یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خرید اشتراک ماهانه تارنما Moz

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

خرید اشتراک ماهانه تارنما Moz

۱,۷۵۲ بازديد

ارزیابی بک لینکهای سایتهای رقبا
در‌این گام برای افز ایش بازدید دکان اینترنتی ازتون میخوام تارنما رقباتونو توی وب سایت Moz باز‌بینی کنین. برای این عمل صد رد صد بایستی حساب وبسایت ماز رو داشته باشین. این حساب هم مثل حساب وبسایت الکسا بوسیله رایاطرح ارائه میشه. میتونین توی گوگل عبارت “خرید حساب موز” رو کاوش کنین و روی آیتم رایاطرح کلیک کنین و اشتراک یکماهه این تارنما رو اخذ کنین.
 سئو در مشهد

خرید اشتراک ماهانه تارنما Moz

باطن تارنما ماز در نصیب link explorer وبسایت رقیبتونو وارد کنین و بعد از آن روی top pages کلیک کنین. نصیب top pages تمام صفحاتی که دارنده اتوریتی و بها بالایی هستن رو نشون میده. و اینکه این صفحه های چنتا بک لینک و پیوند دارن. با کلیک روی آیکون ذره دربین میتونین ببینین که چه سایتایی بدین صفحه های لینک و پیوند دادن.



این آیتم از این جهت اهمیت داره که هنگامی شما تولیدات مشابهی داشتین میتونین اون لینکارو بازنگری کنین و اگه سایتها بصورت مجانی به رقبای شما لینک و پیوند دادن بهشون پیام به‌این که کالا ما خیلی بهتره و این خصوصیات رو داره و ازشون درخواست کنین به وبسایت شما هم لینک و پیوند تن و اگه هم فک میکنین برای مثال لینکاشون بصورت رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد شما میتونین در اون سایتها رپورتاژ اطلاع رسانی داشته باشین.



گام ششم:

محتوای صفحاتتونو دائما آپدیت رسانی کنین.
این چیزیه که هیچکس در رابطه این فاکتور از الگوریتم گوگل حرف نمیکنه.

میدونید یک کدام از اصلی ترین فاکتورهای گوگل چیه؟ اینه که چقدر محتوای شما جدید و آپدیت می‌باشند؟

تا درحال حاضر توجه کردین که چرا وب سایت ویکیپدیا دائما رنکش بالا میره؟ برای اینکه اونا اشخاصی رو دارن که دائما محتواهای صفحه های رو آپ تو دیت و آپ دیت رسانی میکنن. اگه این کارو انجام ندین سکو شما با گذر روزگار فراتر نخواهد رفت.





گام هفتم:

از لینک و پیوند سازی داخلی در محتوای تولید ها به کار گیری نمایید.
به عنوان مثال اگه شما یه وبسایت در موضوع اسباب جانبی خودرو دارید و یک کدام از محصولاتتون کفپوش خودرو می‌باشد.

زمانی یکی از میخواد این متاع رو خریداری کنه شما میدونین که‌این خریدار نگران آلوده شدن اتومبیلش می باشد بدین ترتیب میتونین در محتوای متاع یک فرآورده دیگتون که مربوط به پاکیزگی خودرو باشه به عنوان مثال کارواش خودرو رو بهش سفارش به‌این.

پس اون محصولاتی رو که با کفپوش خودرو دارای ارتباط هستن رو پیدا کنین و توی محتوای این صفحه های به همدیگه پیوند داخلی به این. با گذر زمانه این فعالیت منجر بوجود داخل شدن کانال گسترده لینکهای داخلی دارای ربط در دکان میشه و منجر میشه اعتبار تمام صفحه ها سایتتون بالا بره و در غایت میتونه به بالا رفتن رنک تمام صفحه ها و ارتقا بازدید مغازه اینترنتی شما امداد بکنه.

فراگیری ویدئویی نکات مهم و اصولی لینک و پیوند سازی داخلی در سئو



گام هشتم:

مطمئن باشید فروشگاهتون برای گوشی باصرفه گردیده باشه.
هنگامی کلام از باصرفه بودن برای گوشی می کنیم تاءمل نکنید منظورم تنها ریسپانسیو بودن سایته. یا این که اینکه فرم خریدتون توی گوشی به صحت نشون داده بشه. اینجانب منظورم اینه که در کنار این مورد ها می بایست مطمئن باشید که سرعت وبسایت شما در تلفن همراه خیلی بالا باشه.

اگه سرعت بارگذاری بالا باشه رنک وبسایت شما برای دستگاههای تلفن همراه بالا میره و مسلما میدونین که بیشتراز 70 درصد ترافیک سایتها از سمت موبایله.

سرعت وب سایت در گوشی نسبت به فاکتورهای دیگه ای که ما آزمایش کردیم از اهمیت خیلی متعددی برخوردار بوده.

پس mobile experience تنها ریسپانسیو بودن و تجربه کاربری وجود ندارد و با گاز وب سایت هم رابطه داره. سرعت بالای وبسایت خیر فقط منجر ارتقا نرخ تبدیل می شه بلکه رنک وبسایت شما رو در موتورهای کاوش هم بالا می بره.

فیض گیری :
اگه تمام این مواقعی رو که توی این کلیپ گفتم انجام به این متوجه خواهید شد که رنک تارنما فروشگاهی شما روز آپ تو دیت بهتر میشه. ولی که شما همچنان می بایست از روشهای تبلیغات کلیکی و بقیه روشها هم به کارگیری نمائید زیرا این مورد ها هم سودده هستن البته می بایست به اندیشه هر دو آیتم باشید. هم در پی ترافیک سئو باشید و هم ارتقا بازدید از شبکه تبلیغات.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.