دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

شایسته ترین راه برای ساخت یک برگه فرود

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

شایسته ترین راه برای ساخت یک برگه فرود

۱,۸۳۹ بازديد
شایسته ترین
راه برای ساخت یک برگه فرود از
توضیحات کلی راجع به ورقه فرود و اهمیت آن که بگذریم، می‌رسیم به این که چطور یکی از آن‌ها را بسازیم؟ برای آغاز این چند نکته را در ذهن داشته باشید:
ورقه فرود یا لندینگ پیج، تنها یک صفحه‌ی واحد است . فارغ از نیاز به منو یا این که بخش های ناوبری یک سایت معمول، زیرا بازدیدکنندگان شما قرار نمی‌باشد به هر جایی از اینترنت سایت که می خواهند بروند . هر تعدادی می توانید ازلینک لنگر (Anchor Links) هم استعمال کنید، اما به یاد داشته باشید هر چه بی آلایش خیس خوب تر . هدف شما از تولید ورقه فرود آشکار است، پس بایستی مسیری بی واسطه و به بدور از لبه برای رسیدن به این انگیزه رسم فرمایید .
سئو در مشهد
برای وصال به همان هدفی که برای خودتان توصیف کرده اید، ورقه فرود شما می بایست ساده و متمرکز باشد . متن ها و توضیحات تان را واضح، مختصر و مفید بنویسید . بازدید کنندگان را با داده ها غیرمرتبط و اضافی سردرگم نکنید . چیزی که آنان دریافت می کنند، چیزی میباشد که آن‌ها می بینند .
فقط سه کلمه: فراخوان انجام فعالیت (CTA – Call To Action) . این دکمه ها یا لینک و پیوند ها باعث می شوند بازدیدکنندگان برای انجام به عبارتی کاری که شما کاغذ فرودی برایش ساخته اید، ترغیب شوند: ثبت اسم در سایت، اشتراک در خبرنامه، تصویب پیشنهاد یا هرآنچه که شما می خواهید آنها انجام دهند .
کل ورقه می بایست جوری طراحی گردیده باشد تا Call to Action را به خیر به سناریو بگذارد تا بازدیدکنندگان در سرعت بالا ترین مقطع بتوانند اقدام کنند .
اولین شم و برخورد مخاطب وقتی که ورقه فرود یا این که لندینگ پیج شما بار گذاری می شود، اصلی ترین نصیب ماجراست . در پباده سازی صفحه های فرود شما می بایست با پباده سازی چشم نواز، تصاویر قشنگ و فضای بصری گیرا فورا اعتنا بازدید کنندگان را جلب نمائید . درست می‌باشد که صفحه های فرود ماموریتی معین دارند، ولی به این مضمون‌ نمی‌باشد که نمی توانند درگیر کننده باشند .
مطمئن گردید که لندینگ پیج شما در دستگاه های مختلفی زیرا گوشی و تبلت هم جالب به نظر می رسد . سهم اکثر ای از ترافیک و بازدید شما، از سمت تلفن همراه تامین میشود و بازدیدکنندگان نسبت به تارنما های بدقواره روی برگه گوشی شان، شم خوشایندی نخواهند داشت .
در بین همه‌ی این موارد، ما شما را فقط نمی گذاریم :) برای ساختن لندینگ پیج یا این که برگه فرود می توانید از وبزی امداد بگیرید .
جذب
ترافیک و بازدید برای صفحه های فرود یا لندینگ پیج ها بعد از آن از طراحی و انتشار ورقه فرود، مستمند آن هستیم که بازدیدکنندگان را به سمت این لندینگ پیج سوق دهی کنیم تا ارتباطی که برای آن برنامه ریزی کرده ایم، طی مشاهده این برگه برقرار شود . چهار استراتژی دارای اهمیت برای جذب ترافیک وجود داراست که سفارش میکنیم از آن‌ها استفاده بگیرید .

