یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پلاگین سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

پلاگین سئو

۱,۸۱۵ بازديد
وقتی که در وردپرس مطالب سایت خویش را می نویسید، تیتر و توضیحات آن در پلاگین سئو نیز وارد می شود . ولی افزونه سئو به شما اجازه می دهد توضیحاتی که در گوگل سناریو داده می شوند از توضیحات و تیتر درون تارنما متمایز باشد .
سئو در مشهد

بنابراین تیتر مقاله با همان ساختار در پلاگین سئو نیز استفاده می شود، ولی میتوان آن را منزه کرد و توضیحات تازه نوشت . محدودیت خاصی برای عنوان مطلب وجود ندارد ولی پیشنهاد می شود آن را کوتاه بنویسید و کلمه و واژه اساسی را در آن جای بدهید تا نام تارنما نیز در آن قرار بگیرد .

در صورتیکه
می خواهید روی اخذ ترافیک اکثر تمرکز کنید و یوزرها بیشتری در گوگل روی نتیجه سایت شما کلیک کنند، از سه نکته ذیل استعمال کنید:
آنها همواره بایستی مشتمل بر مارک شما و ترجیحا در انتهای عنوان باشند تا افراد بتوانند آن را در کاوش های دیگرشان تشخیص دهند .
آنها همواره باید دربرگیرنده کلیدواژه ای باشند که شما اندیشه می نمایید از تمامی برای پست یا صفحه فعلی کلیدی خیس میباشد و همه آن را به عنوان کلیدواژه اصلی می شناسند . کلید کلمه اصلی خوبتر می‌باشد در ابتدای تیتر باشد .
بقیه تیتر باید به نوع ای باشد که افراد را تشویق به کلیک کردن نماید .


3 .2
بهینه سازی توضیح متا اکنون که ما تیتر های مناسبی را در اختیار داریم باید به سراغ توضیحات متا Meta Description برویم . توضیحات متا می تواند بوسیله موتورها جستجو برای نشان دادن در snippet استعمال شود و یک قطعه سیاه از متن در پایین URL می باشد .

توضیحات
متا در نتایج جستجو
توضیحات
متا زمانی کاربردی تر می شوند که دربرگیرنده کلید واژه و کلمه جستجو شده باشند، گوگل آنان را پر رنگ می نماید و به کاربران سناریو میدهد:
پر رنگ
شدن کلیدواژه کاوش شده در توضیحات متا
بعضا از افزونه های سئو مانند All in one SEO Pack برای سئوی خود کار از نوشته ابتدای محتوا استفاده می نمایند . این افزونه و دیگر افزونه های سئو جمله اول پست را به عنوان توضیح متا به کار گیری می کنند . این فعالیت دوچندان زیرکانه نیست . پاراگراف اولیه ممکن میباشد مربوط به معرفی باشد و هیچ ربطی به قضیه پست نداشته باشد . بنابراین سفارش می شود در صورتیکه از پلاگین های دیگری برای سئو محتوا استعمال می فرمائید به طبع این نصیب را کنترل کنید .

به نظر ما شایسته ترین توضیح متا آن میباشد که بوسیله خود شما متن شود و روی نوشتن آن نیز کمی اندیشه به خرج برود .
عمل بی اندیشه سر انجام ندارد، زحمات خویش را هدر ندهید و محتوا خوب تر کنید:
توضیحات
متا برای پست در پلاگین سئو Yoast
توجه: در پلاگین یوست Yoast در‌صورتی‌که از توضیح متا به کارگیری نمی کنید موتور کاوش کلید واژه را در متن شما پیدا خواهد کرد و به طور مداد یک حرفه را به ان متصل خواهد کرد که به شما یک کلمه و واژه بولد شده یا این که دو واژه در صفحه فیض خواهد اعطا کرد .

هر تعدادی زمانی از توضیح متای سفارشی استعمال می کنید، می‌توانید توضیحات بهتری بنویسید که یوزرها را مجاب نماید فی مابین نتایج جستجو روی سایت شما کلیک نمایند .



4 .2
باصرفه سازی تصویر شیوه های زیادی برای سئوی تصاویر وجود دارد، و یکی از آنان کاهش حجم تصاویر است، اما ما در اینجا در موضوع کاهش حجم آنان و استفاده از تصاویر با صرفه یا قشنگ صحبت نمی کنیم، ما می‌خواهیم شما را به چیزی جدید و شگفت انگیز بنام “متن جایگزین Alternative Text” آشنا کنیم . به این “متن جایگزین Alt Tag” یا این که “برچسب آلت” هم گفته می شود .

متن
جایگزین Alt Tag متن جایگزین به گوگل امداد می کند فهم و شعور صدق از تصاویر پیدا کند .
بینگ از متن جایگزین برای تعریف تصاویر برای کاربران نابینا به کارگیری می کند متن جایگزین توصیفی از تصویر می باشد که به گوگل کمک می نماید بفهمد تصویر در مسئله چیست! این یاری کردن برای گوگل اهمیت دارد، در ویرایش هر مطلب، پلاگین Yoast به شما یک نظارت محتوا ارائه می نماید که اتفاقا حضور کلمه و واژه اصلی در متن جایگزین تصویر را محاسبه می نماید و به آن امتیاز می دهد . اگر از تصاویر مربوط به محتوا استفاده کنید، میتوانید کلمه با اهمیت را هم در توضیح نوشته جایگزین به کار ببرید .

از طرفی، زمانی روی تصاویر خود نامگذاری دقیقی داشته باشید و بتوانید آنان را لغت ها مربوط به مقاله های خود نام گذاری نمائید و متن جایگزین خیر و خوبی برای آن ها بنویسید، می‌توانید در جستجوی تصویری گوگل هم ترافیک نیکی کسب کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.