یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پیج رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

پیج رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟

۱,۸۴۵ بازديد
پیج
رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟10 / 10 از 1 کاربر پیچ
رنک گوگل چیست، چگونه میتوان آنرا به دست آورد و ارتفا داد؟ زمانی که یک استفاده کننده در اینترنت قصد سرچ کردن واژه ای را داراست به کار گیری از موتور های جست و چو برای به دست آوردن شایسته ترین و دارای ربط ترین سود در اولیت او است . بیش از 200 فاکتور گوگل دست به دست هم می دهند تا با کیفیت ترین سایت ها را در لیست پیشنهادات گوگل قرار دهند . با ما در کمپانی طراحی وب سایت شالوده همپا باشید تا شما را با پیچ رنک گوگل اکثر آشنا نماییم .
سئو در مشهد
گوگل با تجزیه و چک اینترنت وب سایت شما و تعداد لینک و پیوند های ورودی و خروجی وبسایت جایگاه ای را برای سایت شما در نظر می گیرد که این مرتبه عددی دربین 1 تا 10 می باشد و هرچقدر عدد درجه به 10 نزدیکتر باشد ورقه موردنظر پیوند های ورودی بیشتری داشته و از حیث موتورهای کاوش دارای قیمت بیشتری میباشند و مسلما در جایگاه ی بالاتری قرار خواهند گرفت .

پیج
رنک
با دقت به این نکته که اینترنت وب سایت هایی که در لینک های بالاتری قرار گرفته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت پس پباده سازی وبسایت می بایست طوری انجام شود که بتواند در گوگل معرفی گردیده باشد و دارنده گوگل رنگ بالا شود در جهت این فعالیت شما می بایست با اصول بهینه سازی تارنما شناخت پیدا فرمایید تا بتوانید بازدید خود را بالا ببرید و بازاریابی خود را ارتقاء دهید و طبیعتا به دنبال آن مشتری بیشتری را خواهید داشت .

البته
سوالی که پیش می آید این میباشد که پیج رنک چیست؟ پیچ رنک یک معرف کیفیت و کمیت می‌باشد که کمیت و کیفیت لینک و پیوند های یک صفحه از اینترنت تارنما میباشد را نظارت و تعیین و با به حساب آوردن نمره ای از 0 تا 10 به آن کاغذ مرتبه می دهد . این امکان به احترام بنیان گذاران گوگل، لری پیج و سرگئی برین به این اسم گذاشته شده می باشد .

وبسایت های زیادی میباشند که پیروز به کسب نمره ی 10 در پیچ رنک گردیده اند مانند وب سایت های twitter .com و usa .gov و adobe reader که دارنده بیشترین لینک و پیوند های محل ورود از هر سایتی به تارنما خود می‌باشند .

وبسایت هایی که دارای مرتبه 10 می‌باشند از محبوبیت و مقدار پیوند بالایی برخوردار میباشند و سایت هایی که نمره ی 3-7 را کسب کرده اند سایت های متوسطی می باشند در حد خویش برند محبوبی میباشند البته تارنما هایی که جدید شروع به کار کرده اند و هنوز محبوبیتی کسب نکرده مرتبه ای خوب تر از 0 نمی توانند کسب نمایند .

شاید شما کنجکاو باشید که بدانید پیچ رنک وبسایت شما و یا رقبایتان چه عددی می باشد شما می‌تواند ابزار گوگل را بر روی مرورگر خویش نصب کنید و پیچ رنک همه سایت ها را به وسیله آن نظارت فرمایید .

گوگل همیشه به دنبال ارائه با کیفت ترین وبسایت های سراسر وب در نتایج جست و جوی خود می باشد بدین ترتیب ممکن میباشد وبسایت هایی که جایگاه ی پیچ رنک بالاتری دارا هستند در نتایج جست و جو نمره ی بهتری هم کسب کنند این در حالی است که درجه پیج رنک صرفا یک عدد از فاکتور های جایگاه دهی گوگل می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.