شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

موضوع نظر با مسئله کسب و فعالیت ارتباط دارد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

موضوع نظر با مسئله کسب و فعالیت ارتباط دارد؟

۱,۸۵۶ بازديد
مقاله
موضوع نظر با مسئله کسب و فعالیت ارتباط دارد؟
محتوای مقاله‌ها می بایست با سایت و حوزه کاری شما دارای ارتباط باشند . در غیر این چهره دلیلی برای مراقبت این مقاله‌ها وجود ندارد . حتی محتوایی که دارای ارزش افزوده است در‌صورتی‌که با حوزه کاری شما در رابطه نباشد، محافظت آن صحیح نمیباشد .

5–
موضوع و یا متن محتوای شما تکراریست؟
در حین ارزشیابی مقاله ها ممکن می‌باشد به مقالاتی بازخورد نمائید که از لحاظ موضوعی مشابه یکدیگر می‌باشند یا تماما کپی به لحاظ برسند . این مقاله‌ها ممکن است مشکلاتی مثل محتوای اسکن گردیده و Cannibalization را به وجود بیاورند .

با
مقاله ها قدیمی که هنوز باارزش میباشند چه بایستی کرد؟ با جواب دادن به 5 پرسش بالا در موضوع سرنوشت مقاله ها قدیمی تصمیم گیری نمایید . مقالاتی که باید حذف شوند را می توانید با ریدایرکت 301 به دارای ارتباط ترین مقاله یا این که ورقه دارای اهمیت تارنما خود ارجاع دهید .

پس از این‌که مقاله ها دیرین ارزشمند را از مقالات بی بها قطع کردید، بایستی برای به کارگیری از ارزش این مقالات اقداماتی انجام دهید . بروزرسانی، افزایش داده ها باطن مقالات و بهبود شرایط نگارشی و ظاهری از مواقعی میباشد که بایستی در امر کار شما قرار گیرند .

با
مقالات دیرین که هنوز ارزشمند می‌باشند چه بایستی کرد؟ 1-
بهبود کیفیت و ساختار محتوا
برای آغاز خوبتر می‌باشد این مقالات را از نظر نگارشی اصلاح فرمایید . مقاله ها بایستی رشته ابلاغ خوبی داشته باشند و به معمولی ترین شکل ممکن با کاربر ارتباط برقرار نمایند .
سئو در مشهد

سطح آن‌گاه رعایت اصول سئو و تولید محتوا در مقاله می باشد . ارزیابی و قرار دادن لینک و پیوند های داخلی مرتبط، متن جایگزین تصاویر و نماد گذاری Schema از پاراگراف موارد پراهمیتی می باشد که باید انجام شود .

سطح سوم بهبود حالت ظاهری هست . طولانی تر کردن تصاویر جذاب و ویدیو، یا این که استفاده از بولت پوینت ها و اعداد برای بهبود حالت ظاهری مقالات از مهم‌ترین مواقعی می‌باشد که بایستی در مقاله‌ها قدیمی انجام شود .

2-
بروزرسانی و بیشتر کردن اطلاعات
مقالاتی که محتوای به روز و ارزشمندی ارائه ندهند، کاربردی برای مخاطب شما ندارند . اما بعضا از مقالات پتانسیل مضاعف متعددی برای بروزرسانی و کسب رده دارا هستند . یکی از راه و روش های برگرداندن مقاله‌ها کهن به به دور مقالات با ارزش به روزکردن داده ها آن هاست . طبق آمارهای منتشر شده بلاگ هایی که پست های قدیمی را به روزرسانی می نمایند تا 74 شانس ارتقا بازدیدکننده دارند .

بیشتر کردن اطلاعات یکی دیگر از خط مش های بی نیاز سازی مقالات دیرین میباشد . اطلاعات جدید به دست آمده، تغییر و تحول قانون ها و یا بیش تر شدن قوانین جدید، رویدادهای نو و موارد شبیه از سوژه هایی می باشند که می توانند به شما در بیشتر کردن اطلاعات با ارزش به مقاله‌ها دیرین یاری نمایند .

3-
باز انتشار محتوا در کانال های اجتماعی
در‌صورتی‌که برهه زمانی و هزینه ای برای بهبود و ایجاد محتوا صرف کردید خوب تر هست محصول پایانی را به شکل بهتری در معرض روئت کرد مخاطبانتان قرار دهید . برای این عمل توصیه می کنیم محتوای به روز شده را در شبکه های اجتماعی معرفی کرده و با تغییر تحول تاریخ انتشار، در صدر مقالات یا این که حتی کاغذ کلیدی سایت به یوزرها سناریو دهید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.