یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آیا راهی برای خارج شدن از گوگل پنالتی وجود دارد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آیا راهی برای خارج شدن از گوگل پنالتی وجود دارد؟

۹۶۳ بازديد

آیا راهی برای بیرون شدن از گوگل پنالتی وجود دارااست؟
آری ، در بیشتر مواقع یک شیوه خلاص شدن یا این که به پیمان دارای اسم و رسم یک رویکرد   سئو در مشهد گریز وجود داراست که ما امید واریم برای انجام این روش‌ها دیر نشده باشد. گوگل صرفا وقتی به شما اعتماد می‌نماید و شمارا از گوگل پنالتی بیرون می‌نماید که شما با صداقت پیش وی بروید و از انجام شغل های مغایر ضابطه ابراز ندامت نمایید! با انجام شغل های پایین میتوانید یک توشه دیگراعتماد گوگل را به خویش جلب نمائید و از گوگل پنالتی رها گردید:

انگیزه جریمه را پیدا فرمایید

برخی از خطاهای ما عمدی و بعضا دیگر غیرعمد میباشند. گه گاه به عنوان مثال پس از آپ تو دیت شدن الگوریتم‌های گوگل، که برهه زمانی مشخصی ندارند، وبسایت ما با مشکلاتی روبرو میگردد و زیرا اطلاعی از آن ها نداریم گوگل مارا جریمه می‌نماید وارد گوگل پنالتی می‌شویم. درین مواقع نخستین از تمامی بایستی بدانید که به چه استدلال و چه طور جریمه گردیده‌اید.

بیشتر بخوانید : Disavow چه می باشد و چه‌طور انجام می‌گردد؟
راه و روش گریزو فرار از گوگل پنالتی را پیدا فرمایید

بعداز این که متوجه شدید به چه ادله گزینه غضب گوگل قرار گرفته‌اید بازه نظارت و به کارگیری از مواقعی میباشد که در بیرون شدن از گوگل پنالتی یاری می‌نماید. در صورتیکه از سوی الگوریتم خاصی جریمه گردیده‌اید، به تصحیح مواقعی که سبب ساز خشم الگوریتم متبوع گردیده بپردازید.

شکیبایی فرمائید

حوصله مرحله نهایی میباشد. پس از انجام مورد ها فوق می بایست چشم به راه بمانید که گوگل حاصل کارهایی را که برای خروج از گوگل پنالتی انجام داده‌اید را تحقیق کند. در شرایطی که به طور دستی جریمه گردیده‌اید یک پیام درخواست بازبینی ( Reconsideration Request ) برای گوگل می‌فرستید که تارنما‌تان را مجدد تحقیق کند.

در شرایطی‌که به طور اتومات یعنی از سوی الگوریتم‌های گوگل جریمه گردیده‌اید بایستی معطل بمانید که الگوریتم‌ها مجدد تارنما شما‌را محاسبه نمایند که‌این فعالیت ممکن میباشد بازه زمانی متعددی ارتفاع بکشد. بهتر میباشد غلط نکنید تا از گوگل پنالتی در امان بمانید.

گوگل پنالتی چه چیزی است؟
گوگل پروتکل‌های دشوار‌گیرانه‌ای برای وبسایت‌های خلاف کار داراست و جریمه‌های متنوعی را در حیث می گیرد. به اتفاقاتی که بعداز جریمه کردن برای وب سایت‌ها میفتد اصطلاحا گوگل پنالتی یا این که پنالتی گوگل گفته می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.