یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بروز رسانی گوگل در مرداد ۹۷ و ز‌لزله ای

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بروز رسانی گوگل در مرداد ۹۷ و ز‌لزله ای

۱,۸۰۳ بازديد
بروز
رسانی گوگل در مرداد ۹۷ و ز‌لزله ای در درجه بندی سایت ها ۱۳۹۷/۰۵/۱۲محسن
طاوسیCategories فراگیری مبنا سئو, آموزش سئو, خبر‌ها سئو, پیدایش رسانی های گوگل ما انقدر در رابطه این پیدایش رسانی گوگل پیام و پست الکرونیکی دریافت کردیم که تصمیم گرفتیم در این باره پستی رو منتشر کنیم .

گذشته از اینکه گوگل اطلاع رسانی کنه در رابطه این به روز رسانی که در این پیوند می تونید ببینید، پیام های متعددی داشتیم مبنی بر این‌که چه اتفاقی افتاده .چرا
صبح ازخواب بیدار شدیم، خونه آرزوهامون رو سرمون حاد شد یا این که چرا وب سایت برخی ها که گیر کرده بود و بالا نمیومد ناگهان جایگاه خیر و خوبی کسب کرد؟!
سئو در مشهد
سوالاتی
که پرسیده شد:
– اینجانب به محض اینکه لینک و پیوند سازیمو استارت کردم اینطوری شد .همگی
لینک های ایجاد گردیده رو disavow کنم؟ – اینجانب به محض این‌که از سیستم های بازدید طبیعی مثل بازدیدیار یا این که سیستم های شبیه برای افزایش محل ورود گوگل به کارگیری کردم، نتایج گوگل عوض شد .سایتم افت یا این که رویش شدید کرد .

اینجانب به محض این که قالبم رو عوض کردم اینطوری شد! و…
در حالی که دوستان! تمام نتایج برای کلیه وب سایت ها تغییر کرد .خیر
تنها برای وب سایت شما! و در این حالت شما به راحتی نمیتونید متوجه بشید که کارهایی که خودتون انجام دادید، چقدر توی این تغییرات موءثر بوده و آیا به هیچ وجه ربطی به کارهایی که خودتون انجام دادید داره یا این که نه!
این حادثه جدیدی نیست! مدام گوگل در حالا بروز رسانی است .اتفاقا جدیدا این بروز رسانی هاش اندک شده بود .این واقعه تا یکسری ماه پیش، ماهی چند بار می افتاد! خیلی وحشت انگیز و با خیال و خاطر پردازی و اضطراب به این پیدایش رسانی ها اندیشه نکنید! ما در می کنیم که کسب و عمل شما و درامدزایی شما به همون محل ورود های گوگل و جایگاه های گوگل تارنما های شما متعلق هست و کمی افت شما برابر می‌باشد با کاهش چشمگیر درامد زایی شما! البته در حیث بگیرید، به هر حال در اختیار گرفتن ۱۰۰ درصد وضع دست شما نیست و جای شکرش باقی است که طرف اکانت ما گوگل می‌باشد .در صورتیکه موتور جستجوی دیگه ای بود، انقدر بی حساب کتاب و ناجور می شد که امید می کردیم کاش همون گوگل، با آپ تو دیت های مکررش، موتور جستجوی مهم ما بود .که
شرایط کنونی هست!
ما و خیلی از سئوکارها، هرروز تیم ای ای لغت ها اساسی و سایت های مختلف رو به صورت روزانه تحلیل می کنیم .به همین دلیل بدون اعلام قانونی گوگل یا قبل از اون یا قبل از این که در سایتی درباره تغییر‌و تحول سکو بندی نتایج کلام بشه، متوجه این تغییرات می شیم .به همین برهان میباشد که تاکید داریم که شرایط فعلی دوران ای نیست که به راحتی رصد بکنید که چه عواملی سبب رویش یا این که افت ناگهانی شما گردیده .

ولی یک چیزی رو بدونید برای همیشه میتونید همگام با بروز رسانی گوگل جلو برید که توی فراگیری پیوند سازی و Off-Page SEO مفصل بهش پرداختیم .اما به طور خلاصه، تمام نتایج گوگل و آپ تو دیت های گوگل داره میره سمت سایت هایی که از حیث Off-Page طبیعی خیس به حیث می رسیدند و از لحاظ On-Page تفکیک صفحاتشون ظریف تره، و کیفیت محتواشون بهتره و کاربرشون رضایت بیشتری داره .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.