یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تازگی با بک‌ لینک‌های

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تازگی با بک‌ لینک‌های

۱,۸۲۱ بازديد
در صورتی‌که به تازگی با بک‌ لینک‌های بدی مواجه گردیده اید، برهه زمانی آن رسیده می‌باشد که برای برطرف کردن آن ها مبادرت نمائید چرا که این لینک‌ها اثرات مخربی بر جایگاه بندی وبسایت‌تان دارند . بنابراین در این مقاله فراگیری سئو پیرامون این مباحث صبحت می کنیم که: این بک‌ لینک‌ها چه هستند، به چه شکل میتوان آن ها را شناسایی کرد و چطور می توان پیوند های اسپم را حذف کرد .
بهترین سئو کار

یک عدد از دارای اهمیت ترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت پیوند می باشد و برای دستیابی به این امر کلیدی دوچندان کارایی کرده هست . برای او‌لین توشه حذف چنین لینک‌هایی در ورژن به روز گردیده ی Google Penguin در سال 2012 واقعه زمین‌خورد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال شده و Panda update به وجود آمد . براساس حدس و گمان ها و آخرین تغییرات اعمال شده برای آپ دیت الگوریتم در ماه اپریل گذشته، به حیث می رسد که حذف این بک لینک ها با کیفیت یک سایت رابطه مستقیمی دارد .

حذف
لینک های مخرب
ماجرا
گوگل و بک پیوند های خریداری شده تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی می‌باشد که برای رقابت از بک پیوند های اسپم استفاده می نمایند . تا یک سری سال قبلی در صورتیکه می خواستید که در بیشینه و کمینه ی دما لیست موتورهای جستجو قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و چندین هزار لینک و پیوند سفارش دهید . به همین سادگی . البته آن پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آنان به هیچ عنوان وجود خارجی نداشتند . این خبر بدی برای گوگل بود چرا که در نتایج جستجو نمی توانست اعتبار یک سایت را سناریو دهد و بدین ترتیب هرکس که یک وبسایت و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد . گوگل برای این که کیفیت نتایج کاوش را ارتقا ببخشد روشی را ایجاد کرد تا به وسیله آن سایت هایی را که لینک و پیوند هایی با کیفیت عالی را از طرز منابع قانونی ایجاد می نمایند شناسایی نماید و تارنما هایی را که از لینک و پیوند های اسپم استفاده می کنند جریمه نماید تا به‌این طریق چنین لینک هایی را فیلتر کرده باشد .

بدین ترتیب دانستن چگونگی حذف پیوند های اسپم به سرعت به یک عدد از بخش های دارای اهمیت سئو تبدیل شد .

بک
لینک چیست؟ چطور
می توان بک لینک و پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟ چطور
می بضاعت پیوند های اسپم را حذف کرد؟ 1 .
بک لینک چیست؟ یکی از با اهمیت ترین فاکتورها برای گزینش یک بک پیوند بد خصوصیت و کیفیت آن وبسایتی می‌باشد که چنین لینکی از آن آمده است .
چنین لینک های خطرناکی اغلب به راه و روش ذیل قابل شناسایی هستند:
لینک
های منشاء گرفته از وبسایت هایی که صرفا انگیزه آنها سئو است، که به آن ها مزرعه پیوند یا Link farm گفته می شود .
مزرعه
لینک
لینک و پیوند های به دست آمده از سایت هایی می‌باشد که به تمامی اجازه ی دسترسی به محتوا را می دهند، این بدان معناست که آن‌ها دربردارنده گروه ای از مقالاتی می‌باشند که فاقد هر دسته انسجام و هماهنگی میباشد . این ها هم نوعی مزرعه لینک و پیوند به حساب می آیند .
وب سایت هایی که به طور کلی کیفیت پایینی دارا هستند . برای مثال وبسایت هایی با اعتبار دامنه یا Domain Authority پایین، دربردارنده مجموعه ای از لینک های خارجی یا این که محتوای ضعیف و تکراری .
زمانی که پیوند های متعددی از سایر کشورها به دست می آورید( برای مثال وب سایت شما بریتانیایی می‌باشد ولی همگی پیوند های آن روسی هست ) .
لینک های متعددی دارید که فقط از یک وبسایت آمده است( به ویژه اگر این وبسایتی با کیفیت تحت باشد ) .
در یک مقطع زمانی کوتاه پیوند های متعددی از یک وبسایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک ها پول پرداخت شده می باشد ) .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.