یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

ریدایرکت موقت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ریدایرکت موقت

۱,۸۴۳ بازديد
ریدایرکت
موقت (ریدایرکت 302) گاهی شرایطی پیش می آید که بنا به دلایلی ناچار می گردید برخی از صفحه های وبسایت خود را از دسترس کاربران بیرون نمایید در این صورت یا این که باید آن صفحات را حذف فرمایید که در چنین قوانینی با خطای 404 مواجه خواهید شد و یا به فیس موقت یوزرها را به کاغذ ای دیگر ریدایرکت کنید همانطور که در مطلب آشنایی با خطای 404 توضیح دادیم . مواجه شدن کاربران یک تارنما با خطای 404 تاثیر منفی در سئو آن تارنما داراست . پس رویه کار بهتر برای مدیریت موقعیت مو جود ریدایرکت موقت صفحه ها مورد لحاظ است .
سئو در مشهد

با به کار گیری از این روش، نه تنها از به مواجه شدن کاربران با خطای 404 دوری می‌کنید، بلکه به موتورهای کاوش می‌فهمانید که این کاغذ به طور موقت منتقل گردیده هست و ممکن می‌باشد مجدد به درحال حاضر معمولی گشوده گردد یا این که به طور دایم به آدرسی دیگر منتقل شود (لطفا برگه سایت منرا از دیتا بیس حذف نکنید .) . به این ترتیب، ارزش و ورودی‌های کاغذ کماکان در جای خویش باقی خواهند ماند و آدرس موقت در موتورهای جستجو ایندکس نمیشود .

پس از تحلیل و ارزیابی دو گونه از پرکاربردترین گونه های ریدایرکت می خوا هیم ببینیم آیا ریدایرکت کردن برای سئو وب سایت زیان آور است یا این که خیر؟ در ادامه جواب این سوال را خوا هیم بخشید .

مفهوم
ریدایرکت و گونه های آن

آیا ریدایرکت‌ کردن سایت برای سئو مضر هستند؟ نمی بضاعت مصرانه گفت ریدایرکت چه از دسته موقت و چه از گونه مستمر روی سئو سایت بی تاثیر هست . در واقع جواب این سوال کاملا بستگی به شرایط و کیفیت فعالیت متخصص سئو دارد . اگر سئو فعالیت به صدق از ریدایرکت استفاده نکند، موجب پیدایش خلل ها متعددی خواهد شد، از کاهش سکو صفحه ها گرفته تا از دست دادن ترافیک . در شرای شما در URL صفحات تغییری تولید کرده‌اید، ناچارید از redirect برای صفحه های خویش استعمال کنید؛ زیرا نمی‌خواهید تمام تلاش‌هایی را که برای جلب مخاطبان به سایتتان کرده‌اید، یکباره از دست برود .

با اعتنا به این‌که ریدایرکت از بروز خطای 404 پرهیز کرده و خزندگان موتورهای جستجو را از سردرگمی نجات می دهد تاثیر مثبتی در سئو دارد، اما در حالتی که به صحت از آن استعمال شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.