شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تکنیک seo در فتوشاپ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تکنیک seo در فتوشاپ

۱,۳۹۵ بازديد
سئو در مشهد 

تکنیک seo در فتوشاپ که به کمکش میتونید در تصویر لینک وبسایت رو قرار بدین و با کپی شدن تصاویر بک لینک و پیوند دریافت می کنید از مباحث عصر جامع بهینه سازی می باشد که میتونید تهیه و تنظیم نمائید.
seo در مشهد

در این آموزش ویدئویی نکات مهم بهینه سازی عکس ها و تصاویر در وردپرس رو یاد خواهید گرفت.

در شرایطی که نیاز به مشورت کردن حرفه ای بهینه سازی دارید میتونید هزینه ها و شرایطش رو مطالعه نمائید و درخواست بدین.

seo تصاویر و عکس ها در وردپرس برای چیه ؟
یک کدام از تکنیک های seo داخلی که میتونه در بهینه سازی تارنما تاثیر خیلی زیاد در بهبود جایگاه داره و همت نمایید قطعا این بخش رو جدی بگیرید. (با اعتنا به اینکه بر اساس واژه کلیدی و موضوع سایت تاثیر این بخش متغییر میباشد، به عنوان مثال در وبسایت مدلینگ و فشن طبیعتا قیمت بالاتری داره تا سایتی مثل جذب مارکتینگ. اما کلاً تصاویر یکی‌از فاکتورهایی است که اهیمت داره برای باصرفه سازی تارنما و بهتره ازش استفاده کنیم.)

تاثیر حجم و فرمت عکس ها در seo
خیلی واضحه در شرایطی‌که فرمت تصاویر وبسایت شما png باشند، حجم بیشتری رو دارا هستند و این حجم زیاد میتونه سبب ساز کاهش سرعت لود سایت و صفحه مورد نظر بشه که همونطور میتونید سرعت تارنما یکی‌از مهم ترین فاکتور های گوگل می‌باشد و بی تردید این کاهش سرعت در درجه شما تاثیر خواهد گذاشت.

پس خیلی بهتره که فرمت تصاویر وبسایت jpg باشند و همچنین میتونید برای کاهش حجم عکس ها و تغییر و تحول فرمت png به jpg به وب سایت https://tinypng.com مراجعه نمایید و تصاویر خودتون رو باصرفه نمائید.

با صرفه سازی تصاویر در وردپرس
اساسا بهینه سازی در وردپرس فعالیت مشقت نداره و به راحتی میتونید اینکار رو پیاده سازی فرمائید. که متن جایگزین یا tag alt یکی‌از مهمترین بخش ها میباشد.

بعداز بارگزاری هر تصویری با فرم مقابل روبرو میشید :



که به توصیه من در این بخش هم در قسمت نام (عنوان) و هم در قسمت متن جایگزین کلمه و واژه کلیدی همون ورقه رو قرار به این.

در نهایت توصیه میکنم ویدئو آموزشی همین مقاله رو ببینید که خیلی عادی و روون نکات مهم و دارای ربط رو براتون آوردم.

آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

حتما برای شما هم پیش آمده که جلوی دیواری سفید و ساده‌ا عکس گرفته‌اید. اما چه جالب تر می‌شد اگر دیوار رنگ دیگر و یا پر از اشکال زیبا و دلنشین بود. شاید هم بخواهید رنگ پس زمینه عکس خود را به سفید و یا مشکی تغییر رنگ دهید. با استفاده از آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ می‌توانید تمامی این کارها را انجام دهید و عکسهای خلاقانه‌ای بسازید. این آموزش راحت‌تر و سریع‌تر از آن است که حتی فکرش را می‌کنید.
همچنین برای مشاهده جزییات کار می‌توانید “ویدیو آموزشی کامل تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ” را که در انتهای مطلب قرار داده‌ایم، ببینید و استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.