جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

فراگیری تثبیت وبسایت در گوگل وبمستر

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

فراگیری تثبیت وبسایت در گوگل وبمستر

۱,۸۶۵ بازديد

در ورقه بعداز شما منظور می‌شود تا به مراد بازبینی اینکه آیا شما مدیریت این تارنما میباشید روشی را برای تایید تارنما تعیین فرمائید به عنوان مثال می‌توانید پوشه HTML را برای دایرکتوری سایت خویش آپلود فرمایید یا این که یک برچسب متا به وب سایت خویش بیش تر نمایید.

برای اینکار تعدادی شیوه وجود داره که بی آلایش ترین و شایسته ترین راه و روش این می‌باشد که فولدر HTML که گوگل میده رو دانلود کنیم آن‌گاه آن پوشه HTML رو در پنل هاستتون در نصیب public_Html آپلود نمائید. و بعد از آن آیتم Verify رو بزنید تا سایتتون تایید شه.

بقیه شیوه ها رو در تصویر تحت میتونید ملاحظه کنید

فراگیری تثبیت وبسایت در گوگل وبمستر,یادگرفتن تثبیت تارنما در سرچ کنسول گوگل
زمانیکه تارنما شما تایید شد کاری که بایستی انجام دهید تثبیت نقشه وبسایت است برای اینکار می بایست وبسایت مپ وب سایت خویش را از بخش Sitemaps تثبیت کرده و آن را به گوگل معرفی فرمایید.

بعداز انتها انجام این عمل ممکن میباشد وقتی ارتفاع بکشد تا داده های وب سایت شما در سرچ کنسول گوگل اکران داده شود.



به دنبال به بعضا سوالاتی که ممکنه براتون پیش بیاد می پردازیم :

چه گونه وب سایت هایی را می‌توانم طولانی تر کنم؟ اینجا فهرستی از گونه های Url هایی را که می‌توانید تحت عنوان وب سایت بیشتر فرمایید می بینید.

سئو در مشهد

اطلاعات وگزارش هایی که ابزارهای این خدمت در اختیارتان قرار میدهد به شایسته ترین نحو سطح سایتتان انجام میگردد. به عنوان مثال در حالتی که سایتتان http://www.example.com دارنده قسمت های منقطع برای کشورهای متفاوت باشد ، سفارش می‌کنیم هر مورد از پایین سایتها یا این که پایین فولدر ها را تحت عنوان یک تارنما جدا از هم طولانی تر نمایید.

به عنوان مثال چنانچه شما یک وبسایت مسافرتی با پایین فولدر های خاصی دارید که کشورهای ایرلند،فرانسه و اسپانیا را پوشش میدهد ، شما می‌توانید سایتهای ذیل را به اکانت Google Search Console طولانی تر نمائید.


حتی چنانچه وب سایت شما دارنده ورژن http:// و https:// می باشد ، شما بایستی هریک از نسخ را تحت عنوان یک وبسایت غیر وابسته بیشتر فرمایید.Google Search Console وقتیکه سایتی را به حسابتان بیشتر میکنید از IDNA (اسامی دامین در بین المللی در تقاضانامه) پشتیبانی می‌نماید.

اعتنا نمایید فقط (تنها) اسم دامنه را به طریق معمول تایپ نمایید ، چون در Google Search Console به طریق درست ظواهر می‌گردد. برای مثال درصورتی که شما تارنما https://mihanwebmaster.com را در باکس Add site تایپ فرمائید ، به شکل درست به اکران در میاید. این فقط برای کامپیوتر صاحبخانه قابل انجام می باشد . به این ترتیب ما توصیه می‌کنیم که شما مسیر Url تان را ساخت فرمائید و صرفا از کاراکترهای اسکی به کارگیری نمایید که نیازی به فراروگریز ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.