جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

هر ورقه ای از تارنما خود لینک و پیوند بسازید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

هر ورقه ای از تارنما خود لینک و پیوند بسازید

۱,۸۱۰ بازديد
پیش از آنکه بخواهید برای هر ورقه ای از تارنما خود لینک و پیوند بسازید، از خودتان بپرسید آیا مخاطبان از این لینک و پیوند منفعتی خواهند برد؟ اگر متخصص بازاریابی کانال اجتماعی میباشید و لینکی را از یک سایت مقایسه قابل انعطاف افزارهای حسابداری به دست آورده اید، از خویش بپرسید آیا مخاطبان شما از این لینک و پیوند به کار گیری ای خواهند کرد؟ شاید، البته من به مثبت بودن این جواب تردید دارم .
سئو در مشهد
شما می توانید از نحوه بازاریابی ایمیل، کسب وکارهای شروع آپی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا بک لینک و پیوند بسازید . مطمئن باشید دارای ارتباط بودن، در سال های آتی همچنان به عنوان فاکتور درجه بندی مهمی در موتورهای جستجو گر شناخته خواهد شد .

حدود 150 متخصص جستجو برای پیش بینی فاکتورهای دارای اهمیت در مرتبه بندی موتورهای جستجوگر در یک لحاظ سنجی کمپانی کرده اند . 45 % از جواب دهندگان به این لحاظ سنجی معتقدند که مرتبط بودن موضوعی پیوند ها، فاکتور مهمی برای مرتبه بندی میباشد در حالیکه 14% از این اشخاص اندیشه می نمایند اعتبار دامنه ای که از آن لینک و پیوند گرفته گردیده است، نقش مهمی در مرتبه بندی وبسایت در موتورهای کاوشگر دارد .

نظرسنجی
تغییرات سئو در سال 2016
بر اساس تجربیات شخصی، معتقدیم پیوند های حاصل از کانال های اجتماعی، بازاریابی محتوا و سئو ارزش بیشتری برای سکو بندی دارا‌هستند .

نکته مهم: اگر به دنبال تولید پیوند از طریق پست میهمان هستید البته بلاگ های مرتبط متعددی در حوزه تخصصی شما وجود ندارد می توانید دربارۀ یک مورد مشترک بنویسید . برای مثال فرض کنید شما یک تارنما املاک دارید . با این اکنون باز هم می توانید در وب لاگ های مرتبط با بازاریابی اینترنتی، پست مهمان بنویسید .

شما
می توانید در زمینه مسائل زیر مقاله بنویسید و سپس آن ها را در سایت های دارای ربط با بازاریابی ایمیلی، بازاریابی کانال های اجتماعی و سئو منتشر کنید:
مطالعه
موردی: چه گونه رتبه وبسایت املاک خود را تا 97% ارتقاء دادم؟ چگونه
متخصصین حوزه املاک از توییتر برای بازاریابی به کار گیری می کنند؟ 7 راه ساده ای که با استفاده از آن توانستم نرخ تبدیل خود را تا 34% ارتقاء دهم .
بک
لینک و پیوند عالی از وبسایت قابل اعتماد و دارای اعتبار به دست می آید وبسایت های اسپم تاثیر نیکی بر روی درجه بندی سایت شما نخواهند داشت . آیا بک لینک های شما از وبسایت های قابل اعتماد و معتبر به دست آمده اند؟ به خاطر داشته باشید که جایگاه اعتماد و اعتبار سایتی که به شما پیوند داده، دوچندان مهم میباشد .

بر شالوده گفته بخش اعظم متخصصان، 70% از توانایی یک وبسایت برای به دست آوردن جایگاه خوب در موتورهای جستجو گر به وبسایت هایی بستگی دارااست که از آنان لینک و پیوند گرفته میباشد .

