جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

دیجیتال مارکتینگ یا این که بازاریابی دیجیتال چه چیزی است ؟!

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

دیجیتال مارکتینگ یا این که بازاریابی دیجیتال چه چیزی است ؟!

۱,۷۸۲ بازديد

دیجیتال مارکتینگ یا این که بازاریابی دیجیتال چه چیزی است ؟!
بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) مشتمل بر تیم کلیه ابزارها و کار‌هایی میباشد که برای بازاریابی تولیدها و سرویس ها در بستر دیجیتال (اینترنت، وب، تلفن همراه یا این که بقیه ابزارهای دیجیتال) گزینه استعمال قرار میگیرند. در دیجیتال مارکتینگ با به کار گیری از شبکه های دیجیتالی مثل موتور های کاوش، رسانه های اجتماعی، نشانی اینترنتی و . . . در تارنما خویش برای مشتری های فعلی و جذب مشتری نو استعمال می‌گردد.
بهترین سئو کار
جالبه بدونین با اینکه وب فعلا هم موجود است گشوده هم تعداد اشخاصی که هر روز وارد وب می گردند زیاد می گردد. طبق پژوهش ها استعمال از وب در بزرگسالان فقط در 3 سال پیشین 5 درصد ارتقا یافته و چیزی که داریم به ندرت مشاهده می کنیم این است که طریق ی خرید کردن مردم نسبتا عوض شده.

بازاریابی برای مخاطبان شما بایستی در جای مطلوب و در طول مطلوب صورت بپذیرد و بدین معنا ست که شما می بایست در جایی باشین که مشتریان شما اینک میباشند؛ یعنی وب. موضوعی هم که بایستی بهش دقت کنین اینه که بازاریابی اینترنتی ذیل گروه ای از دیجیتال مارکتینگ میباشد.

در نوشته ی علمی جامع دیجیتال مارکتینگ چه می‌باشد میخوایم کلیه ابزارهای بازاریابی دیجیتال رو به مرور زمانه به هم پا نکات مهم و دارای ربط به اون معرفی کنیم.



تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ و مثالی از آن‌ها
شایسته ترین دیجیتال مارکتر ها یه تصویر بدیهی از چگونگی انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال برای هدف ها کلیدی خویش دارا‌هستند و بسته به هدف ها استراتژی بازاریابی خویش، دیجیتال مارکتر ها می توانند توسط ی شبکه های در دسترس، از کمپین بزرگتری حمایت نمایند.

به عنوان مثال

یک بازاریاب محتوا (content marketer)
می تواند تیم ای از پست های بلاگ را صحیح نماید تا در‌پی کتاب الکترونیکی جدیدی را صحیح نماید.

و بازاریاب شبکه های مردمی (content marketer)
بعد از تکثیر پست ها در رسانه های اجتماعی به تبلبغ این پست ها یاری می نمایند.

و شاید یک دیجیتال مارکتر با ایجاد یک کمپین آدرس اینترنتی با ارسال کتاب الکترونیکی به مشتریان منجر ارتقاء دانلود کتاب الکترونیکی و منتشر شدن آن شود. ما به دنبال بیش تر راجع به دیجیتال مارکتر ها حرف می‌کنیم.

درین بخش در امر شایع ترین طرز های دیجیتال مارکتینگ کلام می کنیم

باصرفه سازی موتور های کاوش یا این که سئو (seo)


همگی کار هایی که برای انگیزه ارتقا بازدید وبسایت از سمت جستجوگرها انجام می گردد SEO گفته میگردد که به راحتی موجب ارتقاء بازدید مجانی تارنما شما می گردد، که سفارش می‌کنم برای استارت به نوشته‌علمی یادگرفتن مجانی سئو وردپرس رجوع‌کنید .

ولی بایستی نکته ی خیلی مهمی رو همینجا گوشزد کنم که سئو و با صرفه سازی تنها به معنای بالا بودن در نتیجه ها گوگل یا این که ارتقاء بازدید از سمت گوگل وجود ندارد ! در شرایطی‌که بخوایم از بینش مارکتینگ به‌این مسئله نگاه کنیم طبیعتا میدونیم که سئو صرفا ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ می‌باشد پس بایستی در هدف ها اون جنبش کنه.

در برخی پروژه ها شاید نیاز باشه تنها در یک کلمه و واژه ی 4 بخشی در نتیجه ها گوگل بالا باشیم و با ترافیک ماهیانه 40 تا بازدید کننده هم درآمد بسیار بالایی رو کسب کنیم و در یک پروژه ی دیگه شاید انگیزه تعداد بازدید باشد و بایستی در سمت و سوی اون گام برداریم.

پس قطعا اعتنا نمایید گذشته از اینکه بخواید پروژه سئو رو آغاز بزنید بایستی طبق بیزینس و کسب و کاری که دارید معین نمایید که انگیزه شما از سئو چه خواهد بود تا در تمجید پروژه و انتخاب هدف ها سردرگم نشید و در طول پروژه بتونید هدف ها رو بسنجید و معلوم فرمایید که چقدر بهش نزدیک شدین یا این که برای نزدیک خیس شدن بهش بایستی چه کارهایی رو انجام به‌این.

شاید بتونم بگم مهم ترین نکته ای که بایستی راجع‌به سئو بهش اعتنا کرد همین باشه چرا‌که بعداز این مرحله به راحتی میتونید استراتژی های مد حیث رو انجام به این، پژوهش ها کلمه ها کلیدی به خیر پیش خواهد رفت و پیروزی در پروژه براتون تضمین گردیده خواهد بود.

ولی بصورت کلی سئو به 2 بخش تقسیم می‌شود :

سئو داخلی

سئوی خارجی

از اسمشون بدون نقص مشخصه که چی هستن ! سئو داخلی به همگی کار هایی که درون وبسایت برای با صرفه سازی اون بایستی انجام بدیم می‌باشد که مشتمل بر سئو فنی(تکنیکال) و سئو محتوا و . . . میباشد و سئو آف پیج دربرگیرنده کار هایی می‌باشد که بیرون وب سایت انجام میدیم مثل اخذ بک پیوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.