یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

بهینه‌سازی لغت ها کلیدی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بهینه‌سازی لغت ها کلیدی

۱,۸۳۷ بازديد
امکانات
ورژن بدون‌پول و تجاری افزونه بهینه‌سازی لغت ها کلیدی: بهینه‌سازی برای عبارات کلیدی، عبارت‌های کلیدی، لغت ها هم‌معنی، کلمه ها دارای ربط و همگی حالت‌های دیگر این کلمات .
ایجاد نقشه وبسایت برای گوگل: فارغ از نیاز به افزونه‌ی جانبی دیگر، می‌توانید نقشه وبسایت خویش را ایجاد فرمایید و پیکربندی لازم را روی آن انجام دهید .
قابلیت و امکان ساخت قالب برای عنوان و توضیحات متا سایت: با استفاده از این قابلیت، عمل شما آسان‌تر می‌گردد و عنوان و توضیحات متا مطالب تارنما به صورت خودکار بر اساس نیازهای شما ساخت خواهند شد .
اعلام مورد کاغذ به گوگل: با استعمال از دستورالعمل‌های schema .org به گوگل، پینترست و بقیه موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی اعلام کنید که مسئله صفحه‌ی شما چه چیزی است .
سئو در مشهد
ارتباط نزدیک با Google Search Console: پلاگین Yoast با خدمت Google Search Console هماهنگ می‌باشد و به شما یاری می‌کند برخی خلل ها این سیستم را شناسایی و برطرف نمایید .
محتوای کهن را به روز کنید: پلاگین یواست مطالب قدیمی وبسایت شما را که لبریز اهمیت هستند، نظارت می‌کند و هشدارهای لازم برای به‌روزرسانی آنها را به شما اعلام می کند .
محاسبه خوانایی متن: پلاگین یواست توان دارااست خوانایی مطالب شما را چک نماید و به آن امتیاز بدهد .
در دست گرفتن کامل روی بردکرامب( Bread Crumb ) سایت: با استعمال از امکانات این پلاگین می‌توانید دسته‌بندی حساس هر مطلب را مشخص کنید و بر پایه آن بردکرامب‌های ظریف را در وب سایت نمایش دهید .
دوری از محتوای تکراری: با استفاده از متاتگ Canonical از تولید محتوای تکراری در گوگل خودداری فرمائید .
پشتیبانی از ویرایشگر بلاک جدید: افزونه یواست از ویرایشگر نو وردپرس به خوبی پشتیبانی می‌کند .
پشتیبانی از ویژگی‌های تخصصی در پشت صحنه: مدیر قابلیت‌های تخصصی وردپرس و هاست مانند htaccess و robots .txt به آسانی قابل انجام است . برای مدیریت این قابلیت‌ها به علم و تخصص زیادی نیاز نخواهید داشت .
مدام به روز باشید: پلاگین یواست مدام با پایانی تغییرات موتورهای جستجو مطابقت داراست . کافی است در زمان‌هایی که نسخه‌ی جدیدی از افزونه منتشر می‌شود، آن را به روز نمایید .
امکانات
جان دار در نسخه تجاری پلاگین یواست این
تجهیزات تنها در نسخه‌ی تجاری افزونه جان دار هستند و در فیس نیاز به آن ها می‌بایست نسخه‌ی تجاری را خریداری نمایید:
سفارش لینک‌های داخلی: به رخ مداد مطالب مرتبط دیگر که در وبسایت خویش منتشر کرده‌اید را مشاهده فرمایید و به آن ها پیوند دهید .
آمار محتوا: سناریو پنج عبارت یا این که واژه و کلمه با اهمیت به کارگیری شده در محتوا برای اینکه محاسبه نمایید آیا با عبارت‌های با اهمیت مسئله حیث شما مطابقت دارند یا خوبی .
پشتیبانی از سئو ویدئو، سئو خبر‌ها و سئو ووکامرس: در شرای تارنما شما خبری یا این که ویدئویی یا این که فروشگاه ووکامرس است، با به کار گیری از قابلیت‌های ویژه یواست نسخه حرفه‌ای، می‌توانید روی سئو این موردها هم کنترل کافی داشته باشید .
مدیر ساماندهی صفحات: با استعمال از این قابلیت و امکان می توانید نشانی قدیمی صفحه های را به نشانی جدید آنان ساماندهی نمایید .
برون بری کلمه ها کلیدی: با برون‌بری کلمات دارای اهمیت در پوشه CSV می‌توانید گزارش‌ها و آمارهای قضیه نیاز خود را از وب سایت تهیه نمایید .
عدم سناریو تبلیغات: در نسخه‌ی حرفه‌ای و تجاری یواست شما تبلیغاتی را مشاهده نخواهید کرد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.