کجا
لینک بسازیم؟ – ۱۷ منبع بکر برای تولید بک لینکحتما بخوانید: کجا لینک بسازیم؟ – ۱۷ مرجع بکر برای ایجاد بک لینک آناتومی
یک لینک و پیوند - بک لینک و پیوند خوب از اینترنت تارنما قابل اعتماد می آید
با اینحال همۀ پیوند ها با یکدیگر برابر نیستند . یک لینک واحد از ویکی پدیا (حتی درصورتی که nofollow باشد) قیمت بیشتری نسبت به 4 یا این که 5 پیوند dofollow از اینترنت وبسایت های اسپم دسته دارااست . برهان این فرمان زیاد معمولی می‌باشد . وب وبسایت ویکی پدیا سایتی قابل اعتماد و معتبری میباشد که مطالب اسپم گونه ساخت نمی کتد .

یکی از عوارض اصلی اُفت شدید رتبه برخی از اینترنت سایت ها هنگام بروزرسانی های الگوریتم گوگل، داشتن تعداد زیادی پیوند از وب وبسایت های نامعتبر میباشد .
ممکن میباشد تارنما شما نیز اکنون رتبه بالایی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد، ولی آیا این رتبه استوار خواهد بود؟
گوگل به بعضا از وب سایت ها بخش اعظم اعتماد می کند . درصورتی که گوگل به تارنما شما اعتماد نکند، لینک های غیر ارگانیک که از تارنما های نامعتبر دریافت کرده اید بر روی تلاش سایتتان در موتورهای کاوش تاثیر منفی خواهند داشت .

لینک
بیلدینگ غیر طبیعی
جایگاه اعتماد یکی از فاکتورهای مهمی میباشد که گوگل برای گزینش سکو بندی یک وبسایت مسئله به کار گیری قرار می دهد . اما گوگل فاکتورهای متعددی را مد لحاظ قرار می دهد، البته انگیزه را به خاطر بسپارید: ما می خوا‌هیم بدانیم یک پیوند از وب سایت مورد اعتماد گوگل چه‌طور سکو بندی سایت ما را بهبود می بخشد .

اعتماد تنها به خویش لینک و پیوند مربوط نیست، بلکه تمام فرآیندهایی میباشد که در دور و اطراف یک لینک و پیوند انجام می شود . اعتماد و اعتباری که سایت شما در فیض به دست آوردن لینک و پیوند از وب سایت ها و وبلاگ های دیگر کسب می نماید با عنوان جایگاه اعتماد شناخته می شود .
به عبارت دیگر لینک و پیوند مطمئن به شکل زیر فعالیت می کند:
پیوند
های قضیه اعتماد گوگل
طریق
تولید لینک و پیوند معتبر
وقتی که لینکی را می سازید فقط بر روی نام دامنه با پیج رنک بالا تمرکز نکنید چون پیج رنک دیگر میزان رتبه یک عدد برای لینک بیلدینگ به شمار نمی آید . شما به لینک هایی احتیاج دارید که از وبسایت های معتبر و قابل اعتماد به دست آمده اند چون گوگل وب سایت هایی که دارای اعتبار و قابل اعتمادند را جریمه نمی نماید .

چه بسا در صورتی‌که مقاله‌ها خیر و خوبی در این تارنما ها منتشر نشود، باز نیز گوگل آن‌ها را جریمه نمی کند . به حافظه داشته باشید که اعتماد و اعتبار، طی یک شب به دست نمی آید . این اعتماد از طریق مرتبط بودن به دست می آید . وقتی که درانتظار هستید تارنما شما به عنوان یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد شناخته شود می توانید از سایت های دارای اعتبار دیگر لینک و پیوند بگیرید تا این فرایند را تسریع فرمائید .

در‌صورتی‌که به طور مستقیم نمی توانید از سایت های دارای اعتبار و قابل اعتماد لینک اخذ کنید، وب سایت هایی را هدف قرار دهید که وبسایت های دارای اعتبار زیادی به آن لینک داده اند .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.