جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

شتاب دهنده‌ هدفمندی لینکدین

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

شتاب دهنده‌ هدفمندی لینکدین

۱,۷۹۱ بازديد

شتاب دهنده‌ هدفمندی لینکدین
لینکدین بازاریابان B2B را با انبوهی از داده برای مرتب سازی و کشف جزئیات رها نمیکند. ابزار تازه شتاب دهنده‌ی هدفمند سازی امداد می کند که هدفمند کردن تبلیغ سهل وآسان شود تا بازاریابان بتوانند تبلیغات خود را به افراد مناسب در حین مناسب بر پایه ی جایی که در فرایند خرید میباشند نمایش دهند. این به بازاریابان اجازه می‌دهد تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را سازماندهی کنند ، روش رسیدن را بهینه کنند و چشم اندازهایی را به ارمغان بیاورند.

در حال حاضر، این ابزار به شرکت های گوناگون در سراسر ایالات متحده کمک می‌کند هزینه های خود را برای هر هدایت کننده کاهش دهند و نرخ تبدیل آن ها را بیش از ۵۰٪ افزایش داده می‌باشد.
 سئو در مشهد


بهترین انتخاب برای بازاریابان B2B
معیارهای صنعت B2B که توسط شرکتهای بازاریابی محتوا ارائه میگردد نشان می‌دهد که ۹۴ درصد از بازاریابان B2B در بعضا از ظرفیت ها برای انتشار محتوا از لینکدین استفاده می‌نمایند و همان درصد از بازاریاب ها موافق میباشند که لینکدین موثرترین شبکه اجتماعی برای اهداف بازاریابی B2B است.

نمودار پایین پرورش درآمد شبکه تبلیغات کلیکی لینکدین را برحسب میلیون از سال ۲۰۱۳ نشان می دهد. این معیارها نشان می دهد که بازاریابان از سال ۲۰۱۳ به طور فزاینده ای از این شبکه به کار گیری کرده اند و طبق داده ها، این تعداد هنوز هم افزایش مییابد.





هنگام استفاده از شبکه‌های‌مردمی که تبلیغات کلیکی ارائه میدهند، بسیار مهم است که دارای ویژگی B2B باشد تا بتوانید پیگیری نمایید که چگونه کلیک ها به درآمد تبدیل می گردند. براین اساس، شما توانمند خواهید بود که ملاحظه کنید کدام آگهی های فردی بیشترین معیار تبدیل را تولید میکند، که این مورد به شما این قابلیت و امکان را می دهد که هزینه تبلیغات خود را برای حداکثر تلاش با صرفه سازی فرمائید.

همیشه بازاریابی شما به خیر داده هایی که در چنگ دارید، خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.