یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه بک لینک با کیفیت برای سایت ایجاد کنیم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چگونه بک لینک با کیفیت برای سایت ایجاد کنیم؟

۱,۸۴۷ بازديد
Link
bait راهی برای ارتقاء اخذ لینک یکی از منش های زمینه به کارگیری در باصرفه سازی سایت، به کارگیری از Link Bait می‌باشد . اضافه کردن محتوای آموزنده به وب سایت میتواند رویه مناسبی برای جذب لینکهای طبیعی از انجمن‌های رای زنی و وبلاگ ها باشد . بهترین سئو کار  هرچه مقاله‌ای که می‌نویسید با کیفیت‌تر باشد، بخت آن برای ارتقا مرتبه گوگل، به ویژه برای گونه‌های long tail کلیدواژه‌های پرترافیک و با ارزش فراتر می‌رود . وقتی شما برای یک کلیدواژه خاص، و به ویژه برای آموزش دستورالعمل های شغل های مختلف، در بالای ورقه نتایج سرچ گوگل باشید، به چهره طبیعی از وب لاگ ها و انجمن‌های مصاحبه که مقاله شما را مفید می دانند لینک اخذ میکنید . اعضای انجمن‌های گفتگو، هنگامی میخواهند در موضوع موضوعی یگانه به یکدیگر اطالاعات بدهند، مقالات معتبر را در گوگل سرچ میکنند و لینک آن سایتها را در اختیار یکدیگر قرار می دهند . آن ها اکثر زمان ها آدرس URL را نسخه برداری و پیست می کنند . گهگاه نیز بهتر می باشد که یک گام فراتر رفته و به آنها نسخه‌های HTML و Bbcodeیک پیوند خوب با متن لنگری غنی را بدهید تا آن لینکهایی که دارنده کلیدواژه‌های بی نیاز هستند را به سمت تارنما خویش سوق‌دهی کنید . می‌توانید گاهی متن لنگری را تغییر‌و تحول دهید تا پروفایل بک‌لینک خود را متنوع کنید .


سایت
منحصربه‌فرد تحویل بگیرید


لینکهای
شبکه های اجتماعی البته امروزه پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی جایگزین انجمن‌های گفتمان شده‌اند اما بعضا از این انجمن‌ها هنوز نیز ترافیک‌های بالایی را به خویش اختصاص داده‌اند و برخی از آنها هنوز هم قیمت سئو دارا‌هستند . می توانید لینک‌های شبکه‌های اجتماعی را برای بهترین کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در تارنما خود بیشتر فرمایید . این لینکها ممکن می‌باشد به تنهایی نتوانند بهره متعددی داشته باشند اما لینک‌های ثانویه به دست آمده از این کار منفعت زیادی دارااست . بازاریابی شبکه‌های اجتماعی پیچیده‌تر از آن می باشد که تصور نمایید . از برخی جنبه‌ها بی آلایش است اما می بایست تاکتیک‌های خویش را به گونه‌ای تهیه کنید که مطلوب هر وضعیت باشد و باید به احساس و غریزه خویش هم گوش فرا دهید تا بتوانید کار صحیح را انجام دهید .
قبل از گذاشتن Link Bait باید به این موارد اعتنا داشته باشید:
سرتیتر: که از تمامی موارد مهمتر می‌باشد . در صورتیکه سرتیتر نداشته باشید، موردها دیگر نیز به کارتان نخواهد آمد . اما در صورتیکه یک سرتیتر عالی داشته باشید، حتی می‌توانید خوانندگان را جذب مطالب چه بسا بی‌کیفیت کنید .
فرمت: منظور از فرمت، ظواهر مطالب است . ظاهری که برای مطالب خویش گزینش میکنید ممکن می باشد یادآور موضوعات خاصی برای برخی کاربران باشد . انگیزه این هست که با به کار گیری از گونه خاصی از فرمت، گروه خاصی از کاربران را جذب نمایید .
تصاویر: اینترنت یک مفهوم چندرسانه‌ای است، براین اساس شایسته ترین استعمال را از آن ببرید . داشتن یک تصویر خوب می تواند به بهترین نحو شما را در وصال به هدفتان یاری کند . ویدیو چه بسا از تصویر هم خوب تر می باشد . در‌صورتی‌که می‌توانید در link bait خود از تصویر استفاده فرمائید حتماً این عمل را انجام دهید . البته قبل از تکثیر تصویر حتماً نظرچند نفر را بپرسید تا مطمئن گردید که تصویر در راستای هدف ها شما فعالیت می کند .
مخاطب: که از اهمیت با اهمیت برخوردار میباشد . شما بایستی بدانید چه افرادی انگیزه لینک و پیوند شما می‌باشند . زمانی مخاطب خود را بشناسید، بر اساس ترجیحات و علایق آنها، مطالب خویش را تنظیم می‌کنید .
املای کلمات: این زمینه هم فراوان حائز اهمیت میباشد . بدین ترتیب قبل از نشر یک مطلب، املای کلمه ها و دستور زبان را مجدد و سه باره محاسبه نمائید .


به چه شکل
بک لینک و پیوند با کیفیت برای سایت تولید کنیم؟


تالیف
مطالب در سایتها به عنوان تالیف کننده مهمان اگر برای وصال به لینکهای بیشتر، به رخ مهمان در وبلاگها و سایتها مطلب منتشر می‌کنید، بهتر می‌باشد که این فعالیت را متوقف فرمایید . این کار بیشتر به عنوان عمل اسپم شناخته می‌گردد و در شرای این عمل را بسیار انجام دهید به ضررتان خواهد بود . گوگل این کار را به تیتر راهی برای لینک سازی پیشنهاد نمیکند . اما نباید فراموش کرد که نوشتن مقاله به تیتر نویسنده مهمان با اهداف مختلفی انجام می‌شود، مانند معرفی برند، ارتقا دایره مخاطبان، برند سازی و غیره . نکته‌ای که در اینجا اهمیت داراست این هست که این فعالیت را نباید برای هدف های با صرفه سازی انجام داد . گوگل از کار به عنوان نویسنده میهمان فقط در رخ سعی برای لینک سازی استقبال نمی‌کند . در حالتی که شما برای لینک و پیوند سازی این عمل را انجام بدهید، خوب تر میباشد که لینکها خصوصیت no-follow داشته باشند .

جذب
لینکهای طبیعی از بلاگ‌نویسها این دسته از پیوند دوچندان باارزش میباشد ولی از پرداخت پول برای تصاحب کردن لینک پرهیز نمایید . گوگل نسبت به اخذ لینک و پیوند از بلاگهای قلیل کیفیت بسیار حیاتی میباشد . در‌صورتی‌که شما محتوایی دارید که قیمت به اشتراک گذاری داشته باشد، اکثر اوقات مواقع می‌توان از بلاگ نویس ها خواست که آن را پوشش دهند . همچنین، با تلاوت پستهای این وبلاگ نویسان میتوانید متوجه گردید که کدام نوع از محتوا در حوزه فعالیت شما میتوانند بیشترین لینک را دریافت کنند . براین اساس گشوده نیز تکرار می‌کنیم: از پرداخت پول در ازای اخذ پیوند دوری نمایید . محتوای مفیدی را در وبسایت خویش ایجاد فرمایید که احتمال لینک و پیوند دادن به وسیله وبلاگ نویس ها را داشته باشد . به دنبال بلاگ نویسانی با سایتهای پرارزش باشید و از آن‌ها بخواهید که وب سایت شما را پوشش دهند .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.