یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چه‌طور پنالتی پنگوئن را رفع کنیم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چه‌طور پنالتی پنگوئن را رفع کنیم؟

۱,۸۶۶ بازديد

چه‌طور پنالتی پنگوئن را رفع کنیم؟
پنالتی پنگوئن گوگل دستی وجود ندارد و گوگل نمی‌تواند امداد چندانی به صاحبان تارنما‌ها بکند. گوگل بیش تر رغبت دارااست اینگونه تصور نماید که یوزرها غلط می‌نمایند. در هر فیس، برای ارسال درخواست باز‌بینی، توضیح دهید کیفیت وب سایت شما چه گونه هست و آیا به خیال کیفیت معدود لینک و پیوند‌ها اسپم گردیده‌اید یا این که مورد ها دیگر. البته بهتر هست سخنی در رابطه «حیف کردن ترافیک» یا این که «زیان در کسب و عمل» نگویید.
از‌آنجا‌که انگیزه گوگل پنگوئن شناسایی اسپم‌ها و لینک و پیوند‌های غیرطبیعی می‌باشد، بایستی نخست تمام مصادیق اسپم را که در تارنما شما موجود هست، حذف نمائید. برخی اوقات، گوگل در رابطه کار‌های اسپم برای شما پیام ارسال می نماید. این پیام‌‌ها معمولا در Google Webmaster Central باقی میمانند. شاید بعد از باز‌بینی پیام‌ها متوجه گردید که گوگل به غلط شما‌را جریمه نموده است، در این حالت میتوانید درخواست بررسی و تجدیدنظر برای گوگل ارسال نمائید. ولی در اضافه مواقع، جواب گوگل این می‌باشد که تغییر تحول الگوریتمی موقت می‌باشد و به شکل خود کار صورت گرفته می باشد، خیر به وسیله نیروی انسانی!
بهترین سئو کار
برای رفع پنالتی پنگوئن گوگل، به مورد ها ذیل اعتنا نمائید:
1. شناسایی تمام لینک و پیوند‌هایی که به وبسایت شما لینک و پیوند می‌باشند؛
2. گزینش لینک و پیوند‌های بد از خوب؛
3. حذف یا این که no follow کردن پیوند‌هایی که مضر می باشند؛
4. رد کردن مسئولیت (disavow) بک لینک و پیوند‌هایی که کارکشته به حذفشان نیستید.

هنگامی که‌این اقدامات را انجام دهید، گوگل پنگوئن تارنما شمارا باز‌نگری می نماید و بر طبق تغییراتی که ساخت کرده‌اید، به وبسایت شما سکو می دهد. تا سال ۲۰۱۶، این فعالیت چندین ماه ارتفاع می کشید یا این که دو توشه در سال انجام می شد؛ ولی اینک، الگوریتم پنگوئن گوگل، در لحظه تغییرات را باز‌نگری می‌نماید و آپ دیت رسانی را سریع‌خیس از پیش انجام می دهد. این خصوصیت پنگوئن گوگل مانند چاقو دولبه هست: از یک طرف درجه سایتتان خیلی زود بالا می‌رود و از طرف دیگر، خیلی زود پنالتی میشوید.

شایسته ترین ابزار کاربردی برای رفع پنالتی پنگوئن گوگل چه چیزی است؟
از شایسته ترین ابزارهایی که به بازیابی گوگل پنگوئن امداد می کند، Google disavow می باشد. کلمه و واژه disavow در معنای «رد هر سیرتکامل مسئولیت یا این که حمایت» می‌باشد که دراین باره، به رد حمایت مدیریت وبسایت از پیوند اشاره دارااست. این ابزار از زمانه فعال‌ساز‌ی الگوریتم پنگوئن گوگل، مطرح شد. درین روزگار، وبمسترها در ادامه راهی بودند که از دست پیوند‌هایی که نمی‌توانند حذف نمایند، خلاص شوند. بدین ترتیب می‌قدرت اظهار‌کرد گوگل disavow پاسخی به‌این نیاز مدیران وب سایت بود.
به صورت خلاصه، شما با استعمال از این ابزار، پیوند‌های اسپم را معین و در گوگل disavow تثبیت میکنید و در مقابل گوگل، این پیوند‌ها را از اعتبار ساقط می کند. یک کدام از موردها مهمی که در به کار گیری از ابزار google disavow می بایست به خیال داشته باشید این میباشد که هنگامی لینک و پیوند‌ها بی‌قیمت می گردند، مرتبه شما به شکل قبلی برنمی‌گردد و برای دستیابی به مقام گذشته‌تان در ورقه‌ی حاصل جستجوی گوگل، بایستی به جای ایجاد پیوند‌های اسپم، به تاءمل یافت کردن بک‌پیوند‌های کیفیت عالی باشید.

چه‌گونه متوجه شویم که تارنما مان به وسیله آپ دیت پنگوئن 4.0 جریمه شده‌است؟
یافتن اینکه سایت شما بوسیله پنگوئن 4.0 گوگل جریمه گردیده یا این که خیر بسیار سهل وآسان می‌باشد.

افت ناگهانی در ترافیک ارگانیک او‌لین نماد برای پی بردن جریمه به وسیله پنگوئن 4.0 برای وب سایت است.
شما نیز در صورتی‌که که هیچ سیرتکامل موردی یا این که ارتقاء مقداری در مرتبه‌بندی‌ها بعداز پنگوئن 3.0 نمی بینید ذیل تأثیر این الگوریتم قرار گرفته‌اید. همینطور در فیس که تماشا می کنید تماشا از سایت با کاهش شدیدی مواجه شده‌است.
چه عمل کنیم که از جریمه پنگوئن 4.0 گوگل در امان باشیم؟
بعضا از نکات اساسی برای بازیابی از پنگوئن 4.0 گوگل به شرح ذیل می باشد:
در مرحله نخستین بایستی پروفایل پیوند‌های خویش را بشناسید و اینکه آنان در مقایسه با رقبای خویش به چه شکل به لحاظ می‌رسند؛

به صورت منظم پروفایل بک‌لینک و پیوند خویش را باز‌بینی فرمائید؛
از ابزار Disavow گوگل به کار گیری فرمائید؛ این ابزار یکی‌از شایسته ترین و آخری ابزارهای مجانی برای حذف بک‌پیوند‌های اسپم سیرتکامل می باشد و براین اساس پرهیز از جریمه شدن بوسیله پنگوئن 4.0 گوگل می‌باشد. این ابزار به وبمستران این قابلیت و امکان را میدهد که در فیس ورود لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت از سایتی دیگر به تارنما خویش که باعث به کاهش درجه وب سایت میشود به گوگل گزارش دهند تا از این به بعد از آن لینک و پیوند‌ها را در کل نادیده بگیرد.
درجه‌بندی برگه حاصل موتور جستجوی خویش را به صورت منظم باز بینی فرمایید؛
نگه داشتن پروفایل بک‌ لینک و پیوند‌ ها به صورت صحیح و کیفیت عالی، بسیار پیشنهاد می شود که پروفایل بک‌ لینک و پیوند هایی که دارید تا حد قابلیت و امکان صحیح باشند مثلا از وبسایت‌های اسپم سیرتکامل و غیر دارای ربط خودداری کنید. همینطور ریدایرکت‌های مطلوب برای پیوند‌های شکسته به عمل ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.