جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

بهبود فرمت وب سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بهبود فرمت وب سایت

۱,۸۰۹ بازديد

5. بهبود فرمت وب سایت
پباده سازی استفاده کننده پسند تارنما موجب ارتقاء تجربه کاربری و ارتقا دوران حضور یوزرها در تارنما می‌شود. به این ترتیب اعتنا به‌این دو پارامتر برای ارتقا بازدید از گوگل امری ضروری میباشند.
بهترین سئو کار
پباده سازی خوب سایت موجب میگردد که کسب و عمل شما از نظر استفاده کننده دارای اعتبار جلوه نماید. درین راستا از فونتی به کارگیری نمایید که برای یوزرها خوانا باشد. گزاره ها کوتاه بوده و بهتر می باشد فضای دیوایدر ای فی مابین آنان وجود داشته باشد. از فونت های درشت و خمیده نیز در جاهای مطلوب به کارگیری فرمائید.

استعمال از لیست های شماره دار یا این که گلوله ای پیشناهاد میگردد. قرائت لیست های گلوله ای آسوده می باشد و به یوزرها اذن می هد تا محتوای آن را تخت‌گاز مشاهده نمایند. از تصاویر، رنگها و تبلیغات نیز به طور با صرفه استعمال نمائید.

6. تایپ کردن متادیسکریپشن های دیدنی
متا دیسکریپشن توضیحیست که یوزرها قبلی از کلیک بر روی وبسایت مشاهده می‌کنند و در سود می‌تواند تاثیر متعددی در ترغیب یوزرها برای کلیک بر روی سایت داشته باشد. براین اساس در نرخ کلیک یوزرها موءثر می باشد.

وجود عبارات کلیدی درین توضیحات به طور کامل ضروریست، به دلیل آنکه یوزرها با مشاهده این لغت ها کلیدی می‌توانند از دارای ربط بودن محتوای سایت با عبارت گزینه جستجویشان اطمینان نتایج نمایند. همینطور توجه داشته باشید که از متا دیسکریپشن های تکراری به کارگیری نکنید.

7. بلاگ نویسی
متخصصین سئو همواره توصیه می کنند که در وبسایت خویش بخش وبلاگی تولید کرده و در آن عمل مستمری داشته باشید. طبق آمارها سایت های داری پست های وبلاگ، 13 برابر بخت بیشتری برای برگشت سرمایه دارا هستند. وبسایت های دارنده وبلاگ، به صورت میانگین 434% صفحه ها ایندکس گردیده بیشتری دارا‌هستند.

وجود صفحه های با کیفیت ایندکس گردیده بیش تر در گوگل یک کدام از فاکتورهای سئو محسوب میگردند. عامل این فرمان هم اینست که موتورهای کاوش چنین وبسایت هایی را منبعی بی نیاز از داده ها به شمار می‌آورند.

وبلاگ به شما اذن می‌دهد که از عبارات کلیدی بیشتری به کار گیری کرده و محل ورود بیشتری از گوگل داشته باشید. همینطور بلاگ ها فضای نیکی برای پیوند سازی داخلی تولید مینمایند. وبلاگ موجب بروزرسانی همیشگی سایت گردیده و این قضیه از حیث گوگل به معنای زنده بودن تارنما هست.

8. ارتقا خوانایی وب سایت
همواره محتوایی در تارنما منتشر نمایید که برای همگان قابل قرائت و فهم و شعور باشد. وجود محتوایی در سطح phd هیچ منفعت ای برای شما و کاربرانتان ندارد. محتوای خواناتر دوران حضور یوزرها را ارتقا داده و اعتنا آنان‌را به خویش جلب می نماید.

9. به کار گیری از پیوند های فرنگی
لینک و پیوند دادن به وبسایت های دارای اعتبار در محتوایتان سبب ارتقاء آتوریتی و اعتماد بیش تر یوزرها به محتوا می شود. از این لینک و پیوند ها در بعد ها محدود خیس استعمال نمائید، به این دلیل‌که به کارگیری زیاد از لینک و پیوند های فرنگی موجب پرت شدن حواس یوزرها به محتوای اصلی تارنما می شود. اعتنا داشته باشید که پیوند های فرنگی وبسایت را همواره بررسی فرمایید تا احیانا نامعتبر نباشند.

وجود پیوند های نامعتبر فراوان در یک وب سایت از حیث گوگل فاکتور نیکی محسوب نشده و به سئو وب سایت جراحت میرساند.

10. طرح ریزی برای استعمال از عبارات کلیدی
لغات کلیدی جز قسمت های مهم استراتژی سئو محسوب میشوند. در واقع قدم نخستین در آستانه پیروزی آمیز سئو تعیین درست لغات کلیدیست. با استعمال از ابزارهای یافتن لغت ها کلیدی می‌توانید آنالیزی از موقعیت جستجوی یوزرها داشته باشید.

با یافتن لیستی از عبارات کلیدی می‌توانید آنان‌را مدل بندی کرده و از هر جور برای ساخت محتوا به کار گیری نمایید. توجه داشته باشید که به کارگیری از تمام کلمه ها کلیدی گوناگون یک مدل عمل خوبیست، به شرطی که‌این فعالیت به طور با صرفه ای انجام گردد.

از این نگرش مطالب بلندتر بهتر از مطالب کوتاهتر می باشند. پژوهش ها نشان می‌دهند که مطالبی با تعداد عبارات 2000 الی 2500 واژه و کلمه بخت بیشتری برای اکران در نتیجه ها کاوش دارا‌هستند. محتواهای بلندتر به شما قابلیت میدهند تا از لغت ها کلیدی بیشتری استعمال فرمائید. همینطور این سیرتکامل محتوا بخت بیشتری برای کسب بک پیوند دارا‌هستند.

11. استعمال از لغت ها کلیدی بلند
لغت ها کلیدی عام خیس دارنده رقابت سنگینی می باشند. در حالی این موقعیت برای لغات کلیدی بلندتر معمولا نیست. برای مثال به جای تمرکز بر روی کلمه و واژه کلیدی "ماشین کرایه ای بازاریابی" می‌توانید روی کلمه ها کلیدی بلندتری مانند "ماشین کرایه ای بازاریابی در تهران" سپرده گذاری فرمایید. پژوهش ها نشان می‌دهند که‌این سیرتکامل عبارات کلیدی اقبال متعددی برای کسب درجه و ترافیک از گوگل دارا‌هستند.

12. عمل در شبکه های مردمی
شبکه‌های‌مردمی ابزار خیر برای جلب حیث یوزرها و هر چه اضافه چشم شدن محتوا می باشند. گوگل از سیگنال های شبکه‌های‌اجتماعی به طور غیر بدون واسطه در بعضی از کسب و امور فایده میبرد. لینک و پیوند های سایت را در شبکه های عمومی به اشتراک نهاده و همواره پست های مرتبطی با کسب و عمل خویش در آنان منتشر فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.