یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

یکی مهمترین عمل ها در سئو SEO

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

یکی مهمترین عمل ها در سئو SEO

۱,۷۶۰ بازديد

یکی مهمترین عمل ها در سئو SEO اینست که بدانید چطور حریف های خویش را بررسی نمایید. مراحل آنالیز و تحقیق روی وب سایت حریف یکی عمل های هر سئوکاری که به کسب سکو های بهتر اهمیت می‌دهد میباشد. شما بایستی بدانید که محاسبه حریف SEO Competitor Analysis یک امر خطرناک میباشد و از‌آنجا که شما به داده ها متعددی دست پیدا می‌کنید، با تهیه و تنظیم یک گزارش از عمل حریف می‌توانید به ایرادات آن‌ها در سئو و همینطور برخی تکنیک های باصرفه سازی تارنما دست پیدا نمایید. بدین ترتیب شمارا مستقیما وارد مرحله نظارت حریف میکنم.
سئو در مشهد

بسته به جور حریف هایی که دارید، سایتی که فعال‌ساز‌ی نموده اید و همچنین موضوع عمل و واژه و کلمه کلیدی انگیزه Target Keywords، پیش میاید حریف های قوی یا این که ضعیف داشته باشید، شاید وارد بازار نامرتب و لبریز ترافیکی گردیده باشید که رقابت در آن بسیار طاقت فرسا میباشد یا این که اینکه با فاکتورهایی در مورد سئو آشنا گردید که تا به امروز آن ها و تاثیرشان روی رنک وب سایت را بچشم ندیده باشید.

شیوه تنظیم پوشه بررسی سئو وب سایت حریف
مراحل تحلیل سئو وبسایت حریف شاید در صدر پاره ای حیران کننده باشد، البته زمانی با آن روبرو گردید می‌توانید به چیزهای جدیدی دست پیدا نمایید، ولی هنگامی شما به یک محاسبه ماهر و گزارش مرتب خواهید رسید که مرحله به مرحله با یادگرفتن پیش بروید، می بایست با پتانسیل عبارات کلیدی، طریق نشانه گیری، سطح رنج کلید کلمه و واژه ها و همچنین ناحیه و گویش آن نیز احاطه داشته باشید. در حالتی که چنین مواقعی را نمیدانید در آکادمی سئو مانگو به طور کامل مباحث سئو یادگرفتن داده شده‌است.

توصیه می‌کنیم این نوشته ی علمی رو از دست ندهید:
محتوای کرنر استون Cornerstone Content چه میباشد؟
چهار مرحله اصلی تجزیه و نظارت حریف سئو
همان گونه که می‌بینید، جریان یا این که مسیر ارزیابی تارنما حریف و نظارت سئو در چهار مرحله اساسی اجرا می‌شود.

1. پتانسیل سئوی وبسایت حریف را شناسایی فرمائید
زمانی پتانسیل وبسایت حریف را شناسایی فرمایید نقشه ارزشمندی برای استراتژی سئو خویش در دست دارید، کلید کلمه و واژه ها، نقاط ضعف و قوت حریف و رقابتی که در مورد های شما دارااست تمامی برایتان واضح شده اند. پس در صورتیکه از شما بپرسم چرا‌که به نظارت حریف نیاز دارید؟

میتوان فهمید حریف ما روی چه قسمتی از وب سایت و درجه بندی خوب فعالیت مینماید
میتوان از استراتژی سئو و تاکتیک های آنان برای باصرفه سازی راز درآورد
میتوان خصوصیت های خوب و بد و همچنین پتانسیل های آن‌ها‌را به دیده رویت کرد
و همچنین اقتدار مندترین و نزدیک ترین حریف ها را شناسایی خوا هیم کرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.