دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

بک لینک و پیوند چه است و چه اهمیتی در سئو دارد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بک لینک و پیوند چه است و چه اهمیتی در سئو دارد؟

۱,۸۵۱ بازديد
بک
لینک و پیوند چه است و چه اهمیتی در سئو دارد؟ بک پیوند به پیوندهایی گفته می‌گردد که از وب تارنما های دیگر به وب سایت شما متصل می شود . برای مثال وقتی که از اینترنت سایت خویش به اینترنت سایتی دیگر لینک میدهید، وب سایت مقصد از اینترنت وب سایت شما یک بک لینک و پیوند دریافت کرده می‌باشد .
سئو در مشهد

بک پیوند ها یک عدد از موردها با ارزش در سئو هستند که می بضاعت بیان کرد در‌صورتی‌که وب سایتتان بک لینک و پیوند هایی به تعداد مطلوب دریافت نماید و در کنار آن محتوایی بهینه از نظر سئو داشته باشد ، استعداد ارتقا سکو در نتایج جست وجو را خواهد داشت .

برای شفاف تر شدن اهمیت بک لینک در سئو فرض فرمائید شما در یک نشست ی کاری صحبتی می نمایید و ۱۰ نفر حرفتان را تایید می کند . سپس از شما فردی دیگر آغاز به صحبت می نماید و ۴ نفر حرفش را تایید می نمایند . حالا اطرافیانتان قیمت صحبت کدامتان را بیشتر می داند؟ بی تردید شما! بک پیوند هم همین طور میباشد ، وقتی یک اینترنت وبسایت ، لینک شما را در کاغذ اش قرار می دهد ، این فعالیت به مضمون‌ تایید کلام شما و وب وبسایت شماست ، یعنی بک لینک و پیوند عمده برابر هست با تایید اکثر از وب سایت های بخش اعظم .

آیا
خرید بک لینک کار صحت ست؟ در حالتی که به تامل این می‌باشید که با خریداری بک پیوند در وب تارنما های با پیج رنک بالا می توانید درجه بهتری را در نتایج جست و جو بگیرید، مشقت بار در اشتباهید! چون گوگل (به خصوص بعد از آن از معرفی الگوریتم پنگوئن) به راحتی اینترنت وب سایت هایی را که برای کسب رنک بالاتر در نتایج جستجو اقدام به خرید لینک می نمایند را شناسایی کرده و سکو ی آن ها را کاهش می دهد . البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر می خواهید در اینترنت سایت های مالامال بازدید بقیه افراد تبلیغ کنید (مثل هزاران تبلیغی که در وب تارنما های پرطرفدار می بینید)، با No follow کردن لینک و پیوند با چنین مشکلی دیگر مواجه نخواهید شد .احتمالا سوال فرمائید که در‌صورتی‌که بک لینک و پیوند نخریم پس چطور می توانیم به سایتمان بک لینک اخذ کنیم و درجه بالاتری را در نتایج جست وجو کسب کنیم؟ پاسخ اینست که شما بایستی بک لینکها را به فیس ارگانیک دریافت کنید؛ یعنی مطالب تازه و با قیمت تولید فرمائید تا کاربران عشق مند شوند در سایتها و وبلاگهای خود لینکهای شما را قرار دهند . همینطور از شبکه های اجتماعی هم می توانید برای ساختن لینک و پیوند سالم استعمال نمایید .

اشتباهات
همگانی در زمینه بک لینک بک
پیوند دیگر اهمیت خویش را از دست داده است! برخی از سئو کاران معتقند که بک لینک دیگر اهمیت خود را از دست داده و مهم ترین مبادرت در سئو بهینه سازی محتوای وب تارنما است .
بحث این جاست که اگر بک لینک گرفته گردیده ، از وب سایت مرتبطی باشد و یک سری اصول آن رعایت شده باشد نیز چنان یک عدد از قادر ترین اقدامات برای سئوی تارنما می باشد .
بک
لینک No Follow ارزشی ندارد بک پیوند No Follow که به صورت قرار دادن ایده ها در پست های وب سایت های دیگران، درج مطالب در فروم ها و … ساخت می شود برخلاف تصور برخی افراد در سئو اینترنت تارنما تاثیر خواهند داشت که مکملی در کنار بک لینک Do Follow خواهد بود .
تنها
لینک و پیوند Do Follow اثرگذار است بعضا افراد صرفا به دنبال درج لینک های Do Follow می باشند البته می بایست این را بدانند قرار دادن بک لینک و پیوند های Do Follow به تنهایی و بدون قرار دادن لینک No Follow احتمالا حتی برای سئو تارنما مضر هم باشد بنابر این قرار دادن بک لینک و پیوند های Do Follow را در کنار No Follow در مراحل انجام سئو وب سایت خود قرار دهید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.