یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

یک نقشه وبسایت برای تصاویر به وب سایت خویش طولانی تر فرمائید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

یک نقشه وبسایت برای تصاویر به وب سایت خویش طولانی تر فرمائید

۱,۷۶۶ بازديد

7. یک نقشه وبسایت برای تصاویر به وب سایت خویش طولانی تر فرمائید
یک نقشه وبسایت برای تصاویر همانگونه که از نامش پیدا میباشد یعنی یک نقشه وبسایت ولی برای تصاویر. یک نقشه تارنما تولید نمائید که تمام تصاویر مهم وب سایت شمارا در یک مکان به اکران بگذارد.بهترین سئو کار

این فعالیت زیرا به موتور های کاوش نشان میدهد که شما در تارنما خویش از تصاویری به کار گیری نموده اید – به ویژه اینفوگرافیک ها – که ممکن میباشد آنها‌را شناسایی نکرده باشند، در بهبود کلی سئو تصاویر موءثر خواهد بود.

در سود، موتور های کاوش میتوانند اینفوگرافیک ها و تصاویر بیشتری را از سایت شما شناسایی نمایند و مطلقا اقبال آنها برای اکران در کاوش های تصویری دارای ارتباط بالا خیس می رود.

بدین خواسته می اقتدار با استعمال از جاوا اسکریپت یک پوشه به اسم “image-sitemap.xml” را به وبسایت ادامه داد. در حالتی‌که از WordPress به کار گیری میکنید، می‌توانید از Google XML Sitemap for Images به کارگیری فرمایید.

8. از تکنیک بارگذاری آرام (LAZY LOADING) استعمال فرمائید
یک نکته که ممکن میباشد در خصوص باصرفه سازی تصاویر ندانید این میباشد که: گوگل به صفحاتی که سرعت بار گذاری بالاتری دارا‌هستند، مقام بهتری میدهد و یک مبادرت کارآمد برای بارگذاری سریع خیس صفحه های استعمال از تکنیک بار گذاری آرام میباشد.

به‌این مفهوم که تصاویر در وب سایت شما هنگامی بار گذاری می‌شوند که استفاده کننده به سمت ذیل اسکرول کرده و به قسمتی که‌این عکس ها قرار دارا‌هستند بروند. تکنیک بار گذاری آرام برای اینفوگرافیک هایی با اندازه وسیع بسیار مطلوب میباشد بویژه آن هایی که در اواسط یا این که انتهای یک پست معمولا قرار می‌گیرند.

برای پیاده سازی این تکنیک با مسئول وب سایت خویش سخن نمایید تا اسکریپت بارگذاری آرام را به وبسایت بیفزاید. درصورتی که از WordPress به کار گیری می‌کنید، میتوانید این پیکربندی را از free Jetpack plugin فعال نمایید.

9. از تصاویر کوچک (THUMBNAILS) استعمال نکنید
تصاویر کوچک می‌توانند استراتژی باصرفه سازی تصویر شمارا بی ثمر نمایند. هنگامی تصاویر کوچکِ بیش تر از حدی در یک برگه وجود داشته باشند – مانند تصاویر کوچکی که در نصیب پست های دارای ربط قرار می‌گیرند – سرعت بار گذاری کاغذ بشدت کاهش پیدا می‌کند.

شاید وسوسه گردید که بخشی از اینفوگرافیک های خویش را تبدیل به تصاویر کوچک فرمائید. البته پیشین از آن به تاثیری که‌این تصاویر کوچک می‌توانند بر سرعت بار گذاری ورقه بگذارند، تصور کنید.

در‌صورتی‌که ممکن میباشد کلا از تصاویر کوچک استعمال نکنید. البته در‌صورتی‌که ناچار به به کارگیری میباشید، مقداری از کیفیت تصاویر بکاهید تا از اندازه پوشه تصاویر نادر شود و سرعت بارگذاری سفحه ارتقا یابد.

در غایت اینکه، 47% از یوزرها انتظار دارا هستند که صفحه ها اینترنت کاسه 4 ثانیه یا این که کمتر بار گذاری شوند وگرنه از وب سایت بیرون خواهند شد. این رخداد قادر است به معنای زیان و حیف کردن مشتری باشد که هزینه ای سنگینی میباشد که بابت زیبایی برگه خواهید پرداخت. کیفیت تصاویر تا این حد قیمت ندارد.

10. سعی تصاویر خویش را در موتور های کاوش بررسی فرمایید
در‌حالتی که می‌خواهید ملاحظه کنید که تارنما شما از نگاه سئو تصاویر چه عملکردی داراست، در گوگل سرچ کنسول یک باز‌نگری کارایی تصاویر در هنگام کاوش، انجام دهید.

وارد نصیب property سرچ کنسول گردید، به نصیب گزارش همت (Performance Report) بروید، بعد از آن عکس متبوع را تعیین کرده و بر روی آیتم ی Apply کلیک فرمائید. آن‌گاه گزارشی درباره با تعداد دفعات اکران، کلیک، صفحه های، مرزو بوم ها و دستگاه هایی که در آن ها تصویر متبوع به اکران در آمده را مشاهده خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.