یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

جالبه مگه نه؟ A .J . Gherich و تارنما SEMRush در باره چگونگی باصرفه سازی محتوا

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

جالبه مگه نه؟ A .J . Gherich و تارنما SEMRush در باره چگونگی باصرفه سازی محتوا

۱,۸۱۱ بازديد
جالبه مگه نه؟ A .J .
Gherich و تارنما SEMRush در باره چگونگی باصرفه سازی محتوا برای کسب این جایگاه می گوید: A .J . Gherich بنیانگذار ماشین کرایه ای Gherich & Co . هم پا با سایت SEMRush و یک مطالعه بسیار گران قدر بر روی 6 .9 میلیون ویژگی اسنیپتس از ۸۰ میلیون کلمه و واژه مهم انجام داده اند .
سئو در مشهد

بر مبنا روش مبتنی بر داده ها، ای جی توصیه می کند در صورتی که کارایی می فرمایید برای یک کلمه مهم سوالی رنک اخذ نمائید برای مثال:«چگونه می توانم لیست آدرس اینترنتی خودم را رویش بدم» یا این که «ویژگی اسنیپت چیست؟» از یک فرمت پاراگرافی استعمال نمائید . هر یک‌سری در صورتی که می خواهید برای حروف طولانی تر نظیر ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک کسب کنید از فرمت لیست به کارگیری نمایید .

در
اینجا یکسری راه و روش برای باصرفه سازی محتوای شما برای ویژگی اسنیپت را شرح داده ایم:
صریح
و مختصر باشید از
تیترها (هدر ها) برای اسکن اسان استفاده کنید اطمینان
از قابلیت به کارگیری در دیوایس های مختلف محافظت
تعامل اجتماعی از
منابع خارجی حاذق به کارگیری کنید ۵ .
محتوای جامع، دارای اعتبار و به یادماندنی ایجاد کنید Steve Rayson بنیان گذار BuzzSumo سفارش می نماید برای کسب موقعیت که در نتایج گوگل به تیتر شایسته ترین سود برای کاوش کننده نامیده می شود،‌ برای عنا وین خود مطلب هایی طولانی با محتوای عمیق تولید نمایید .

BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خویش در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ تکثیر یافته بود را محاسبه کرد و چیزهای زیاد جالبی در مورد به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته می شوند که در پلتفر های مختلف انلاین پخش، اسکن یا این که به اشتراک گذاشته می شود) و محتوایی که قدرت ماندنگاری دارا هستند پیدا کرد .

برای شروع، در 3 سال گذشته، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کاهش یافته میباشد . گزیده از این کاهش به دلیل اشباع محتوا است (به طور میانگین هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی نشر داده می شود) و بخش دیگرآن نشر محتوا به چهره سری است(کاربران آنرا بصورت چت محرمانه انتشارمی دهند خیر بصورت پست در کاغذ ی خود) .

استیو متوجه گردیده که وب سایت ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و اشباع محتوا تارنما ها عالی فعالیت می نمایند و آوازه قدرتمند ای دارند که وبسایت آن‌ها دربردارنده محتوای حیاتی باشد . در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می شود، استیو می گوید، "تحقیقات معتبر و محتوای منشاء کماکان به بدست اوردن لینک ادامه می دهند" .

۲ خط مش عالی برای وجود دارااست که به موتور های جستجو نشان دهید که شما محتوایی عمیق، دارای اعتبار و ماندگار بر روی وبسایت خویش دارید .

محتوای طولانی تولید نمائید . محتوای شما باید حداقل ۲۰۰۰ هزار واژه و کلمه داشته باشد که بتواند از مقاله های کوتاه تر رنک دریافت نماید .
از لغت ها دارای اهمیت LSI استعمال فرمایید . منظور از لغات دارای اهمیت LSI کلمات کلیدی میباشند که وابستگی معنایی بالایی با واژه و کلمه اساسی کلیدی محتوای شما دارا هستند و خوب تر هست که از آنها در محتوای خود به کارگیری فرمائید .
۶ .
تعامل کاربران را ارتقا دهید Max DesMarais یک کارشناس SEO و PPC (پرداخت بر مبنا کلیک Pay-Per-Click) برای Vital است، که یک ماشین کرایه ای بازار یابی محتوا و PPC میباشد که تخصص آنان در مدیر خدمات پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد .

فرقی ندارد که بخواهید یک ورقه ی تازه تولید نمائید یا یک صفحه ی مو جود را بروز رسانی کنید، شما می بایست ورقه ها را برای به حداکثر رساند تعامل ایجاد فرمایید .

در
زیر تعدادی شیوه عالی برای به حداکثر رساند تعامل کاربران در پست هایتان وجود دارد:
تلاوت آن آسوده باشد . محتوا باید از فضای سفید، سرفصل ها ، گزاره های کوتاه و تصاویر دارای ارتباط به کار گیری کنند که ساده خیس بتوانند کاربران را جذب کنند و بازه زمانی برهه زمانی آنها حضور آن ها را در کاغذ ارتقاء بدهند .
در صفحه ی خود لینک های دارای ارتباط توصیه کنید . در برگه های خود لینک های دارای ربط به یوزرها توصیه بدید که سهل وآسان خیس و بهتر بتوانند پاسخ سوال های خویش را پیدا نمایند . این عمل به شدت نرخ فرار تارنما شما را کاهش می دهد و باعث می شود یوزرها اکثر در سایت شما بمانند .
از کملات حساس LSI استفاده نمائید . همچنین به سوالهای اضافی که یوزرها شما در آخر محتوا می پرسند هم پاسخ دهید . امروزه فقط ارائه کردن محتوا دیگر کافی نیست . ورقه ها بایستی حای اطلاعات اضافی باشند که یوزرها برای آن جستجو می نمایند . ارائه داده ها اضافی به حفظ کاربر کمک خواهد کرد و به موتورهای جستجو می گویند که محتوای برگه ما نه تنها به پرس و جو کاوش پاسخ دادن داده میباشد بلکه دربردارنده داده ها اضافی میباشد که ممکن می‌باشد در صفحه های دیگر وحود نداشته باشد .
برای یوزرها تعدادی روش برای درک مجتوا بگذارید . این راه ها مشتمل بر تصاویر، اینفو گرافی، ویدیو، و متن می باشد . این عمل اعتنا خواننده را به خویش جلب می کندوآنها سرگرم محتوای می شوند .
استعمال از این تاکتیک ها اطمینان حاصل خواهد کرد که صفحات شما برای خوانندگان زیاد گرانبها می باشد و موتورهای کاوش این صفحه های را به عنوان محتوای با کیفیت بالا علامت گذاری می نمایند .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.