یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آینده استراتژی محتوا چکونه است

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آینده استراتژی محتوا چکونه است

۱,۸۴۰ بازديد
طی سال های آینده مواردی مانند راهکار های محتوا و بازاریابی محتوا، برای اشخاصی که سرگرم به کار در موضوع بازاریابی اینترنتی کسب و کار خویش هستند، دوچندان اساسی خیس خواهد شد . اما که شما بایستی جدا از بحث توصیه ایجاد محتوا، روی خرید بک لینک و خرید بازدید گوگل نیز مطلقا اکانت نمایید .
سئو در مشهد

در این مطلب قصد داریم به موضوعاتی مثل شیوه تغییر‌و تحول موتورهای جستجو، جستجوکننده ها و صفحه های نتایج کاوش در ارتفاع مدت نگاهی بیاندازیم و علاوه بر آن می خوا‌هیم نظارت کنیم کسب و فعالیت شما باید به چه شکل خویش را با این تغییرات وفق دهد .

بازاریابی محتوا طی تعدادی سال قبل با تغییرات زیادی روبرو گردیده می‌باشد . تعداد متعددی از این تغییرات در ارتباط با تکامل سریع نگرش جستجو، همپا با تغییرات بزرگ در منش جستجوی اشخاص برای محتوا می باشد . امروزه وجود الگوریتم های تازه و پیچیده تر، منجر تغییر‌و تحول رویه استعمال از افراد از موتورهای کاوش گردیده میباشد و به این ترتیب بازاریاب ها همینطور باید رویه های جدیدی را به عمل بگیرند تا محتوایی مطلوب با این تغییرات را ایجاد کنند و ولی تمام این ها فقط نمونه هایی اندک از این دگرگون سازی ها میباشد .

با
ابلاغ کلیه موارد بالا، تعداد متعددی از بازاریاب ها کماکان درگیر مشکلاتی میباشند که از ۵ سال پیش مرسوم بوده می‌باشد از جمله:
اینجانب توانا نیستم ROI محتوایی که ایجاد کردم را میزان گیری کنم .
محتوای تولیدی ما مضاعف خوب میباشد اما هنوز برای کلمه اصلی هدفمان، سکو بندی نیکی نداریم .
مرحله
جستجوی واژه و کلمه اصلی را به نقطه پایان رساندم، هم اکنون می بایست چکار کنم؟ برای پاسخ دادن به این مشکلا، به ویژه مسئله دوم، خیلی از بازاریاب ها تعداد محتوای تولیدی خود را ارتقا می دهند . متاسفانه، ساخت حجم زیادی از محتوای ضعیف اغلب زمان ها نتایج قابل قبولی به همراه نمی آورد و تنها هزینه های شما را بخش اعظم می کند .

در حقیقت، افزودن تعداد محتوای بسیار به سایتی که ساختار ضعیفی دارد، باعث می شود گوگل به مشقت محتوای شما را پیدا نماید و رتبه بندی آن را افزایش دهد . این وضعیت دلخواه هیچ بازاریابی نیست .

پاسخ این مشکل ها مضاعف پهناور تر از یکسری پست بی آلایش بلاگ است که در طول یک‌سری هفته نشر یابند زیرا خلل واقعی دارای ربط با راه ایجاد راهکار های ایجاد محتوا و مدیریت و سازماندهی آن ها هست .



دنیای سئو روز به روز متحول می شود و بازاریاب ها بایستی براساس آن راهکار های خود را تغییر تحول دهند .

خوشبختانه، رویکرد هایی وجود دارااست که می توانایی برای غلبه به این مانع ها از آن ها استعمال کرد و گروه بازاریابی نتایج خیر و خوبی از آن بگیرند .

در این بخش قصد داریم شرایط در اکنون تغییر و تحول جستجو و خط مش سازش بازاریاب ها با آن را ارزیابی کنیم . با مطالعه این مطلب خویش را برای آتی مهیا نمائید .

