شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم های گوگل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

الگوریتم های گوگل

۱,۸۵۲ بازديد
در‌صورتی‌که گوگل همان چراغ جادویی‌ست که قرار هست کاربرها را به خواسته‌شان برساند، الگوریتم‌هایش به عنوان بچه‌ غول‌های گوگل، حواسشان می باشد که چه‌ طور کاربرها را به مسیر صحیح جهت دهی کنند . مطلقا نام الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت . در صورتی‌که میخواهید وبسایت شما قسمتی از پیشنهادهای نخستین گوگل به کاربرها باشد عالی میباشد این مطلب را تا پایان بخوانید تا با آشنایی ویژگی‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به آشنایی غول گوگل، نزدیک‌تر گردید . صاحبان وب وبسایت که دوست دارند اینترنت سایتشان در صف اول موتورهای کاوش قرار بگیرد . همیشه به دنبال شیوه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند اینترنت سایتشان به حیث فنی قابل شعور برای موتورهای کاوش باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد . ولی این کار تماما فنی و تخصصی میباشد . موتورهای جستجو گر برای آشنایی و رتبه بندی وب وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که تمامی صاحبان اینترنت سایت که می خواهند در میزان گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند . یادآور این می نحس کسانی که در قضیه سئو فعالیت دارا هستند بایستی با این الگوریتم ها شناخت بدون نقص داشته باشند .
سئو در مشهد
الگوریتم
چیست؟ در یک تعریف عمومی به تیم ای از امر العمل ها و فرمول هایی که با گویش رسا و دقیق به هم پا جزئیات لازم و به فیس سطح به سطح به جور اجرا شده باشند که هدف خاصی را دنبال نمایند و آغاز و پایان آنها نیز مشخص و معلوم باشد، الگوریتم گفته می شود .

الگوریتم
گوگل چیست؟ الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل قضیه استعمال قرار می گیرد . فرآیندی که موتور های گوگل بر پایه آن تجزیه و آنالیز اینترنت وبسایت ها را انجام می دهند . الگوریتم های گوگل مشتمل بر معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است که برای استفاده کننده سناریو داده شود . خزنده موتور های جستجو همگی داده ها و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و حفظ می نماید . در حقیقت اگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آن ها طبقه بندی می شود تا وقتی که به این داده ها کاربر احتیاج داشته باشد .



اکثر
بخوانید : معرفی ابزارهای کاربردی گوگل
معرفی
الگوریتم های گوگل


الگوریتم
های گوگل کدام ها هستند؟ الگوریتم
های گوگل به دو نوع تقسیم می شوند، الگوریتم های کلیدی که در واقع جز هسته اساسی گوگل هستند و بر پایه پارامترهای گوناگون وب سایت های اینترنتی را جایگاه بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به رخ جانبی برای شناسایی وبسایت های اسپم و یا بهبود نتایج جستجو و بهینه سازی پرس و جوهای کاربران به کار گیری می شوند، برخی از الگوریتم های جور دوم عبارتند از:
الگوریتم
گوگل پاندا الگوریتم
گوگل پنگوئن الگوریتم
مرغ مگس خوار الگوریتم
گورخر الگوریتم
کبوتر الگوریتم
Page Layout الگوریتم
رنک برین الگوریتم
PayDay Loan الگوریتم
Page Authority الگوریتم
کافئین الگوریتم
mobilegeddon هر
کدام از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در می آورند و نکاتی برایشان دارنده اهمیت است، در زیر به توضیح هر کدام ازالگوریتم های بالا می پردازیم:


بخش اعظم
بخوانید : معرفی شایسته ترین ابزارهای سئو سایت
گوگل
پاندا


1-
الگوریتم پاندا / ویژگی‌های شخصیتی : آرام/مهربان/کتاب‌خوان پانداها شخصیت آهسته و کتاب‌خوانی دارند، بنابراین به راحتی میتوانید تصور نمائید روزمره تعداد زیادی پاندا در حالا قرائت محتوای وب‌سایت شما میباشند . آنها تمام مطالب را به توجه می خوانند و کیفیت محتوا به شدت برایشان اهمیت دارااست و دیگر نمی‌‌شود مثل قبلی با ردیف کردن لغت ها دارای اهمیت در یک متن، پانداها را فریب داد . آنان به خیر می‌توانند یک متن موءثر را از یک نوشته ضعیف تفکیک کنند، می توانند کاری کنند که هیچ کاربری پایش به یک سایت بی‌کیفیت کشیده نشود زیرا آنان محتوایی را که دوست ندارند، به کسی معرفی نمی‌کنند .

مطلقا بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی اسکن می شود و در سایتی دیگر قرار می گیرد . عالی این فعالیت فرآیند سئو را در گیر نقص‌ می کرد و سایت های با کیفیت و دسته اولیه واقعا در بین انبوهی از وبسایت ها ناپدید می شدند و رده خاصی نداشتند . تا اینکه الگوریتم پاندا به امداد آن ها شتافت . به این فیس که خزنده های این الگوریتم مدام به دنبال مطالب و محتوای نوع نخستین می باشد و دیگر سایت ها را که مطالب را نسخه برداری می کنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می نماید .

پانداها
از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟ 1-
محتوای خلاصه شده و ناقص پانداها علاقه‌ای به خواندن متن‌های دو سه جمله‌ای ندارند . آنان خوب می دانند که یک نوشته کوتاه مجال کافی را برای جواب دادن به نیازهای مخاطب ندارد، به همین دلیل، چشم‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌شده می‌بندند .
2-
تکرار حرف‌های پیشین با کپی‌ کردن محتوا پانداها نظیر هر کس دیگری دوست ندارند یک متن را برای توشه چندم بخوانند، براین اساس حتی در حالتی که بیست درصد مقاله شما تکراری باشد، آن ها دیگر رغبتی به خواندن نخواهند داشت . پس در حالتی که از سایت‌های دیگر برای تولید محتوا به کار گیری می‌کنید حواستان باشد که یک پاندا قبلاً همه‌ی آنان را خوانده و حالا در صورتیکه قرار نیست حرف جدیدی بزنید، دستکم میتوانید از زاویه‌ی تازه‌ای به آن موضوع نگاه نمایید و با جمله‌بندی‌های مختص خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جذاب و خواندنی باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.