یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نسخه جدید کنسول جستجوی گوگل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نسخه جدید کنسول جستجوی گوگل

۹۶۹ بازديد

ورژن تازه کنسول جستجوی گوگل خبر جدید ای از سمت گوگل میباشد ، در‌حالتی که یادتان باشد بهترین سئو کار تعدادی ماه پیش گوگل یک ورژن بتا از ظواهر نو کنسول جستجوی گوگل را صرفا برای تعداد محدودی از یوزرها منتشر کرد.

البته در حال حاضر گوگل آغاز به تکثیر این ورژن بتا برای همگی یوزرها کنسول کاوش گرفته تا کسی که بتواند پروسه بی آلایش seo و حضور تارنما را در جستجوی Google تحقیق کند. این امکان مشتمل بر کوشش کاوش ، پوشش شاخص ، موقعیت AMP و گزارش های ارسال عمل میباشد.

گوگل یک پیام را به پست الکرونیکی شما ارسال می نماید، با عناون تارنما تازه کنسول Search برای وب سایت شما مهیا میباشد.

گوگل کوشش کرده به ظاهر نو با اضافه کردن بعضا از قابلیت و امکان های دوستداشتنی کنسول Search تازه (که اکنون می‌تواند در جریان روزانه شما برای این موضوعات آیتم به کار گیری قرار گیرد) مقدمه نماید.

فرایند کامل شدن ورژن تازه کنسول جستجوی گوگل
گوگل می‌گوید : ما هنوز ورژن نو کنسول جستجوی گوگل را کامل شدن نکرده ایم پس مهیا هم نیستیم، براین اساس در حین سال نو مراحل مهیا سازی کنسول کاوش (بتا) ادامه خواهد داشت تا بتوانیم امکان های بیشتر را از کنسول دیرین کاوش به ورژن نو کنسول جستجوی گوگل اضافه کنیم.

به لحاظ می‌رسد تا‌زمانی‌که کنسول جستجوی نو کامل شدن می‌شود، هر دو ورژن به طور هم‌زمان کار می نمایند و از روش پیوند در فهرست مهم به سادگی رابطه برقرار می نمایند ، بدین ترتیب میتوانید از هر دو به کارگیری نمایید.

کنسول کاوش تازه با استعمال از پباده سازی متریال صفحه ارایی گوگل که پیش از این آن را معرفی کرده بود تجدید بنا شده‌است و با در حیث دریافت کردن شعور عمیق از عملکردها عمل می نماید.

در ورژن تازه کنسول جستجوی گوگل ، شما به 16 ماه از داده ها سایتتان دسترسی دارید و حتما در‌حالتی که طرفدار تجزیه و نظارت کاوش بوده باشید، سعی گزارش نو کاوش را دوست خواهید داشت.



گوگل تا قبل از این هم محصول ها خویش را بازطراحی کرده ، برای مثال سیستم تبلیغاتی ادورز خویش را برای بهبود تجربه کاربری بروز کرد البته اکثری از یوزرها از این فرآیند رضایت نشان ندادند ، ولی ما در آپ seo فکر‌می‌کنیم اپلیکیشن های گوگل آن چنان در معاش رومره عموم جا گشوده کرده که عموم کوچکترین تغییر‌و تحول را برسد می نمایند و در رابطه آن مطالعه می نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.