پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم گوگل در تارنما

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

الگوریتم گوگل در تارنما

۱,۸۶۹ بازديد
این الگوریتم گوگل در تارنما هایی که تبلیغاتی مضاعف زیادی ندارند ، هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت ، زیرا بالاخره تبلیغات یک عدد از اصول اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد ، گوگل به هیچ عنوان چنین چیزی را نمی خواهد ، صرفا انگیزه گوگل این هست که زمانی که کاربر وارد وب سایت شما می شود سوای هیچگونه تکان دادن اسکرول (scrolling) محتوای شما را مشاهده کند .
در صورتیکه تارنما شما نیز دارنده تبلیغات فراوان فراوان و بزرگی در اول صفحه می باشد ، کارایی نمائید تا زمانیکه خزنده گوگل وارد سایت شما می شود ، آن را تصحیح نمایید در غیر اینصورت گوگل ، شما را از اتوبوس خویش ، بیرون خواهد انداخت .
بهترین سئو کار
به
هر هم اکنون ، گوگل از شما رعایت عناصری را می خواهد : به
پباده سازی بی اعتنایی نکنید در صورتیکه شما با سایتی که در نیز بر نیز و بسیار نا مرتب است و در این ورقه نا مرتب تبلیغات زیادی وجود دارد ، توقع اعتماد کاربران را به خود دارید به طور کامل در اشتباه هستید ، قرار دادن تبلیغات در هدر وب سایت فقط در صورتی ممکن می شود که شما از آن ها به صورت هوشمندانه به کار گیری کرده اید و در‌صورتی‌که شما در بالای تارنما خود از تبلیغات تبارک و برجسته ای استعمال کرده اید مطمئن باشید که گوگل با شما بازخورد خواهد کرد . به عبارتی دیگر ، گوگل به پباده سازی وب سایت هم سکو می دهد .
اسلایدر
ها قضیه هدف این الگوریتم نیست اسلایدر
ها و معمولا عناصری که با به کارگیری از جاوا اسکریپت ایجاد می شوند ، گوگل آن ها را قضیه تاثیر قرار نخواهد بخشید ، به عبارتی دیگر Page Layout Algorithm کاری به کار جاوا اسکریپ ندارد این را هم بدانید که گوگل اعلام کرده است که از دربین هر ۱۰۰ سایت ، ۱ سایت موضوع هجوم این الگوریتم قرار گرفته هست .
الگوریتم
کبوتر سئوی
محلی رمز برد آینده سئوی محلی یا local SEO بازه زمانی هاست که مورد دقت موتورهای کاوش و به ویژه گوگل بوده می باشد . در این منش نتایج کاوش متناسب با محل جغرافیایی کاربر گزینش میشوند . بعنوان مثال درصورتی که شما عبارت “رستوران” را در گوگل کاوش فرمایید رستوران هایی که به شما نزدیکتر میباشند مقام بهتری در نتایج کاوش برای شما خواهند داشت و خیلی بعید هست که آدرس رستورانی خارج از شهر خود را در نتایج مشاهده نمایید .
داده ها جانور در سیستم های گوناگونی نظیر نقشه گوگل و Google Bussiness برای تعیین محل شرکت ها و تجارت های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد و شرایط جغرافیایی شما براساس آی پی گزینش می‌گردد .
الگوریتم
کبوتر گوگل گوگل الگوریتم جدیدی برای بهبود نتایج کاوش براساس وضعیت یوزرها و جستجوی محلی ارائه کرده می‌باشد . این تغییرات نیز در نتایج جستجوی صفحه ها اینترنتی و هم در جستجوی نقشه گوگل تاثیر گذار خواهند بود و بنظر می رسد که موجب جابجایی های بخش اعظمی در درجه بندی صفحه ها گردد .
الگوریتم نو گوگل مانند پنگوئن و پاندا نبوده و یک الگوریتم نبرد با اسپم نیست، هدف آن بهبود نتایج موجود براساس شرایط جغرافیایی استفاده کننده و تجارت ها می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.