قسمت ۱: موتورهای جستجو در اکنون دگرگون سازی می باشند .
نصیب ۲: جستجوگرها در درحال حاضر تغییر‌و تحول رفتار خویش می باشند .
قسمت ۳: راهکار محتوایی در سال ۲۰۱۹ و پس از آن .
نصیب
۴: دسته‎ بندی موضوعی چیست؟ نصیب
۵: به چه رخ می توان یک برنامه گونه بندی موضوعی ساخت کرد؟ قسمت ۶: سنجش پیروزی .
تغییرات
موتورهای جستجو موتورهای جستجو در اکنون دگرگون سازی هستند . پیش از این که منش حل های پیدا کردن پیروزی در دنیای در حالا دگرگون سازی بازاریابی محتوا را ارزیابی کنیم، بهتر می باشد پاره ای وقت صرف کنیم و دلیلی که این تغییرات را به دنبال می آورد با اعتنا بیشتری تحلیل کنیم .

مقدمه باید با موتورهای جستجو گفتگویی انجام دهیم . آپدیت های متعددی که روی روش پردازش و تحلیل محتوا به وسیله موتورهای جستجو انجام می شود، سبب ساز گردیده است تغییرات فراوان زیادی در سال های اخیر از دیدگاه سئو به وجود آید . بنابراین، شاخص های قدیمی موفقیت دیگر نظیر قبل قابل اعتماد و دارای منفعت نیستند .

به تیتر مثال، یکی از شیوه هایی که تولیدکنندگان در قبل می توانستند به وسیله آن تلاش محتوای خود را نتیجه گیری کنند، تحلیل جایگاه بندی کلمات با اهمیت داخل موتورهای جستو بود . ولی در خصوص اعتبار حقیقی و واقعی سکو بندی لغات دارای اهمیت به عنوان یک شاخص دعوا های زیادی صورت گرفته میباشد و ادله دارای اهمیت آن در واقع به این علت می باشد که در حالا حاضر سکو بندی ها طبق محتوا عوض می شود .

به عبارت معمولی تر، طبق این که چطور و در چه محلی جستجو را انجام می دهید، نتایج جستجوی گوناگونی را مشاهده می کنید که همین موضوع باعث می شود به دشواری بتوانید پیروزی خودتان را تنها طبق رتبه بندی کلمات مهم ببینید .

به عنوان نمونه کافی می‌باشد عبارت «کجا پیتزا بخورم؟» را کاوش کنید تا متوجه اوضاع و احوال شوید . در حالتی که ساکن مشهد مقدس می باشید و این عبارت را جستجو کنید نتایجی که برای شما گوگل می آورد به نسبت شخصی که در تهران قرار داراست متفاوت می باشد . در واقع، برگه نتایج جستجو برای این عبارت شاید در هر لحظه و مکان هزاران درجه تغییر داده می شود .

با
توجه به این موضوع، به چه رخ می توانید جایگاه بندی خودتان را برای یک واژه با اهمیت متوجه شوید؟
فارغ از مساله رتبه بندی عبارات کلیدی، موتورهای جستجو همواره طریق تولید محتوا را معین کرده اند و یکی از ملموس ترین تغییرات در این رابطه، به وجود داخل شدن جواب های ویژه یا featured snippet می باشد .

عملکرد گوگل مدام به نحوی میباشد که به نتایج جستجو آن ها را بیشتر می نماید . طی انجام یک تحقیق معلوم گردیده هست که از میان ۱٫۴ میلیون عبارت جستجو، ۳۰ درصد از آن ها یاور با جواب های ویژه در ورقه نتایج می باشند . این کادرها، کارایی دارا‌هستند به پرسشی جواب دهند که در واقع از سوی کاوش گر پرسیده گردیده می‌باشد فارغ از این که واجب باشد کاوشگر وارد وبسایت شود و محتوای آن را نظارت نماید .

در واقع، درجه بندی محتوا در نصیب پاسخ های ویژه اکثر اوقات تایم ها سهم ترافیک به مراتب بیشتری برای عبارت کاوش شده به نسبت SERPs فارغ از آن به وجود می آورد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.