یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو

۱,۸۵۶ بازديد
در این مقاله قصد دارم تا به مشاجره در ارتباط با تاثیر پیوند سازی داخلی بر روی سئوی وب سایت بپردازم و به عواملی که می توانند منجر افزایش تاثیر این فاکتور از سئو شوند اشاره ای داشته باشم، پس با ما تا انتهای این مقاله یار باشید .

تاثیر
لینک سازی داخلی بر سئو
پیوند های داخلی یکی از مورد ها کلیدی On Page Seo می باشد .استفاده از لینک و پیوند های داخلی بخصوص برای سایت های محتوا محور، دارنده اهمیت بیشتری می‌باشد .
سئو در مشهد

از
نظر علمی چرا لینک داخلی اساسی است؟ همان گونه که می دانید موتورهای جستجویی نظیر گوگل به رخ روزمره و در ساعاتی معلوم وب سایت شما را قضیه نظارت قرار می دهند، به همین استدلال هست که قریب به اتفاق بزرگان سئو بر این باورند که بروزرسانی و به روز وب سایت هم می بایست در دوران های مشخص و به فیس مداومی باشد . درصورتی که شما پستی هر روز قرار دارید تا پستی در تارنما خویش منتشر نمایید پس خوبتر می‌باشد که در یک ساعت مشخصی از روز باشد .

اکنون با این اوضاف زمانی خزنده گوگل، وارد برگه از سایت شما می شود، و به محتوای برای مثال در رابطه فراگیری بهینه سازی داخلی تارنما می رسد، لینک های دیگری در فی مابین نوشته شما به سایر صفحه ها سایتتان می بیند که تماما به مطلب زمینه لحاظ در وبسایت شما مرتبط هست . لذا خزنده وارد آن لینک و پیوند می شود و محتوای آن لینک را هم مورد تحلیل قرار می دهد .
سود آن این میباشد که خزنده ها به خوبی ساختار تارنما شما را فهم می نمایند و همه مطالب شما را به سرعت نظارت و فهرست (index) می کنند و شما ربات و خزنده ها را به زمان طولانی تری در تارنما خود درگیر می فرمائید و همین امر سبب خزش اکثر آن ها در وبسایت می شود و به عبارت دیگر با این کار شما آن‌ها را واردار به تحلیل بخش اعظم سایت خویش می کنید!
حال بیایید که همان خزنده را به عنوان یه کاربر و بازدیدکننده وبسایت در لحاظ بگیریم؛ عینا همین حادثه برای کاربر نیز می افتد . وقتی استفاده کننده مطلبی را در تارنما شما مشاهده می کند، در به عبارتی حین، چند لینک و پیوند دیگر که برای او موءثر است را مشاهده می کند، و حداقل آن این هست که آن‌ها را در یک تب جدید گشوده می نماید تا در زمان دیگری آن را مطالعه نماید . در فیض شما کاربر را نیز مشغول و جذب می نمایید و در نتیجه علاوه بر آنکه bounce rate وب سایت شما کاهش می یابد(بهبود می یابد) ،سایت شما از انجا که استفاده کننده اکثر در سایت شما گشت و گذار کرده است، در حافظه کاربر باقی می ماند و در برندینگ و آوازه تارنما شما به شدت اثر گذار هست .

همینطور Bold کردن لینک و پیوند های داخلی و یا این که با رنگ متمایز کردن، به شکلی که در یک نگاه، بتوان تشخیص داد، که کدام عبارت ها و لغت ها لینک و پیوند هستند، در نرخ افزایش کلیک روی پیوند های داخلی تأثیر گذار می باشد .

باورهای غلط: یک عدد از باورهای غلطی که فی مابین وبمستران شایع گردیده این می باشد که، تغییر‌و تحول رنگ پیوند ها در سئو تاثیر داراست . در این مورد باید متذکر شویم که این قضیه هیچ تاثیری بر سئو ندارد، چرا که موتورهای جستجو فولدر هایی همچون CSS و جاوااسکریپت را قضیه ارزیابی و خزش قرار نمی‌دهند .

به کار گیری از پیوند های اثر گذار پر طرفدار مثل نوع های دوست داستنی و تیم هایی که کاربران زیادی به دنبال آن هستند، سناریو مطالب تصادفی، سناریو مسیر صفحه فعلی به رخ لینک و پیوند و ساختار یافته (navigator یا همان نقشه وبسایت برای کاربر – اینکه کاربر حالا در کجا قرار دارد: منزل > فراگیری پایه سئو…) و از همه با اهمیت تر، لینک های مطالب دارای ربط در پایین هر مطلب، از دیگر شیوه های ساخت لینک های داخلی می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.