یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تکنیک سئو در فتوشاپ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تکنیک سئو در فتوشاپ

۱,۷۴۲ بازديد

تکنیک سئو در فتوشاپ که به کمکش میتونید در تصویر پیوند وب سایت رو قرار به این و با اسکن شدن تصاویر بک پیوند اخذ می‌کنید از مباحث زمان جامع سئو می‌باشد که میتونید تنظیم فرمائید.
سئو در مشهد

درین فراگیری ویدئویی نکات مهم باصرفه سازی عکس ها و تصاویر در وردپرس رو خواهید آموخت.

چنانچه نیاز به مشورت ماهر سئو دارید میتونید هزینه ها و شرایطش رو مطالعه نمایید و درخواست به‌این.

سئو تصاویر و عکس ها در وردپرس برای چیه ؟
یکی تکنیک های سئو داخلی که میتونه در سئو وب سایت تاثیر خیلی زیاد در بهبود سکو داره و عملکرد فرمایید مسلما این بخش رو دور از شوخی بگیرید. (با دقت به اینکه مبنی بر واژه و کلمه کلیدی و مسئله وبسایت تاثیر این بخش متغییر است، برای مثال در وب سایت مدلینگ و فشن طبیعتا بها بالاتری داره تا سایتی مثل جذب مارکتینگ. البته کلاً تصاویر یک کدام از فاکتورهایی میباشد که اهیمت داره برای با صرفه سازی وبسایت و بهتره ازش به کارگیری کنیم.)

تاثیر حجم و فرمت عکس ها در سئو
خیلی واضحه چنانچه فرمت تصاویر تارنما شما png باشند، حجم بیشتری رو دارا‌هستند و این حجم زیاد میتونه سبب کاهش سرعت بارگذاری وب سایت و ورقه متبوع بشه که همونطور میتونید سرعت وبسایت یک کدام از مهم‌ترین فاکتور های گوگل می باشد و مطلقا این کاهش سرعت در مرتبه شما تاثیر خواهد گذاشت.

پس خیلی بهتره که فرمت تصاویر وب سایت jpg باشند و همینطور میتونید برای کاهش حجم عکس ها و تغییر تحول فرمت png به jpg به تارنما https://tinypng.com رجوع کنید و تصاویر خودتون رو با صرفه فرمایید.

باصرفه سازی تصاویر در وردپرس
در اصل سئو در وردپرس عمل رنج نداره و به راحتی میتونید اینکار رو پیاده سازی نمائید. که متن جایگزین یا این که tag alt یکی مهم ترین بخشها می باشد.

پس از بارگزاری هر تصویری با فرم مقابل روبرو میشید :



که به سفارش اینجانب درین بخش هم در نصیب اسم (تیتر) و هم در نصیب متن جایگزین واژه کلیدی همون کاغذ رو قرار به‌این.

در غایت سفارش می‌کنم ویدیو آموزشی همین نوشته‌ی علمی رو مشاهده کنید که خیلی معمولی و روون نکات مهم و دارای ارتباط رو براتون آوردم.

چگونه پس زمینه فتوشاپ را حذف کنیم؟

فتوشاپ ابزارهای زیادی برای حذف پس زمینه تصویر دارد. با وجود ابزارهای زیاد در فتوشاپ در انتخاب هر کدام از ابزارها آزاد هستید. اما انتخاب برای افراد مبتدی کمی گیج کننده و آزاردهنده می باشد.

تصویری که قرار است بک گراند آن را حذف کنیم

خیلی کوتاه برخی از روش های رایج حذف پس زمینه از تصویر را در فتوشاپ بررسی خواهیم کرد و در نهایت می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش را استفاده کنید.

ابزار Magic Eraser Tool: یکی از محبوب ترین ابزارها است و می تواند هر تصویری را به سادگی با کلیک روی آن شفاف کند. برای انتخاب کل ناحیه پس زمینه ممکنه لازم باشد چندین بار کلیک کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.