یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فراگیری سئوی یک مغازه اینترنتی تولید گردیده با پرستاشاپ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

فراگیری سئوی یک مغازه اینترنتی تولید گردیده با پرستاشاپ

۱,۸۷۳ بازديد

فراگیری سئوی یک مغازه اینترنتی تولید گردیده با پرستاشاپ
پرستاشاپ (PrestaShop) یکی کارکشته ترین و پرطرفدار ترین مغازه سازهای اینترنتی در دنیا است که با استعمال از لهجه برنامه نویسی PHP پباده سازی شده‌است. این مغازه ساز خدماتی را در موضوع ساخت مغازه های اینترنتی یا این که پرستا استور ها به شکل تماما مجانی به یوزرها عرضه می‌نماید که سرویس ها شبیه آن کمتر در دیگر دکان سازهای بدون پول بازدید می‌گردد. برای به کار گیری از پرستا شاپ یوزرها باید به وبسایت PrestaShop مراجعه کنند و آخری نسخه این مغازه ساز اینترنتی را به صورا مجانی دانلود کنند. در وبسایت قانونی PrestaShop قالب ها و پلاگین های زیادی برای بهبود فعالیت با این ابزار موجود است که اکثری از آنان بدون پول بوده و یوزرها میتوانند به آسانی و سوای پرداخت هیچ هزینه ای آنان‌را دانلود و به کار گیری کنند اما برخی از ابزارهای و قالب های مو جود در‌این وبسایت مبلغی میباشند که می شود به جای آنان از ابزارهای مجانی شبیه مو جود بهره مند شد. یکی خصوصیت های بسیار حائز اعتنا پرستاشاب اوپن سورس یا این که کد گشوده بودن آن هست و این بدان مفهوم می باشد که اشخاصی که از شناخت خیر با لهجه PHP برخوردار باشند می‌توانند به آسانی در کد آن تغییراتی ساخت کنند و آن را مطابق میل خویش تغییر تحول با بسط دهند.
بهترین سئو کار
پرستاشاپ به آسانی از لهجه فارسی پشتیبانی می کند و قابلیت تغییر‌و تحول لهجه در آن موجود هست از این رو این دکان ساز بسیار گزینه دقت یوزرها اهل ایران قرار گرفته میباشد. از سایر خصوصیت های بسیار حائز دقت در پرستاشاپ سئو آن است، پرستاشاپ از با صرفه سازی خیر برای موتورهای کاوشگر برخوردار میباشد و همین فرمان موجب شده‌است که پرستاشاپ به مغازه ساز دوست داستنی بخش اعظمی از اشخاص مبدل گردد. پیرو این نوشته ی علمی در سئو روز قصد داریم نکات بسیار مفیدی برای سئوی یک پرستا استور یا این که یک دکان اینترنتی تولید گردیده با به کار گیری از پرستاشاپ برای شما بیان نماییم پس در صورتی به سئوی این مغازه ساز عشق و علاقه مند می‌باشید تا انتهای این نوشته ی علمی با ما یاور باشید.

سئوی پرستاشاپ
در صورتی‌که یک سایت طرح ریزی ظریف و منظمی برای استراتژی های سئو خویش نداشته باشد، تعداد متعددی از مشتریان احتمالی خویش را از دست خواهد اعطا کرد. هنگامی که یک سایت تولید می شود بایستی به شکل به طور همزمان با فرایند ساخت تارنما به مساله باصرفه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش گر طرح ریزی شود، مخصوصا تارنما های مغازه اینترنتی که مهم‌ترین مساله در آنان جذب مشتریان هرچه اضافه هست. از آنجایی که پرستا شاپ یک دکان ساز اینترنتی هست و تمام وبسایت های تولید گردیده با استعمال از پرستاشاپ مغازه اینترنتی می‌باشند، از آن رو سئوی پرستاشاپ مساله بسیار مهم و معضل برانگیزی هست.
چه ابزارهایی برای سئوی پرستاشاپ وجود دارا‌هستند؟ به چه شکل می بایست از این ابزارها استفاده کرد؟ مزایای این ابزارها چه چیزی است؟ معایب این ابزارهای کدامند؟ ما درین نوشته ی علمی قصد داریم تا حد ممکن این نکات را پوشش دهیم و شمارا در مورد سئو پرستاشاپ پند نماییم.

عنوان ها مطالبی که درین نوشته ی علمی به آنان پرداخته خواهد شد:
√بازنگری دارای اعتبار بودن کد ها
√ریسپانسیو بودن وبسایت
√روزگار بار گذاری صفحه ها سایت
√پیکربندی URL ها
√پیکربندی سئوی صفحه های محصول ها، تیم بندی های و CMS ها
√نقشه وبسایت
√اینترنت مستر تولز
√یکپارچگی شبکه‌های‌عمومی
موردها مذکور گردیده در‌این لیست و ابزارهایی برای بهبود هر مورد از این موراد به‌دنبال این نوشته‌ی‌علمی آورده گردیده اند پس بیایید به سراغ این نکات برویم.
باز نگری دارای اعتبار بودن کد ها
هیچ وقت این نکته را نادیده نگیرید، قالب سایتی که شما برای دکان اینترنتی خویش تعیین می‌نمایید قطعا بایستی دارنده کدهای معتبرHTML5 ، CSS3، JS/JQuery، Bootstrap داشته باشد. شما بایستی کلیه این جنبه های را در قالبی که برای تارنما خویش تعیین می‌نمایید بازنگری فرمائید. برای باز‌بینی این موراد شما میتوانید از ابزارهایی که برای فعالیت در این باره پباده سازی گردیده اند به کارگیری نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.