یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تاثیرات غیر بی واسطه شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تاثیرات غیر بی واسطه شبکه های اجتماعی

۱,۸۰۰ بازديد
از
تاثیرات غیر بی واسطه شبکه های اجتماعی نیز می بضاعت و توان به مورد ها پایین اشاره نمود : بک
لینک در کانال های اجتماعی: چنانچه شما مبادرت به نشر پست و یا این که لینک در کانال های اجتماعی نظیر رخ بوک کرده باشید ، می بایست بگوییم نشر محتوا و درج لینک و پیوند در رخ بوک به طور گسترده در گوگل به کارگیری نمی شود . البته ریتوییت شدن آن ها به وسیله یوزرها توییتر ، راهی برای لینک سازی و بک لینک و پیوند خارجی در نظر گرفته می شود و لذا توییتر به این باعث یک عدد از حساس ترین کانال های اجتماعی میباشد که بر سئو سایت به واسطه بک پیوند خارجی تاثیر به سزایی داراست .
سئو در مشهد
محبوبیت
برند شما در کانال های اجتماعی: در‌صورتی‌که در کانال های اجتماعی به عمل مکرر خود ادامه بدهید به زودی شما تبدیل به یک برند دوست داستنی خواهید شد و کاربران نیز می توانند مارک شما را به یکدیگر معرفی کنند . لذا این موضوع خویش نوعی از تبلیغات مؤثر است که به محبوبیت مارک شما خواهد افزود .

تولید
رضایت مشتریان به وسیله شبکه اجتماعی : امروزه شرکت ها و شرکت های بسیاری برای بسط رابطه با مشتریان در کانال های اجتماعی عمل زیاد دارا‌هستند چنانچه کالای شما در کانال اجتماعی قابلیت و امکان توییت کردن داشته باشد و جواب مناسب نیز از شما اخذ کنند ساخت رابطه نزدیک و دسترسی پرسرعت سبب ساز به رضایت یوزرها گردیده و آن‌ها به مشتریان با مسئولیت شما تبدیل می شوند .

شناخت
با متاع در شبکه های اجتماعی: در کانال اجتماعی خود می توانید محصولاتتان را معرفی کنید و از این طریق کاربران را با خدمات خود آشنا فرمائید .

ایندکس
شدن محتوا : گذاشتن مطالب در شبکه های اجتماعی به این رخ که شما چنانچه او‌لین فردی باشید ( اولی تالیف کننده خودتان می‌باشید ) که آن محتوا را در کانال اجتماعی قرار می دهید مقاله شما زودتر از سایرین ایندکس خواهد شد .
هم اکنون
به تحلیل این سؤال میپردازیم که کدام کانال های اجتماعی را حق تقدم کار خود قرار بدهیم ؟ توصیه ای که در این مبحث وجود دارد این است که تا حد امکان کارایی کنید هیچ یک از شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید و در شرای در همگی کانال های اجتماعی عمل خوب داشته باشید نتیجه مناسب کسب خواهید کرد .
تاثیر
کانال های اجتماعی بر سئو | 5 شبکه اجتماعی با الویت بالاتر
البته
به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی که در تحت بررسی خوا‌هیم کرد را حق تقدم عمل خود قرار دهید : لینکدین : این تارنما یک منشاء تخصصی برای شغل ها و مهارت های متعدد می‌باشد و بستر مناسبی جهت به اشتراک گذاری تجربه های مختلف می باشد و همچنین متخصص ها بخش اعظمی در این کانال فعالیت دارند و در‌صورتی‌که شما بتوانید در این کانال کاری حساس وب سایت و کار خویش را معرفی کنید به رخ های مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت خود را ارتقا داده اید .
گوگل پلاس : گوگل پلاس کاربرد زیادی در بین یوزرها و وب سایت های اهل ایران دارااست . به لحاظ این‌که گوگل پلاس با گوگل ارتباط بدون واسطه داراست تاثیر بهتری به بهبود جایگاه سئو سایتتان خواهد داشت .
توییتر : این شبکه مجازی از پر سرعت ترین کانال ها می باشد در صورتی که بتوانید تارنما خویش را به توییتر متصل نمایید کاربران وبسایت شما می توانند به راحتی مطالب جدید را در حدود محتواهای ۱۴۰ کاراکتری دنبال نمایند .توییتر نیز کاربران بیشتری دارد و می تواند بازدید تارنما شما را به راحتی بالا چیره شود و درنتیجه با تاثیرات غیر مستقیمی که در بالا به آنها اشاره شد سئو سایت شما را بهبود ببخشد .
چهره بوک : هنگامی که فردی به دنبال یک محتوای یگانه در گوگل مبادرت به سرچ می نماید گوگل نهایت تلاش خویش را می نماید تا بتواند شایسته ترین سود محبوب را به وی نمایش دهد . لذا الگوریتم گوگل در خصوص تعامل محتوا در رخ بوک نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود .
در حالتی که شما محتوایی را در چهره بوک منتشر فرمایید و از تعامل بالایی برخوردار باشد ( کامنت های متعددی داشته باشد ، لایک متعددی داشته باشد و … ) الگویتم فیس بوک اعتنا بیشتری به آن می نماید و آن را بخش اعظم به سناریو می گذارد و تا جایی که به صورت غیر بدون واسطه بر سئو وب سایت شما تاثیر خواهد گذاشت .
ولی با اعتنا به توضیحاتی که ذکر شد یک تاءمل غلط در این نصیب وجود دارااست ، برخی افراد تصور می کنند که گوگل به تعداد اشتراک گذاری مقاله اهمیت می‌دهد ، در صورتی که این گونه نمی‌باشد . گوگل استفاده از تعداد اشتراک گذاری را در الگوریتم خود رد کرده می باشد . همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم تعداد اشتراک گذاری مقاله ترازو نمی‌باشد بلکه تاثیرات کلیکی ، برخورد و … یوزرها میباشد که حائز اهمیت هست .
به طور مثال شما فرض فرمایید یک محتوا در چهره بوک و لینکدین برای ۷۰۰ توشه منتشر گردیده می باشد در صورتی که یک برخورد مثبت مثل کلیک و لایک و درج کامنت نداشته است . تکثیر این پست در شبکه مجازی و لینک سازی آن در اینجا حساس واقع نمی شود .
حالا فرض فرمایید شما محتوایی را ۲۰ توشه در گوگل پلاس ، چهره بوک منتشر می نمائید و گشوده خوردهای خیر و خوبی اعم از ۳۰۰ کامنت ، ۵۰۰ لایک ، ۱۰۰ کلیک و … . اخذ می کنید . درست هست در این قسمت این محتوا بها خاصی می یابد با این که تعداد منتشر کردن آن ۲۰ توشه بوده می باشد ولی فید بک هایی که از آن دریافت شده می‌باشد فراوان بالا بوده است . لذا این محتوا حائز اهمیت می شود .
و درنتیجه تعداد نشر یک محتوا برای گوگل اهمیت ندارد بلکه فید بک های آن برای گوگل بسیار با اهمیت می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.