جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قدرت پیوند یا link Strength profile به چه معنا است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

قدرت پیوند یا link Strength profile به چه معنا است؟

۱,۲۷۷ بازديد
کلیه ما تاثیر ایجاد بک لینک و پیوند اصولی بر seo وب سایت و کسب مقام برتر در موتور کاوش گوگل را به نیکی می‌دانیم و از از اهمیت ایجاد بک پیوند در بهینه سازی وب سایت با خبر هستیم. سئو در مشهد 

توان لینک یا این که Strength Link میزان جدیدی میباشد که با امداد آن می اقتدار اقتدار بک پیوند ها را احتساب کرد.بعداز نظارت بک لینک و پیوند ها با به کارگیری از ابزار LinkMiner و به حساب آوردن توان لینک و پیوند آن‌ها به راحتی می قدرت کار کشته ترین لینک و پیوند ها را شناخته و تمرکز اصلی استراتژی بک لینک و پیوند را روی آن‌ها گذاشت.

نوشته‌علمی دارای ارتباط: شناخت با اشکال بک لینک و پیوند، شیوه های تولید آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo وبسایت

Link Miner چه می باشد؟
این افزونه به‌ آسانی تمام پیوند‌های جانور در یک برگه را شناسایی کرده و تعداد و معیار اقتدار آن ها را اعلام می‌ نماید. این تعداد نتایج‌عده دوتا نشان دهنده پیوند‌های سلامت و در چهره وجود ،لینک و پیوند‌های به‌ اصطلاح Broken (شکسته) هست. همینطور، تمام پیوند‌های جان دار در آن کاغذ، اعم از تندرست و شکسته، نیز به طور هایلایت با رنگ‌های متعدد نشان داده میگردند.

در سمت و سوی راست این افزونه ترازو اقتدار لینک را به طور نمودار حاصل برگشتی خواهید یافت. علاوه بر اقتدار لینک، معیارهای اثر گذار دیگری نیز موجود هست، پیکربندی غربال و گونه بندی ها در‌این افزونه نیز به شما امداد می‌نمایند تا آنالیز بک پیوند را شل خیس انجام دهید.

استراتژی تولید بک لینک و پیوند

چه گونه اقتدار لینک و پیوند احتساب می گردد؟
در‌این بخش می‌خواهیم بگوییم در انتخاب توان لینک چه واحد سنجش هایی تاثیرگذار می باشند.

عامل ها تاثیر گذار بر توان لینک یا این که link Strength profile
مرتبه الکسا
تعداد پیوند های فرنگی از ورقه
Dofollow یا این که Nofollow بودن لینک و پیوند ها
سیگنال های اجتماعی مبنی بر تعداد پیج هایی که با رخ بوک لینک و پیوند شده‌است
Citation Flow بودن پیوند ها
Trust Flow بودن پیوند ها ( بکلینک ها از کنبع قابل اعتمادی گرفته گردیده باشند)
نوشته ی علمی دارای ارتباط: شناخت با لینک و پیوند های Follow و NoFollow و نقش آن ها در بهینه سازی وب سایت

نکته قابل توجه:

Citation Flow و Trust Flow مهم‌ترین فاکتور های سنجش توان لینک می باشند.

نوشته‌علمی دارای ربط: عامل ها اثر گذار بر کاهش جایگاه الکسا

بررسی شاخص توان لینک
ترازو Strength لینک و پیوند معمولا عددی فی مابین 0 تا 100 را نشان میدهد. حالا هر چقدر عدد اکران داده گردیده به 0 نزدیک خیس باشد نشان دهنده این میباشد که backlink شما از اقتدار لینک و پیوند بالاتری شامل است.

هر چه عدد ترازو توان لینک و پیوند فراتر و در حدود 100 باشد ، نشان دهنده این میباشد که سایتی که بک لینک و پیوند از آن گرفته گردیده توان کافی را ندارد و بهتر میباشد برای ادامه لینک و پیوند سازی از آن وب سایت استعمال نکنید.

درصورتی که تحت عنوان یک کارشناس بهینه سازی در درحال حاضر پیاده سازی یک کمپین می‌باشید، سفارش می‌کنیم به جای عمل با تعداد کثیری از پیوند های ضعیف کمپین خویش را با بک لینک و پیوند های توانمند بسازید.

یک پیوند با توان بالا نیازمند یک پتانسیل خوب برای تهیه نمودن آن میباشد. برای این فعالیت میتوانید گذشته از آغاز لینک و پیوند سازی واحد سنجش اقتدار تارنما متبوع را بازبینی فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.