یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

جستجوی گوگل ایندکس

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

جستجوی گوگل ایندکس

۱,۸۳۸ بازديد
پس از پباده سازی و فعال‌ساز‌ی سایت مهم ترین مبادرت معرفی و ثبت وبسایت در گوگل می‌باشد . برای جذب ترافیک از نحوه گوگل قبل از هر چیز می بایست صفحه ها وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شوند . برای یک تارنما نوپا جلب‌توجه گوگل و ربات‌های آن می‌تواند زمان متعددی را طلب کند .
سئو در مشهد
برای ثبت تارنما در گوگل از سرویس بدون‌پول گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) به کارگیری خوا‌هیم کرد . این سرویس گزارش‌های ارزشمندی را ارائه می دهد که توسط آنان میتوانید بفهمید صفحه ها مختلف در وب‌سایت شما چگونه در نتایج جستجو ظاهر می گردند . این ابزار کوئری های جستجو را برای صفحات نشان داده‌شده در نتایج جستجوی گوگل و تعداد کلیک‌های آن را به شما نشان میدهد . این داده‌ها به شما در بهبود نوشته‌های قدیمی، نوشتن محتوای جدید و ساخت یک راهکار محتوا برای وب سایت امداد می کند .همینطور میتوانید از گوگل سرچ کنسول برای رفع خطاها، ثبت نقشه وب سایت و ایجاد و نظارت فولدر robots .txt هم استعمال کنید؛ و در صورتیکه مشکلی در وب سایت شما وجود داشته باشد که بازدارنده از خزیدن و ایندکس کردن صفحه ها وب سایت شما توسط ربات‌های گوگل شود، آن را به شما اطلاع میدهد .

در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل طرز ثبت سایت در گوگل را یادگرفتن دهیم . چنانچه هنوز با معنا سئو آشنا نشده‌اید توصیه می کنیم مطلب سئو چه می‌باشد را هم مطالعه کنید .

فراگیری
ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول ابتدا وارد آدرس روبه‌رو Google Webmaster tools گردیده و روی Start now کلیک نمایید .

تصویب
وب سایت در گوگل سرچ کنسول آنگاه وارد کاغذ گزینش و لاگین با جی میل خواهید شد یک جی میل گزینش یا این که وارد کنید .
پس از واردکردن جی میل و لاگین کردن با آن وارد برگه تحت می‌شوید
معرفی
وبسایت به گوگل سرچ کنسول در نصیب URL prefix نشانی URL بدون نقص تارنما خویش را وارد کرده و روی Continue کلیک فرمایید .

دقت داشته باشید که گوگل HTTP و HTTPS را دو پروتکل جدا می‌داند؛ براین اساس https://example .com و http://example .com ازنظر گوگل دو وبسایت کاملاً جدا هستند . این زمینه دربرگیرنده گذاشتن .www در اولِ URL سایت نیز می‌گردد به این ترتیب در واردکردن درست آدرس URL اعتنا کافی را به عمل‌آورید .

در این مرحله شما می بایست نام‌و‌نشان خویش را به‌عنوان صاحب و مالک دارای اهمیت تارنما تأیید فرمایید . ثبت سایت در گوگل و تأیید نام و نشان از یک‌سری راه و روش قابل انجام می باشد که در ادامه آموزش توضیح خوا هیم بخشید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.