یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

شاید بپرسید منظور از تمرکز روی استفاده کننده در توضیحات چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

شاید بپرسید منظور از تمرکز روی استفاده کننده در توضیحات چیست؟

۱,۸۳۱ بازديد


در
به کار گیری از قیمت پیشنهادی، مورد ها پایین را در حیث داشته باشید:
یک عدد از روش‌های رایج برای ارایه بها پیشنهادی، توضیح آن به چهره یک لیست هست . یعنی ارزش‌های پیشنهادی را به چهره موردی برای کاربر بیان کنید .
در نوشتن ارزش پیشنهادی تمرکزتان روی استفاده کننده باشد . به این دقت فرمایید که استفاده کننده چه چیزی نصیبش می‌شود، نه این‌که شما و محصولاتان چه قابلیت‌ها و افتخاراتی دارید .
شاید بپرسید منظور از تمرکز روی استفاده کننده در توضیحات چیست؟ به مثال پایین توجه نمایید .

فرض فرمایید که شما یک کمپانی هاستینگ می باشید و یک عدد از ویژگی‌های شما این می‌باشد که uptime بالایی دارید .(یعنی احتمال اینکه وبسایت از دسترس خارج شود فراوان ذیل است) .
سئو در مشهد

برای توضیح این ارزش پیشنهادی خیلی‌ها می‌نویسند که ما uptime ۹۹٫۹۸% داریم . اما این عبارت کاملا روی تیم شما متمرکز میباشد و خیر روی کاربر، البته می‌توان آن را به این شکل اصلاح کرد که”سایت شما در ۹۹٫۹۸% مواقع در دسترس خواهد بود” .
تفاوت را احساس کردید؟


ورقه
فرود اپلیکیشن اسپارد


المان
واجب شماره ۶: ترتیب و چینش درست زمانی کاغذ فرود خود را پباده سازی می‌کنید، بایستی اطمینان حاصل فرمائید که المان‌های متفاوت صفحه که پیشتر به چندین از آن‌ها اشاره شد، با ترتیب و چنیش درستی در صفحه قرار گرفته‌اند .

ترتیب قرارگرفتن المان‌های متفاوت صفحه فرود، به مقدار خود المان‌ها و محتوای ورقه اهمیت داراست .

کاربری که حقیقتا به محتوای کاغذ علاقه‌مند باشد، با المان‌های متفاوت صفحه رابطه برقرار مینماید و به مقدار کافی با ورقه شما تعامل خواهد داشت .

ولی در صورتی‌که می خواهیم که این تعامل مسیر مشخصی داشته باشد و کاربر با ترتیبی منطقی در برگه جنبش نماید و در نهایت عمل زمینه لحاظ ما را انجام دهد، واجب است که به چنیش و ترتیب المان‌ها دقت کنیم .



اما
المان‌ها را با چه ترتیبی قرار دهیم؟
آغاز برگه را با بخش توضیحات شروع کنید .
در ادامه از مزایای کالا یا سرویس خویش بگویید، نشان دهید که استفاده کننده چه نفعی از جنس یا این که خدمت شما می برد .
نشان دهید که بقیه افراد از مال یا این که خدمت شما راضی میباشند . برای مثال کسب‌وکارها یا افرادی که از کالا یا سرویس شما استعمال کردند را نشان دهید .
در ادامه از آن‌ها دعوت فرمایید که کار مسئله لحاظ شما را انجام دهند . یعنی دکمه مبادرت به فعالیت یا این که به عبارتی CTA را قرار دهید .
این یک ساختار کلی و استاندارد برای برگه فرود است، دقت کنید که هر مرحله می تواند شامل عکس، فیلم یا این که متن باشد . برای مثال بخش توضیحات دربرگیرنده عنوان صفحه، زیر تیتر و . . . نیز می‌شود .

اما بسته به گونه ورقه فرودی که دارید، ممکن می‌باشد جریان برگه شما کمی متعدد باشد، خیلی عالی هست در حالتی که بتوانید تشخیص دهید که از چه المان‌هایی و در چه ترتیبی استفاده کنید، .

صرفا به خاطره داشته باشید که در تمامی المان‌های خویش اندیشه قانع کنندگی را اعمال کنید، قرار نمی‌باشد یک بخش منقطع برای قانع کردن مشتری وجود داشته باشد، این ویژگی می بایست در کلیت برگه فرود شما شم شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.