شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

انکر تکست

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

انکر تکست

۱,۸۷۰ بازديد
انکر تکست ، کلمه ای می‌باشد که درصورتی که در مسئله بازاریابی اینترنتی کار می کنید مسلما نام آن و تاثیرش را بر با صرفه سازی تارنما شنیده اید . هر چند " انکر تکست " به وسیله گوگل مسئله تحلیل قرار می گیرد البته هنوز خیلی از بازاریابان و ساخت کنندگان محتوا در خصوص ماهیت آن اطلاعات درست و دقیقی ندارند . امروزه انکر تکست ها نقش مهمی در سئو و افزایش رتبه تارنما در گوگل دارا هستند .

در شرای شما به صحت از انکر تکست ها به کارگیری کنید، شاهد ارتقا خوب تر و پرسرعت خیس درجه وب وب سایت خود خواهید بود و در‌صورتی‌که برعکس، آن را به صحت به کار نبرید گوگل تارنما شما را جریمه خواهد کرد . پس می بایست به خیر انکر تکست را بشناسید و راه های صحیح و اصولی به کار بردن آن را بدانید .

در این مقاله، قصد داریم که در خصوص انکر تکست و شیوه های درست استعمال و با صرفه سازی آن را بیان کنیم .

انکر
تکست چه می‌باشد و چرا دارای اهمیت است؟ نوشته هایی که به دیگر وضعیت ها و مکان ها به داخل یا خارج تارنما لینک داده می شوند را انکر تکست می گویند . به طور خلاصه، متن قابل کلیک را گویند . برای مثال " ساخت محتوا ، امروزه یکی از رویکرد های حساس بهبود درجه تارنما در گوگل است" همانطور که مشاهده می کنید، واژه و کلمه ساخت محتوا به صورت یک عبارت قابل لینک و پیوند به یک عدد از صفحات داخلی وب لاگ سئوکار هست . این عبارت قابل کلیک را انکر تکست می گویند .
سئو سایت در مشهد

در‌صورتی‌که
بخواهیم به رخ کد HTML آن را نظارت کنیم، صورت آن به فیس پایین خواهید بود:
انکر تکست که در اینجا عبارتی که می خوا هیم به نصیب دیگر سایت لینک و پیوند داده شود در نصیب انکر تکست قرار می گیرد . همانگونه که بیان کردیم، انکر تکست ها نیز در بک پیوند که شما از تارنما های دیگر هم اخذ می نمائید وجود دارد .

امروزه با به کار گیری از انکر تکست موتورهای کاوش می توانند محتوای وبسایت لینک داده گردیده را متوجه شوند و در شرای ارتباطی میان دو صفحه وجود نداشته باشد یا پیوند مورد نظر اسپم باشد، آن را جریمه خواهند کرد .

اشکال
انکر تکست برای اینکه بتوانید بازخورد بهتری را از انکر تکست دریافت کنید، بهتر میباشد که عبارت پیوند داده شده، واژه حیاتی آن ورقه باشد تا به گوگل بگویید شما به دنبال دریافت لینک و پیوند به رویه رسمی هستید . در واقع در انکر تکست حتما باید از کلمه اصلی آن ورقه موضوع حیث به کارگیری شود، البته به هر هم اکنون این مسائل همیشه امکان پذیر نمیباشد .
در ادامه گونه های انکر تکست را به شما در ارتقا رتبه وب وب سایت کمک می نماید را معرفی می کنیم:
انکر
عمومی همانطور که از نام آن پیدا می باشد، انکر تکست همگانی از عبارت های عادی استعمال می نمایند مانند " در اینجا کلیک کنید" که هیچ عبارت یا واژه مهم خاصی در آن مد نظر نمی باشد .

انکر
برند به کار گیری از اسم برند به عنوان انکر تکست برای ارتباط و اتصال به صفحه با اهمیت وب سایت . برای مثال از سئوکار که اسم مارک این سایت است برای اتصال به صفحه حیاتی به کارگیری می کنیم .

انکر
فارغ از متن و با لینک به کار گیری کردن از لینک و پیوند تارنما به جای نوشته در انکر تکست برای نمونه https://seokar .com به صورت پیوند گردیده است .

انکر
اسم مارک با واژه کلیدی مخلوط نام مارک با واژه حیاتی را می گویند برای نمونه سئو وبسایت سئوکار که نیز کلمه دارای اهمیت "سئو سایت" را داراست و هم نام برند اصلی وب سایت در آن وجود دارااست .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.