یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

کلمات کلیدی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

کلمات کلیدی

۱,۸۳۰ بازديد
2 .
گزینش کلمه ها کلیدی در نصیب های قبلی گذری کوتاه بر روی مسئله تعیین کلمه ها حساس داشتیم . البته این مسئله به قدری اصلی است که جا دارااست آن را در یک بخش غیروابسته محاسبه نماییم . به همین دلیل می‌باشد که برخی ها 90% بحث سئو را حول و حوش تعیین لغت ها با اهمیت می دانند .
سئو در مشهد

کلمه و واژه با اهمیت بیان می کند که هر نصیب از محتوا درباره چه چیزی است . واژه و کلمه دارای اهمیت تعریف کننده هویت مارک شماست . لغت ها اساسی چه بسا در لینک و پیوند سازی هم دوچندان مهم میباشند . در شرایط کلی لغات اصلی در گزینش هر تاکتیک سئو و طریق چگونگی پیاده سازی آنان موثرند .

یک عدد از مشکلات اکثر زمان ها اشخاص اینست که پس از مدتی دست از یافتن لغات اساسی جدید بر میدارند . اشخاص ممکن می باشد دست به پباده سازی مجدد تارنما زده یا این که یک کمپین بازاریابی جدیدی را شروع بزنند . آنها معمولا یک یا دو هفته عمل کرده و پس از آن متوقف می شوند .

تصور این گونه افراد اینست که یافتن لغت ها مهم یک پروسه یک باره هست . در حالی که حقیقت ماجرا بر خلاف این می باشد . شایسته ترین سئوکارها مدام در درحال حاضر یافتن عبارات اساسی جدید و یا دستکاری موردها قبل میباشند . آنان همواره به آنالیز تناسب کلمه و واژه حیاتی انتخابی با محتوای جان دار می کنند .

در اینجا به ابلاغ مشکلات می پردازیم که حتی تیزهوش ترین اشخاص نیز از آن در امان نیستند .

2 .1 .
نادرست اول: انتخاب کلمه و واژه مهم نادرست تصور نمایید که شما عرضه کننده خدمات مشورت کردن ای می باشید . سرویس شما هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان در سال می باشد . این هزینه در ماه چیزی کمتر از 9 میلیون تومان می شود . این مقدار با اعتنا به این‌که غیر معقول نیست، ولی پر آشکار می باشد که گران می باشد .
هم اکنون در‌صورتی‌که در کلمه و واژه با اهمیت سرویس ها مشاوره ای رایگان به جایگاه یک گوگل برسید، حدس بزنید که چه گونه مخاطبینی را جذب خواهید کرد؟
مطمئنا افراد به دنبال سرویس ها مجانی شما را یافته و پس از کلیک بر روی وب سایت شما و مشاهده قیمت ها، هزینه ای نخواهند کرد . این کلمه مهم ممکن میباشد هزاران نفر را در ماه به سمت وبسایت شما بکشاند، اما با این حال این افراد، مخاطبین مناسبی برای وب سایت شما نیستند . براین اساس منطقی نمی باشد که وب سایت شما در این کلمه مهم درجه بالایی کسب نماید .

خوب تر می باشد که واژه اساسی خود را معطوف به بقیه موارد کنید، حتی درصورتی که جستجوی آن ها در ماه خیلی زیاد نباشد . تصور فرمائید که تنها یک یا این که دو نفر از افرادی که وبسایت شما را می یابند به مشتری تبدیل شوند . با همین یکی دو مشتری نیز قدمی رو به جلو برداشته اید .

2 .2 .
خطا دوم: نادیده دریافت کردن رقبا تصور می کنیم که کلمه و واژه مهم مناسبی را برای کسب و فعالیت خود گزینش کرده اید . این واژه و کلمه کلیدی تماما با تارنما شما دارای ارتباط بوده و در راستای فروش محصول ها و خدمات شماست .
هم اکنون کار حیاتی بعدی چیست؟
در اینجا می توانید از ابزارهای انتخاب لغات مهم نظیر Google Keyword Planner و یا چه بسا ابزار بدون پول keywordtool .io استعمال کرده و اطلاعاتی درباره دیگر لغت ها دارای اهمیت شبیه و حجم جستجوی آنها کسب کنید .

به طور ارگانیک اشخاص جذب لغات مهم می شوند که بیشترین تعداد جستجو را دارا‌هستند . البته نکته مهمی که اکثر اوقات نادیده گرفته می شود اینست که بضاعت و توان کسب مرتبه در یک واژه حیاتی اکثر وقت ها به میزان رقابت در آن متعلق می باشد .

کلمه ها Content Marketing (بازاریابی محتوا) را در ابزار انتخاب کلمه و واژه اساسی MOZ تست می کنیم .

جستجوی
بازاریابی محتوا در تارنما Moz طبق آمار وبسایت Moz، این عبارت 6500 الی 9500 توشه در ماه جستجو می شود . این رقم مضاعف خوبیست . این عبارات محبوب ترین کلمه دارای اهمیت در اینترنت نیست، اما می تواند آغاز خیر برای کار باشد . ایراد از جایی استارت می شود که وب سایت خویش را با دیگر وب سایت های حریف که در صفحه اولیه گوگل در این عبارت قرار دارا‌هستند مقایسه می کنیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.