یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

کار کشته ترین و کیفیت عالی ترین خدمت ریپورتاژ

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

کار کشته ترین و کیفیت عالی ترین خدمت ریپورتاژ

۱,۶۴۳ بازديد

کار کشته ترین و کیفیت عالی ترین خدمت ریپورتاژ اطلاع رسانی برای استارتاپ‌ها
وقتی که گوگل یک موتور جست و جویبار بی آلایش بود و بخش اعظمی از وبمستر‌ها به راحتی با به کارگیری از ترفندهایی مبادرت به بدور زدن آن می کردند و تارنما‌های خویش را در بالا نتیجه ها جست و جو قرار میدادند.
سئو در مشهد

گوگل برای پرهیز اکران وبسایت هایی با محتوای ضعیف در برگه نخستین خویش مبادرت به فعال‌سازی الگوریتم هایی مانند پنگوئن و پاندا کرد.

الگوریتم پنگوئن که مسئولیت نبرد با بک لینک و پیوند‌های اسپم را داشت در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد و موجب جریمه شدن اکثری از تارنما‌ها شد.

این وب سایت ها با خرید انبوه بک پیوند های بی کیفیت سعی بر فریب این موتور جست و جو داشتند.

در‌پی این حادثه و تاکید مدیران بخش ضد اسپم گوگل بک لینک و پیوند هایی که از وبسایت‌های باکیفیت گرفته میشد مشکلی نداشتند به دلیل آنکه هنوز بک پیوند ها نقش انتخاب کننده ای در رنبه بندی وبسایت‌ها دارا‌هستند.

متاسفانه در پیام رسان‌هایی مانند تلگرام و در بخش اعظمی از وبسایت‌های داد و ستد بک پیوند خیر صرفا به شما بک پیوند باکیفیت فروخته نمی شود بلکه از طریق‌های اسپمی استعمال مینمایند که تشخیص آن برای seo کاران باسابقه نیز اختلال می باشد چه رسد به کسانی که تجربه کافی بهینه سازی ندارند.

اکنون ریپورتاژ اطلاع رسانی با کیفیت ترین مدل پیوند سازی میباشد که اکثری از استارتاپ‌ها و شرکتهای پر اسم و رسم اهل ایران و فرنگی از آن به کار گیری میکنند.

در عکس پایین یک مثال از این اطلاع رسانی را مشاهده میکنید که برای کشور ایران بهینه سازی وبسایت در زومیت خریداری شده‌است:

ریپورتاژ

مزیت پیشنهاد ریپورتاژ اطلاع رسانی نسبت به بقیه طریق های پیوند سازی:

۱ – وبسایت هایی که ما معرفی می‌کنیم دارنده دامین اتوریتی (اعتبار دامنه) و پیج اتوریتی (اعتبار کاغذ) بالایی می باشند.

۲ – در ریپورتاژ اطلاع رسانی تنها از یک کاغذ وبسایت صاحب خانه و صرفا ۳ لینک و پیوند فالو گرفته می‌شود.

۳ – ما در نقطع ی عطف seo از وبسایت های مارک و آیتم اعتماد یوزرها و موتورهای جست و جو که قدمت عمل آنها بسیار زیاد میباشد به کار گیری میکنیم.

۴ – اسپم اسکور یا این که امتیاز اسپم پایینی دارا‌هستند.

۵- یک کدام از مهم ترین کارداران عدم استعمال از این سرویس ها کیفیت عالی هزینه آن است ولی دقت داشته باشید شما برای تارنما خویش هزینه فرمائید و سرویس ها باکیفیت به دست بیاورید خیلی بهتر میباشد از اینکه با مخارج ۱۰۰ یا این که ۲۰۰ هزار تومانی بک پیوند های بی کیفیت تنظیم نمایید و وب سایت خویش را وارد ریسک جریمه شدن فرمائید.

قابل ذکر میباشد گاها هزینه هایی که برای خروج یک تارنما از جریمه و برگرداندن درجه های وبسایت انجام می توان به مراتب از هزینه ای که برای سرویس ها کیفیت بالا ریپورتاژ انجام می دهید طولانی تر میباشد.

* گروه نقطع ی عطف seo به مراد جایگزینی این سرویس ها کیفیت بالا با فروش بک لینک و پیوند هایی که در مجموعه ها و شبکه های تلگرامی انجام می‌گردد مبادرت به ارائه پکیج های متنوع از معتبرترین وب سایت های اهل ایران نموده است که در گونه های کمپین فناوری،کمپین خبرگزاری،کمپین لایف استایل (سبک معاش) قرار داده شده‌است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.