یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

یک سایت عالی بدون سئو بهتر از یک سایت بد با سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

یک سایت عالی بدون سئو بهتر از یک سایت بد با سئو

۹۷۸ بازديد

یک تارنما عالی سوای seo بهتر از یک تارنما بد با بهینه سازی مطلوب و بی نقص خواهد بود.
اشخاص متعددی شتاب دارا هستند سریع به ترافیک و جایگاه های بالا در سئو در مشهد گوگل برسند البته غافل از اینکه اینترنت سایتشان راضی کننده وجود ندارد و استفاده کننده را فراری می دهد ، اقلب اشخاص بیشترین تمرکز خویش را صرف انجام همه مورد ها seo و عبارات کلیدی عالی تا حد جنون آمیز می نمایند و ساخت سایت باکیفیت برای آدم ها را فراموش می نمایند.

شما به احتمال زیاد seo موتورهای کاوش را کاوش نموده اید و تنی چند از وب لاگ ها را که موردها بهینه سازی را سفارش می‌کنید مطالعه کردید که‌این یا این که آن را مرتبه بندی نمایید. برهه زمانی و همت شما برای یادگیری درباره‌ی موتورهای کاوش، در شرایطی‌که عموم وبسایت شمارا دوست نداشته باشند، منزلت و موقعیت وب سایت شمارا خوب نمی نماید و این اصلی میباشد که که ما صفحه های را برای عموم ساخت و ساز می‌کنیم، خیر موتورهای کاوش

اولیه اثر گذار بودن تارنما سپس بهینه سازی وبسایت
در‌صورتی‌که یک وب سایت با پباده سازی قشنگ، ماهر و نوشته های خوب وجود داشته باشد در واقع یک وبسایت عالی سوای بهینه سازی ، که اثر گذار و قابل ادراک نیز است، بیشتر احتمال داراست اشخاص از آن لذت ببرند تا یک وب سایت که برای موتورهای کاوش پباده سازی شده‌است چون عموم شعور می نمایند یک کاغذ اینترنت برای آنان موءثر واقع گردیده

حدودا هر بهبودی در صفحه های اینترنت برای یوزرها شما اثرات مثبت و قابل قبولی برای مرتبه بندی موتور کاوش خواهد داشت.

در حالتی که کسانی را که از روش گوگل تارنما شمارا تحت عنوان موءثر و دارای ربط وارد شدند را راضی نکرده باشید، تارنما شما کمتر مرتبه بندی شود و از گوگل کمتر ترافیک خواهید داشت.

طرز آیتم به کار گیری گوگل برای گزینش اینکه آیا وبسایت شما اثرگذار میباشد یا این که خیر
اذن بدهید تا آنچه را که پیش از این گفتم تکرار کنم … “حدودا هر بهبودی در سایتتان برای یوزرها ، اثرات مثبت و قابل قبولی برای مرتبه بندی موتورهای کاوش به همپا خواهد داشت.”

چه طور تارنما خویش را برای عموم بهبود دهیم
در اینجا به گونه های کاری که می بایست انجام دهید تا وب لاگ یا این که اینترنت سایتتان را بهتر نمایید میپردازیم.

محتوای خویش را آپ دیت نمایید:

به یکی‌از صفحه های خویش بروید، آن را بخوانید، بعد آن را آپدیت نمایید یا این که بهبود دهید

وبسایت خویش را مجددا پباده سازی فرمائید:

تارنما خویش را به طور بصری شادی بخش خیس نمایید. یک سایت دقیقا مثل یک خرقه از مد رفته میباشد ، یک استایل تازه را آزمون نمایید.

وب سایت خویش را طبقه بندی و تروتمیز نمائید تا به یوزرها یاری دهد آنچه را که نیاز دارا‌هستند پیدا نمایند

ارائه ابزار یا این که مشورت کردن ای که در واقع به عموم امداد می نماید تا خطاها را حل نمایند:

یادگرفتن های شگفت انگیز را ساخت فرمایید و یک وبسایت به درد بخور داشته باشید

کوشش فرمائید تارنما خویش را سریعتر لود فرمائید

به صورت دورازشوخی شما بایستی این فعالیت را انجام دهید ، چون حال سرعت بارگزاری تارنما این موضوع اساسی جایگاه بندی میباشد.

ممکن میباشد یک میلیون چیز در رابطه seo تارنما به شما گفته گردد، ولی حقیقت این میباشد که عموم بایستی از وبسایت شما لذت ببرند تا گوگل بتواند تارنما شما‌را به نیکی درجه بندی نماید.

مدیران تارنما هایی که دوران بیشتری را صرف به کارگیری از طریق های بهبود تجربه کاربری می نمایند و برهه زمانی کمتری در سئو موتورهای کاوش می‌گذارند، در نتیجه ها گوگل امروزی بهتر کار می نمایند.

