یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

یک راهکار عالی در سئو، گرفتن بک لینک های با کیفیت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

یک راهکار عالی در سئو، گرفتن بک لینک های با کیفیت

۸۴۱ بازديد

بک لینک و پیوند های کیفیت عالی هم برای مثال راهکارهای بهینه سازی میباشند که قادر است به شما سئو در مشهد در وصال به رقبا امداد کند، برای مثال زمانیکه یک تارنما شناخته گردیده با درجه بالا، به وب سایت شما لینک و پیوند می دهد، اعتبار وبسایت شما در کاوش ارتقاء پیدا می نماید. برای موتورهای کاوش، بک لینک و پیوند های کیفیت عالی هم اندازه قابل باور بودن یک سایت میباشد. به این ترتیب هنگامی بک پیوند های خیر و خوبی داشته باشید به احتمال زیاد در فیض جستجوها هم سکو بهتری خواهید داشت. این زمینه یکی مهترین راهکارهای seo بوده که می‌تواند به صورت بی واسطه روی درجه تارنما شما اثر بگذارد.

برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند های کیفیت عالی میتوانید از پست مهمان یا این که همیاری با رسانه های تاثیرگذار مثل خبرگزاری ها به کارگیری نمائید. پست مهمان هم در معنای تایپ کردن مطالب در بلاگ یا این که سایت سایر افراد با نام خودتان است. برخی اوقات ممکن می‌باشد که سایت های دیگر فارغ از اینکه از شما بپرسند به وبسایت شما پیوند بدهند که‌این قضیه مشکلی ساخت‌و‌ساز نمی نماید مگر اینکه لینک و پیوند ها اسپم باشند. در شرایطی که اینگونه سایت هایی به شما پیوند بدهند ممکنه روی تارنما شما اثر منفی داشته باشد، براین اساس خیلی اصلی میباشد، همگی پیوند هایی که به تارنما شما داده میشود را تجزیه و نظارت فرمایید و پیوند های اسپم را رد نمایید. برای یافت کردن این لینک و پیوند ها هم میتوانید از Search Console گوگل و یا این که Moz Link Explorer به کارگیری فرمائید.

یکی داغ ترین و جنجالی ترین موضوعات بهینه سازی، خرید بک لینک و پیوند و اثار آن روی وبسایت میباشد. خیلی ها از خرید بک پیوند به رویش قابل توجهی وصال و خیلی ها هم سایتشان پنالتی شد‌ه‌است.

حقیقت این میباشد که در خرید بک پیوند، همگی چیز بستگی به استراتژی شما دارااست. خیلی ها سوای داشتن استراتژی خاصی، یک‌سری تا لینک و پیوند مانند رپورتاژ، اینترنت 2 و غیره می‌خرند، سوای آنکه آن را مجدد تمدید کنند. حتی ریپورتاژ هم که‌این همگی از آن تعریف و تمجید می‌شود، می تواند سبب پنالتی شدن یک وبسایت گردیده و یا این که قادر است هیچ تاثیری نداشته باشد.

در‌حالتی که شما تصمیم به خرید بک پیوند دارید خیلی خیلی اساسی میباشد که چه استراتژی پشت تارنما شما باشد تا با خرید این پیوند ها، اثر شگرف آن را بر وبسایت خویش مشاهده کنید.

برای مثال ما برای زمینه خرید بک پیوند، یک راه حل را روی ۲ تا وب سایت به طور آزمایش ایفا داده ایم و فیض را تحقیق کردیم. در‌این پژوهش، ما seo داخلی و محتوا را در وضعیت یکسان قرار دادیم تا صرفا اثر بک پیوند را مشاهده کنیم. پس از ۱ ماه، یک کدام از وب سایت ها پرورش قابل توجهی داشت و یکی‌از دیگر از وبسایت ها به طور بی نقص پنالتی شد و افت شدید بازدید پیدا کرد. ما بدین سود رسیدیم که بک پیوند یکی مهم ترین راهکارهای seo میباشد ولی استعمال اشتباه از آن قادر است سبب ساز هلاکت تارنما گردد. در ذیل عکس این وبسایت را برای شما قرار داده ایم.

راهکارهایی برای قانع کردن دیگران

بسیاری از افراد معتقدند که در قانع کردن دیگران استعدادی ندارند و دائما در این زمینه شکست می‌خورند. اما خوشبختانه این واقعیت وجود دارد که  توانایی متقاعد کردن دیگران یک استعداد ذاتی و غیر قابل تمرین نیست. بلکه یک مهارت قابل پرورش است و شما با تمرین مهارت های ارتباط کلامی در طول زمان می‌توانید آن را بهبود ببخشید. در ادامه به مجموعه‌ای از راهکارها  برای متقاعد کردن دیگران اشاره خواهیم کرد:

1- کوتاه سخن بگویید

کوتاه و مختصر صحبت کردن به چند دلیل در قانع کردن دیگران به شما کمک خواهد کرد. اولین دلیل این است که صحبت کوتاه و مختصر باعث می‌شود بتوانید توجه مخاطبانتان را بیشتر نزد خود نگه دارید و آن‌ها نیز بتوانند پیام‌هایی را که شما در قالب کلام به آن‌ها منتقل می‌کنید را بیشتر درک و جذب کنند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارتباط کلامی را مطالعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.