یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

متا تگ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

متا تگ

۱,۸۶۸ بازديد
متا
تگ لغت ها کلیدی متا تگ عبارات با اهمیت معلوم کننده عبارات با اهمیت اساسی مرتبط با صفحه سایت می باشند که موتورهای جستجو در هنگام جستجوی کاربر به نمایش در می‌آورند؛ به عبارت دیگر بیان کنده کلماتی هست که بازدیدکنندگان وبسایت شما ممکن می‌باشد با جستجوی آنها به وب سایت شما برسند . این تگ مشتمل بر لیستی از 4 تا 10 واژه اساسی میباشد که مرتبط به ورقه شماست . لغات مهم اصلی، ثانویه و ثالث در این تگ گنجانده شده می باشد .
سئو در مشهد

البته دیدگاه‌های موتورهای جستجو در مسئله اهمیت متا تگ لغات کلیدی متعدد می‌باشد . به عنوان نمونه Matt Cutts یک عدد از مدیران گوگل میگوید دیگر از متا تگ کلمات کلیدی در رتبه‌بندی موتور کاوش استعمال نمی‌شود چون سوء استفاده از آن‌ها زیاد سهل وآسان می‌باشد . البته موتور جستجوی یاهو میگوید هنوز متا تگ لغات حساس ایندکس میشود و این متا در رتبه‌بندی صفحات اهمیت دارد .

4-
متا تگ Robots بیشتر
بخوانید : بهترین ابزارها برای یافتن عبارات مهم سایت
متا
تگ robot


یک عدد دیگر از مهم‌ترین متا تگ‌ها در سئو، متا تگ Robots است . متا تگ Robots برای در اختیار گرفتن ایندکس کردن صفحه بوسیله موتورهای کاوش گر است . با استعمال از این متا تگ می‌توانید یک محرمانه از اوامر دارای اهمیت را به موتورهای جستجو بفهمانید و گهگاه زمان ها برای ارجاع این اوامر می بایست برای هر موتور جستجو یک متا تگ منحصر به فرد درج کرد . یک عدد از کارهایی که می‌توان با متا تگ Robots انجام بخشید این میباشد که می توانید به موتورهای جستجو اطلاع دهید که چه صفحاتی را از سایت شما ایندکس نمایند و یا پیوند خاصی را از ورقه یا وب سایت شما دنبال نکنند . این متا تگ جزو سئوی داخلی سایت محسوب می‌شود؛ به این دلیل که تغییرات و اعمال آن بر روی صفحه های تارنما را تماما باید رئیس یا مهندس سئوی آن تارنما انجام دهد .

بعضا موتورهای جستجو وجود دارا هستند که متا تگ‌ها برای سکو بندی صفحات اینترنت لحاظ می‌کنند؛ در حالیکه برخی از موتورهای کاوش ممکن می باشد آن را نداشته باشند . ولی بهتر می‌باشد یک منتشر کننده همیشه بهینه‌سازی متا تگ‌ها را انجام دهد به این دلیل که ممکن است متا تگ‌ها به موتورهای کاوش ، خواننده یا هر دو امداد کنند .

به طور کلی، متا تگ‌ها با اعتنا به این که داده ها اثر گذار و کوتاهی را در خود دارند، در طبقه‌بندی محتوای اطلاعات تارنما به موتورهای کاوش کمک اکثری می‌کنند . بنابراین موتورهای جستجو راحتتر می‌توانند این اطلاعات را ذخیره و بر اساس نیاز کاربر دسته‌بندی کنند . در حالتی که چه اهمیت آنان مانند پیشین نیست، اما به کارگیری نکردن از آنها می‌تواند بر روی درجه وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد . امید‌واریم که این مقاله برای شما موءثر واقع گردیده باشد، معطل اخذ نظرها خالق شما دوستان خوب هستیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.