به یکی صفحه های اینترنت خویش نگاهی بیندازید و حقیقتا از منظر استفاده کننده آن را بخوانید. همت فرمایید شیوه هایی که شیت برای استفاده کننده بهتر میتواند باشد را بیابید.

آیا محتوای ورقه بیان کننده میباشد؟ آیا به خیر چیده شده‌است؟ آیا کاغذ ارزشمند میباشد؟ آیا شخصا به آن اعتماد می کردید در صورتی این وبسایت شما نبود؟ آیا این ورقه منابع دیگری برای استفاده کننده ارائه می‌دهد؟

در حالتی‌که شما در درحال حاضر همت میباشید با لینک ندادن به منابع دیگر ، مخاطب را نگه دارید برنده نمی گردید و به یوزرها خویش زخم می‌رسانید ، همینطور به درجه بندی وب سایت زخم میرسانید. ارائه یک منبع سبب ساز می‌شود یوزرها از شما سپاس و به شما اعتماد نمایند.

به بقیه وبسایت ها به مسئله شبیه وبسایت خودتان بروید و ملاحظه کنید بقیه افراد چه چیزی در رابطه آن قضیه میگویند ، مشاهده کنید چه چیزهایی خوب و چیزهایی بد وجود دارااست. منابع خوب را با ورقه خویش مقایسه نمایید.

از اشخاص دیگر بخواهید به وبسایت شما نگاه نمایند و صادقانه در رابطه آن لحاظ دهند.

بخش اعظمی از اشخاص وقتی سود فعالیت بد خویش را میبینند که دیگر دیر گردیده و گوگل به آن‌ها پیشنهاد می نماید تا “صفحه ها را برای یوزرها ساخت و ساز نمایند، خیر موتورهای کاوش”

بگذار اینطور بیان‌کنم که شما یک نوشته ی علمی عالی نوشتید و آن را در تارنما خویش قرار داده اید. شما کمی ترافیک را اخذ میکنید، البته شما بیشتر میخواهید.

شما فکر‌می‌کنید‌ ” خوب اینجانب شنیده ام که موتورهای کاوش تارنما هایی که صفحه ها متعددی دارا‌هستند را ترافیک بیشتری میفرستد، پس یک ایده عالی دارم؛ اینجانب نوشته‌علمی خویش را به سه ورقه تقسیم می‌کنم، بعد موتورهای کاوش با اینجانب بهتر می گردند و اینجانب همینطور می‌توانم تبلیغات بیشتری را نشان دهم! ”

خوب درحال حاضر سه شیت به مکان یک …

حدس بزنید چه اتفاقی به زمین خورد ، هیچ کدام از صفحه های دیگر در گوگل سکو ای ندارد و ترافیک کمتر شد ، یوزرها ورقه پیشین را اثرگذار خیس و جامع تر می‌بینند و یوزرها ریلکس خیس بودند ولی اکنون موءثر وجود ندارد و شما احتمالا از ترافیک کمتر از گذشته برخوردار شدید ، این اکثر وقت ها فیض چنین آزمایشهای فارغ از تفکر و تحقیق میباشد چون شما تنها شنیده بودید و این یک فرضیه بد بود.

در واقعیت صرفا ادله این حادثه مستقل شدن صفحه ها میباشد زیرا شما موتورهای کاوش را دوست دارید خیر یوزرها را ، شما قدم های غیر ضروری را برای بازدید کننده خویش ساخت نموده اید، چون در حال حاضر آن ها می بایست روی «کاغذ بعدی» کلیک نمایند تا داده ها بیشتری را اخذ نمایند. این منجر می‌شود که برگه شما کمتر شادی بخش و کمتر اثرگذار باشد. سود اشخاص کمتر وبسایت شما‌را دوست دارا‌هستند و به تارنما شما گشوده نمی گردند.

محتوای شما در شیت شما نادر بها شده‌است. این منجر می‌شود که هر ورقه مطالب کمتری داشته باشد. فیض : زمانی که کسی برای زمینه این نوشته‌ی‌علمی کاوش می نماید، موتورهای کاوش دیگر وب سایت شما‌را نشان نمی دهد چون قیمت آن را از دست داده میباشد. به مکان داشتن یک ورقه که در موتورهای کاوش خوب بود، فعلا سه کاغذ ای وجود دارااست که هیچ کدام بدون نقص نیستند.

در واقعیت در صورتی‌که سایتتان را برای یوزرها پباده سازی و مهیا فرمایید و حقیقتا طریق های انسانی را رعایت فرمائید دیگر به بهینه سازی بی نقص نیاز ندارید زیرا با مقداری اندیشه کردن به منطق موتور های کاوش پی میبرید و یک گام به جلو جنبش می‌کنید.

شایسته ترین استراتژی مطلق برای ارتقا مرتبه بندی در گوگل، موثر بودن، مطلوب بودن ، پرطرفدار بودن و جالب بودن وب سایت برای یوزرها شماست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.