شبکه
های اجتماعی شبکه های اجتماعی به تیتر کانالی پیشرو برای رابطه با مخاطبان موضوع حیث شما، اولی مکان برای تبلیغ صفحه ها فرود و لندینگ پیج های زمینه نظر شما می باشند . فیسبوک، لینکدین، توییتر، تلگرام و یا این که هر شبکه اجتماعی دیگر که برای حضور آنلاین شما ارزشمند است را پیدا کنید، با ارسال پیوند کاغذ فرود در قالب یک پست جدید با حداکثر جذابیت های بصری و متنی اغواکننده، لندینگ پیج موردتان را به اشتراک بگذارید .

دقت شما در تعیین پست و مقدار اثرگذاری که در حساب شبکه های اجتماعی تان روی کاربران دارید، می تواند تضمین کننده عمده دیده شدن کاغذ فرود و نهایتا وصال شما به هدف حساس تان باشد .

پست الکرونیکی
مارکتینگ
ارسال آدرس اینترنتی و اشتراک بی واسطه لینک صفحه فرود در Inbox مخاطب، مطلقا یکی از موثرترین راه و روش های جذب ترافیک تارنما می‌باشد . زمانی که برگه فرود یا این که لندینگ پیج شما آماده انتشار در فضای آنلاین است، شایسته ترین دوران برای رویه اندازی کمپین پست الکرونیکی مارکتینگ شماست . کافیست مخاطبان هدف تان را انتخاب فرمائید و اسم شان را جزو دریافت کنندگان این پست الکرونیکی قرار دهید .

نکته حائز اهمیت در این بخش این است که تیتر و توضیح مختصری که برای طومار می نویسید دلیل انتخاب کننده ای در بازشدن یا این که نشدن پست الکرونیکی خواهد بود . از این رو سفارش می کنیم از نوشتن جمله‌ها کلیشه و به دور از اعتقاد پرهیز فرمائید و به جای آن از عناوینی خلاقانه خیس و جالب خیس بهره بگیرید .

پلتفرم
های تبلیغاتی
شیوه هایی که تا کنون ذکر شد، کلیه منش حل هایی رایگان برای به دست آوردن ترافیک بشمار میروند . در‌صورتی‌که به دنبال پرورش سریعتری هستید، یا این که نتوانسته اید از هر کدام از این موردها سود بگیرید، به سراغ این رویه ها بروید .

درصورتی که آمار ترافیک خود را قلیل می نمایید و به دنبال راهی پرسرعت برای ارتقا آن هستید، وقت آن هست که به تبلیغات مبلغی روی آورید .
این
سه راهکار معمولا به وسیله کسب و کارهای کوچک استعمال می شود:
تبلیغات گوگل: بر اساس کلمه ها حساس که شما تعریف می کنید، موتورهای کاوش همچون گوگل تبلیغات خود را با حالت خاصی که اشخاص دنبال آن میباشند منطبق می دهند و مقام های مشخصی از جست و جو را به آنها می‌فروشند .
تبلیغ در شبکه های اجتماعی: بطور رسمی بعضی از کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک یا اینستاگرام پست‌های حمایت گردیده یا تبلیغاتی را در قبال پرداخت هزینه، به مخاطبان هدف نشان می دهند . علاوه بر این می توانید بصورت بدون واسطه نیز با صفحه های دارای اسم و رسم و پرطرفدار مصاحبه فرمایید و از آنها بخوایید که شما را تبلیغ کنند .
با توجه به محدودیت هایی که شبکه های اجتماعی در مرزو بوم دارند، روش فعالیت دوم عملی تر به نظر می رسد .
تاکسی های تبلیغاتی: همچنین سایت های تبلیغات کلیکی و بنری نیز می توانند گزینه خوبی برای تبلیغ لندینگ پیج شما و معرفی تان به جامعه کاربران باشند .
بر پایه اهدافی از تولید ورقه فرود یا لندینگ پیج خود دارید ممکن است هر کدام از این منش ها را بکار بگیرید و از ابزار های متنوعی برای جذب بازدیدکننده به کارگیری فرمایید . دارای اهمیت این میباشد که تمام کارهایتان همسو و در یک جهت قرار داشته باشند .

شما چه تجربه هایی در ساخت صفحات فرود و مقدار تاثیر گذاری آن در بازاریابی دیجیتال خویش دارید؟ می توانید از قسمت ایده ها با ما به اشتراک بگذارید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.