یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

انکر تکست Partial Match

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

انکر تکست Partial Match

۱,۷۹۷ بازديد
انکر
تکست Partial Match حضور نسبی (یا جزئی) کلمه و واژه حیاتی در انکر تکست با عنوان Partial Match شناخته می شود . برای مثال عبارت راهنمای لینک و پیوند بیلدینگ پیشرفته، یک انکر تکست Partial Match می باشد .
سئو در مشهد

انکر
تکست طولانی یا Long Tail Anchors فقط تفاوت انکر تکست طولانی (یا دم دراز) با Partial Match، طولانی بودن آن هست . برای نمونه لینک های گوگل 200 فاکتور را برای سکو بندی سایت نظر می نماید و گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی گوگل است، انکر تکست طولانی دارا‌هستند .

انکر
تکست Exact Match احتمال دارد بتوان بیان کرد Exact Match اصلی ترین انکر تکست جان دار هست . در Exact Match، شما صرفا از کلمه کلیدی هدفتان در متن لینک و پیوند استفاده می نمائید . صحیح هست که متن پیوند Exact Match تاثیر زیادی بر ارتقا سکو وب سایت شما دارد، ولی به کارگیری بیش از حد از این مدل لینک و پیوند می تواند منجر جریمه شدن تارنما تان شود .

برای نمونه درصورتی که واژه اساسی یک عدد از صفحاتِ تارنما تان لینک و پیوند بیلدینگ است، نوشته پیوند هایی که برای آن صفحه می سازید، به عبارتی کلمه و واژه مهم لینک بیلدینگ خواهد بود .

سود
گیری موتورهای جستجوگر روز به روز هوشمندتر می شوند . به این ترتیب بیش از پیشین نسبت به دست اندرکاران جزئیِ جایگاه بندی وبسایت اهمیت می دهند . یکی از این فاکتورهای اساسی در جایگاه بندی، دارای ربط بودن موضوع لینک هاست .

موتورهای کاوش به دو طریق می توانند مورد یک ورقه را تشخیص دهند: محتوای مو جود در ورقه و انکر تکست لینک هایی که برای آن برگه ساخته اید . در حالتی که موتورهای جستجو نتوانند از طرز این دو فاکتور، موضوعِ محتوای شما را تشخیص دهند؛ قرار گرفتن وب سایت شما در درجه بالای نتایج شان سخت خواهد شد .
می خواهید بدانید موتورهای کاوش چگونه کار می کنند؟
به این ترتیب خوبتر میباشد محتوای تارنما شما با متن پیوند هایتان هم خوانی داشته باشد . این مطابقت و همخوانی علاوه بر بهبود مرتبه شما در نتایج جستجو، تجربه کاربری خیر و خوبی را نیز به بازدیدکنندگان می دهد زیرا وقتی بازدیدکننده بر روی لینکی با عنوان 10 روش برای رفع سردرد کلیک می نماید با ورود به صفحه، توقع دارااست که 10 راه و روش برای برطرف کردن سردرد مطالعه کند . در صورتی‌که استفاده کننده محتوای وعده داده گردیده در نوشته پیوند را پیدا نکند، مطمئن باشید در کسری از ثانیه وب وبسایت تان را کنار گذاشتن می نماید .

همت کنید از انکر تکست های متنوع در فرآیند لینک بیلدینگ خود استعمال نمائید . وجود لینک و پیوند های متنوع منجر می شود گوگل ساختارِ لینک های وبسایت تان را ارگانیک بداند و به تارنما تان بیشتر اهمیت دهد . در مطلب بعدی روش های با صرفه سازی انکر تکست لینک ها و نحوه توزیع شان را برایتان توضیح خواهم اعطا کرد .

خرسند می نحس که نظرها و پیشنهادات شما را درباره این مطلب بدانم . همچنین، در صورتی‌که در موضوع یادگرفتن سئو سوالی دارید از نحوه بینش ها با ما در تماس باشید . اینجانب و همکارانم سعی می کنیم به معمولی ترین شکل ممکن به سوالات شما پاسخ دهیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.