یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ریدایرکت چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ریدایرکت چیست؟

۱,۸۴۴ بازديد

داشتن راهکار در سئو داشتن راهکار در سئو لازمه هر سئو فعالیت حرفه ای می‌باشد . اگر یک سئوکار راهکار نداشته باشد نمی تواند غالب شود . سئو یعنی تعیین هوشمندانه کلمه ها با اهمیت . این یک استراتژی فوق العاده در سئو می باشد . سئو یعنی چه فعالیت کنیم تا مخاطبان هدفمند خیس بیشتری جذب کنیم؟ سئوکار می تواند با چک و تحلیل رقبا به استراتژی سئو دست یابد . به طور مثال در صورتیکه یک عدد از رقبا روی ساخت محتوای وب سایت خود، ضعیف فعالیت کرده است، تولید محتوای هدفمند می تواند یک استراتژی خوب در سئو باشد . هر ایده ای که به بهبود سئو تارنما یاری کند، می تواند یک راهکار عالی باشد . امروزه بیشتر سئوکار های رشته ای استراتژی خویش را بر مبنا ساخت محتوای مخصوص بنا می نمایند . به کارگیری از عنوان ها خاص در نوشتن مقاله ها هم می تواند یک استراتژی خوب سئو به حساب بیاید .
سئو در مشهد

11
- داشتن حوصله در مشاهده نتایج یک سئوکار فن ای باید بردبار باشد تا بتواند نتایج حقیقی و واقعی را مشاهده کند . سئو یک فرایند زمان بر میباشد و دستکم برای دیدن نتیجه حقیقی به سه الی شش ماه بازه زمانی نیاز دارد . به طورمثال، یک سئوکار نباید توقع داشته باشد، پس از زمان کوتاهی از تولید بک لینک، مرتبه واقعی اش در گوگل به چهره چشمگیری تغییر و تحول نماید و بهبود یابد . بلکه می بایست دوران ها صبر کند تا سکو حقیقی و واقعی اش را در گوگل ببیند . ممکن می‌باشد برگه ای از وب سایت در ماه عسل گوگل سکو خیر و خوبی کسب کند و پس از یکسری روز از نتایج گوگل ناپدید شود یا ممکن می باشد به عامل رقص گوگل، سایت پس از یکسری روز جایگاه خوب، درجه خوب خود را از دست بدهد . یا چه بسا ممکن میباشد وب سایت برای مدتی از طرف گوگل پنالتی شده باشد . براین اساس باید شکیبایی داشت تا مقام حقیقی و واقعی مرتبه وبسایت درگوگل مشخص شود .



با اعتنا به موارد فوق، در‌صورتی‌که خصوصیت دیگری است که یک سئو فعالیت فن ای باید داشته باشد، از شیوه درج لحاظ در این مقاله می توانید آن را با ما در دربین بگذارید . بی صبرانه درانتظار اخذ نظرها اثرگذار شما کاربران متشخص هستیم .
ریدایرکت
302 چه است و چه کاربردی دارد؟ تیم‌های پشتیبانی هر وبسایت برای ارتقای سکو وبسایت و چشم شدن محتواها زحمت بخش اعظمی میکشند . فرض نمائید یک برگه از وبسایت که جایگاه خیر نیز دارد با ایراد مواجه میگردد . در این رخ مجموعه پشتیبانی مجبور هست برای رفع این مشکل هنگامی را صرف کند، از طرفی می بایست کاری کند که جایگاه و امتیاز صفحه هم حفظ شود . در این شرایط از روش ریدایرکت موقت یا ریدایرکت 302 به کارگیری می شود . در ادامه در مورد این رویکرد توضیحات بیشتری میدهیم و با باز کردن کامل‌تر مبحث ریدایرکت، همت می کنیم به سوال ها شما پیرامون این مسئله جواب بدهیم .

ریدایرکت
چیست؟ ممکن هست در هر سایتی مشکلاتی به وجود بیاید، مثلا صفحه‌های مازاد در تارنما باشند که وجودشان اضطراری نمی باشد و برای بهبود سئو وب سایت خوب تر است حذف شوند یا این که به هر عاملی قرار باشد آدرس سایت تغییر تحول کند . در این مواقع از ریدایرکت به کارگیری می گردد . ریدایرکت در اصل نوعی انتقال مجدد است، انتقال دائمی یا این که موقت یک آدرس . ریدایرکت به روش‌های مختلفی انجام می گردد و هر کدام از آن‌ها برای موقعیت خاصی به فعالیت می‎روند که ولی تمرکز دارای اهمیت ما در اینجا روی ریدایرکت 302 میباشد . برای واضح شدن عمده مطلب، خوب تر میباشد توضیحاتی در مورد ریدایرکت 301 هم بدهیم .

ریدایرکت
301 با استعمال از روش ریدایرکت 301، آدرس یک برگه یا این که یک سایت به‌طور همیشگی منتقل می گردد و در اینجا لازم می باشد تاکید کنیم که مرتبه و امتیاز کاغذ نیز تا نود درصد به نشانی جدید منتقل می‌‎شود . ریدایرکت 301 یک عدد از روش‌های بهبود سئو وب سایت است چون با به کارگیری از آن صفحه‌های مازاد یا این که کم‌کاربرد حذف می شوند و درواقع می‌توان اذعان کرد وبسایت با استفاده از این منش جانی دوباره می‌گیرد . برای ریدایرکت 301 می بایست نکاتی رعایت شود و خوب تر می باشد برای این کار از اشخاص متخصص امداد بگیرید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.