شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چطور لینک پروفایل سایت خود را قوی تر کنید؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چطور لینک پروفایل سایت خود را قوی تر کنید؟

۱,۰۱۴ بازديد

چطور پیوند پروفایل وبسایت خویش را قدرتمند خیس نمائید؟
لینک و پیوند های مخربی که وارد وبسایت تان می شوند را شناسایی و حذف نمایید:سئو در مشهد  برای شناسایی لینک و پیوند های اسپم می توانید از ابزارهای چک لینک و پیوند استعمال نمائید و یا این که به طور دستی یکی از یکی‌از لینک و پیوند های ورودی به وبسایت را آنالیز فرمایید. بعد از آن از سایتی که به شما لینک و پیوند داده درخواست نمایید تا پیوند را بردارد در غیر اینصورت می‌توانید با تگ «nofollow» بک لینک و پیوند متبوع را بی فایده فرمائید.
در غایت در حالتی که با هیچ یک از مورد ها بالا به پاسخ نرسیدید، می توانید با به کار گیری از ابزار Google Disavow در سرچ کنسول، لینک و پیوند های ورودی را حذف نمایید.

لینک و پیوند سازی طبیعی را جایگزین خرید بک لینک و پیوند نمایید: هر وقت محتوای مو جود در تارنما شما از نظر کیفیت در بالاترین سطح خویش باشد و بتواند با داده ها موثر و به‌روز، به یوزرها چیز جدیدی بیفزاید، یک گام به لینک و پیوند سازی طبیعی مجاورت می شوید.
یعنی بازدید کننده به وب سایت شما راز می‌زند، محتوای تان را می‌خواند و برای با خبر کردن بقیه افراد، در جاهای دیگر به شما لینک و پیوند می دهد. ولی پیوند سازی طبیعی مستلزم مقطع میباشد.

دادن رپورتاژ اطلاع رسانی برای دانایی از مارک: بیشتر مدیران تارنما از رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های دارای اعتبار به کارگیری میکنند اما متاسفانه عدم دوراندیشی از نحوۀ انجام آن منجر می شود پیروزی دیده گیری قسمت آنان نشود. خرید رپورتاژ در واقع مانند نوعی دوپینگ برای وب سایت شما میباشد. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار میباشد که در رقابت مجاورت با هم می باشند و برای کسب مرتبه اولیه به جنگ می‌پردازند.
برای شناخت بیشتر با سازوکار رپورتاژ اطلاع رسانی، می‌توانید در زمان تکنیک های ماهر seo آکادمی وبسیما کمپانی فرمایید.

3. seo تکنیکال؛ ردیف فقراتی که نیاز به نگهداری شما دارااست
اولی و مهم‌ترین گام برای داشتن یک وب سایت با اعتبار دامنه خوب، دقت به ساختار کاغذ و المان های مصرف شده در کدنویسی و پیاده سازی آن میباشد. کدهای HTML علاوه بر اکران درست داده ها به استفاده کننده، وظیفه دارا‌هستند تا کاری نمایند شعور محتوای وب سایت برای ربات های گوگل معمولی خیس باشد.

در اینجا ضرب المثل دارای شهرت «آجر اولیه گر نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج» نمود عینی پیدا میکند،؛ چراکه وبسایت های بخش اعظمی وجود دارا هستند که در قضیه تهیه و تنظیم محتوا دسته نخستین بسیار خوب کار کرده اند البته به جهت ساختار نامناسب کدنویسی، منزلت نیکی در حاصل گوگل ندارند.

برای داشتن یک ردیف فقرات توانا در تارنما خویش، نقشۀ منش ذیل می‌تواند تا حد متعددی به امداد شما بیاید:

نقشه وب سایت خویش (Sitemap xml) را برای گوگل باصرفه فرمائید
پیکربندی فولدر txt را آنالیز نمایید و مطمئن گردید گوگل به همه قسمت های وبسایت دسترسی دارااست
از گویش نماد گذاری (Schema) برای امداد به فهم و شعور بهتر محتوای وب سایت به وسیله گوگل استعمال نمایید
از سرعت وب سایت، اکران ریسپانسیو تلفن همراه فرندلی بودن تارنما خویش مطمئن گردید
4. شبکه‌های‌اجتماعی؛ گوگل صدای بلندگوهای سوشال را خوب میشنود
حقیقت این میباشد که دعوا بر رمز تاثیر شبکه‌های‌اجتماعی در seo مدام زیاده بود و میباشد. ولی ضریب نفوذ شبکه های عمومی در seo روز آپ تو دیت بیشتر می‌شود. این تاثیرپذیری به‌این ادله میباشد که سیگنال های حقیقی وواقعی از طرف سوشال مدیا می تواند کارایی الگوریتم های گوگل را تا حد متعددی برای یوزرها جستجوی اینترنتی با صرفه نمایند تا در فیض نتیجه ها ظریف تری در مشت مخاطب قرار گیرد.

در شرایطی که یک کاغذ از سایتی دارنده سیگنال بالایی از شبکه‌های‌اجتماعی باشد، بدین مفهوم میباشد که محتوای آن به وسیله اشخاص متعددی به اشتراک نهاده میگردد. این مورد به بهبود اعتبار برگه و Page Rank آن امداد میکند و این اعتبار به Domain Authority یک وب سایت هم انتقال میابد. هر چه اعتبار دامنه یک وبسایت بیشتر باشد، گوگل هم به محتوای مو جود در آن اطمینان بیشتری میکند و رده بهتری برای آن وب سایت در حیث می‌گیرد.

میتوان با صرف بازه معدود در شبکه‌های‌مردمی، از بها و تاثیر آن‌ها برای لینک و پیوند سازی و در سود رویش افرایش دامنه به کار گرفت. البته هر کانال اجتماعی یا این که هر نوع فعالیتی لزوما بر بهینه سازی تاثیرگذار وجود ندارد. برای پیروزی درین اطراف، شما مستلزم یک استراتژی و اپلیکیشن وقتی منظم در ساخت و توضیع محتوا می‌باشید. با داشتن چنین دیدگاهی به گذر زمان برهه زمانی، سیگنال های سوشال شما در گوش گوگل فریاد می‌زند که تارنما ارزشمندی دارید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

با استفاده از ابزارهای خاصی می توانید تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید یا در اندازه کامل مشاهده کنید. اگر با استفاده از این ابزارها تصویر پروفایل اینستاگرام فردی را جستجو کنید، می بینید که امکان دانلود استوری ها و پست های فرد مورد نظر را هم دارید. البته به نظر می رسد ابزارهایی که دانلود تصویر پروفایل را ممکن می سازند، از کارآیی مناسبی برخوردار نیستند. ما برخی از این ابزارها را آزمایش و بررسی کرده ایم.

سایت Instadp

Instadp یکی از برترین ابزارها برای دانلود و مشاهده ی عکس های پروفایل در اندازه ی کامل است، با این حال، ما وقتی قصد امتحان برخی نام های کاربری را داشتم، این ابزار نتوانست اطلاعات نام های کاربری و پروفایل های مربوطه را پیدا کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.