یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سئو کلاه سیاه چیست؟ – 7 تکنیک خطرناک که به سایت آسیب میزند

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

سئو کلاه سیاه چیست؟ – 7 تکنیک خطرناک که به سایت آسیب میزند

۸۵۴ بازديد

ممکن میباشد شما هم در زمانی که سعی بر یهیود سئوی تارنما خویش دارید با عبارت “seo کلاه سیاه” مواجه گردیده باشید. سئو در مشهد بطور کلی میتوان بیان کرد seo کلاه سیاه تکنیکی غیر رسمی جهت بهبود مرتبه وبسایت میباشد. چنانچه می خواهید در زمینه‌ی این تکنیک و زخم هایی که به تارنما می‌زند بیشتر بدانید، درین فراگیری از تیم یادگرفتن های هاست نگار هم پا ما باشید.



بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
seo کلاه سیاه درواقع استراتژی هایی غیر قانونی میباشد که از آن برای اخذ سکو های خوب در حاصل کاوش به کارگیری میکنند. درین نوع seo یوزرها و بازدیدکنندگان تارنما هیچ جایگاهی ندارند و فقط اثر آن در بهبود رده تارنما در نتیجه ها کاوش میباشد. این بهینه سازی از حیث گوگل به طور کامل غیر قانونی بوده و در شکل مشاهده وبسایت شخصی که از آن به کار گیری نموده است، جریمه شود.



کسانی که از این نوع بهینه سازی استعمال میکنند، هیچ اعتقادی به عمل رسمی ندارند؛ چون تکنیک هایی که در seo کلاه سیاه به کارگیری میگردد تماما غیررسمی می‌باشند. در سود گیری از بهینه سازی میبایست مبتنی بر ضوابط مو جود کار کرد. یکی مهم‌ترین این قانون ها تجربیات کاربری میباشد که یکی کارداران اساسی در اخذ سکو های بهتر در نتیجه ها کاوش میباشد. اساسا میباست با بروز رسانی وب سایت خویش و منفعت گیری از تکنیک های نو و ضوابط موتورهای کاوش سکو های عالی را از آن وب سایت خویش نمایید.

به کار گیری از سئوی کلاه سیاه جریمه هایی را برای تارنما کاربر پیرو خواهد داشت. همینطور می بایست بگوییم تکنیک های بکار رونده در seo کلاه سیاه استوار نیستند و سکو ای که اخذ می‌کنید صرفا برای زمان کوتاهی از آن وبسایت شما خواهد بود.



تکنیک های خطرناک seo کلا سیاه
در حال حاضر شما با معنی بهینه سازی کلاه سیاه آشنا گردیده اید. درین نصیب می خواهیم تکنیک های خطرناک آن را برای شما اسم ببریم و توضیح مختصری در مورد هرکدام به شما بدهیم:





1. استعمال از Cloaking
Cloaking یکی‌از طرز های seo کلاه سیاه میباشد. درین شیوه با اکران دادن یک ورقه بسیار با صرفه گردیده و عاری از هرگونه مشکلی به موتورهای کاوش میفهماند که حق این وب سایت قیمت خیلی بیشتری از چیزی که دارااست میباشد. تا در غایت یک سکو بهتر از موتورهای کاوش اخذ نماید.

طریق فعالیت این طرز به‌این شکل میباشد که کاغذ کلاکینگ ورودی های تارنما را شناسایی میکند. در شکل ورود موتورهای کاوش، آنان‌را به برگه ی بسیار با صرفه گردیده منتقل میکند. همان طور که می‌دانید این شیوه های بهینه سازی کلاه سیاه استوار نیستند. و در غایت سایتی که از این شیوه ها استعمال میکند، جریمه گردد.



2. کامنت های اسپم
به طبع شما هم مشاهده نموده اید که برخی از اشخاص پیوند وب سایت خویش را در قسمت کامنت های تارنما های دیگر می‌گذارند. این عمل یکی‌از تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد. با اینکار هیچ پوهن مثبتی از تارنما مقابل اخذ نخواهند کرد. حتی ممکن میباشد تارنما این شخص جریمه نیز گردد.

در‌صورتی‌که در وبسایت خویش با این اشخاص مواجه شدید، بایستی پذیرش خود کار کامنت ها را انقطاع نمائید. آغاز کامنت های ارسالی را پژوهش کرده و بعد از آن درصورت خلا ایراد، پذیرش نمایید. چون ممکن میباشد پیوند هایی در تارنما شما قرار داده خواهد شد که مخرب بوده و اثر منفی در تارنما شما بگذارد.





3. به کارگیری بیشتراز حد از واژه کلیدی
در یادگرفتن های قبل به شما گفتیم که چگالی استعمال از کلمه ها کلیدی بایستی حدود 1 الی 3 درصد باشد. در صورتیکه بیش تر از حد مجاز از عبارات کلیدی به کار گیری فرمایید، خیر صرفا به بهبود سئوی تارنما شما امداد نمیکند؛ بلکه ممکن میباشد به وسیله گوگل نیز جریمه گردید. درواقع سایتی که بیش تر از حد از لغات کلیدی به کارگیری نموده است، در لحاظ گوگل فاقد محتوای گرانبها میباشد. به این ترتیب این فعالیت را تحت عنوان یکی‌از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه شناخته و تارنما را جریمه میکند.

در شرایطی‌که درباره چگالی لغات کلیدی اطلاعاتی ندارید، می‌توانید از نوشته‌ی علمی ذیل سود بگیرید:

⇐ چگالی لغات کلیدی چیست؟

همینطور در شرایطی‌که میل دارید شایسته ترین کلمه ها کلیدی را برای محتوای خویش تعیین نمایید؛ می‌توانید از نوشته ی علمی آموزشی پایین یاری بگیرید:

⇐ شیوه گزینش شایسته ترین لغت ها کلیدی



4. به کارگیری از محتوای اسکن
یکی از دیگر از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه، به کارگیری از محتوای نسخه برداری گردیده است. یک کدام از مهمترین مواقعی که قادر است سئوی وب سایت شما‌را بهبود بخشد، ساخت‌و‌ساز محتوای یونیک و منحصربفرد میباشد. شما می‌توانید با توکل به محتواهای ناب وبسایت خویش، جایگاه های برتری در گوگل استحصال نمائید.

خوب میباشد برای داشتن سایتی بهتر با مرتبه بهتر در حاصل، محتوای منحصربفرد ساخت و ساز نمایید. چون استعمال از محتوای نسخه برداری می تواند وبسایت شما‌را متحمل زیان هایی مانند مورد ها تحت نماید:

کاهش چشمگیر سکو وب سایت
تخریب اعتبار تارنما
جریمه شدن وبسایت

آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

حتما برای شما هم پیش آمده که جلوی دیواری سفید و ساده‌ا عکس گرفته‌اید. اما چه جالب تر می‌شد اگر دیوار رنگ دیگر و یا پر از اشکال زیبا و دلنشین بود. شاید هم بخواهید رنگ پس زمینه عکس خود را به سفید و یا مشکی تغییر رنگ دهید. با استفاده از آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ می‌توانید تمامی این کارها را انجام دهید و عکسهای خلاقانه‌ای بسازید. این آموزش راحت‌تر و سریع‌تر از آن است که حتی فکرش را می‌کنید.
همچنین برای مشاهده جزییات کار می‌توانید “ویدیو آموزشی کامل تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ” را که در انتهای مطلب قرار داده‌ایم، ببینید و استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.