یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

بخش Fetch یا این که Index

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بخش Fetch یا این که Index

۱,۶۶۹ بازديد

فعلا، می رسیم به بخش Fetch یا این که Index کردن صفحه های نو وبسایت شما به گوگل!
سئو در مشهد

گوگل طی یک بازه خاصی (بسته به اینکه وب سایت شما چقدر اکتیو باشد و هر تعدادی وقت یکبار وب سایت خویش را به روز کرده و نوشته‌ی علمی های نو بنویسید) وبسایت شما‌را کراول می نماید (Crawl). کراول کردن یعنی اینکه گوگل از بالا تا زیر وب سایت شمارا مطالعه کرده و تمامی صفحه های و لینک و پیوند ها را دنبال کرده و تشخیص بدهد نسبت به کرال پیشین چه تغییراتی داشته اید. آیا مقاله تازه نوشته اید؟ آیا پیوند ها عوض شده اند؟ ساختار وبسایت عوض شده میباشد؟ و..

درحال حاضر ممکن میباشد شما دوست نداشته باشید به عنوان مثالً ۳ هفته حوصله فرمایید تا مقاله تازه شما ایندکس شود. در اینصورت می‌توانید کاغذ نو خویش را Fetch نمائید به ایندکس گوگل.

کافی میباشد در نصیب URL نشانی مقاله تازه خویش را بنویسید تا گوگل آنرا تحقیق کند. در صورتیکه این برگه تا قبل از اینً در ایندکس گوگل وجود نداشته باشد، به شما می گوید این ورقه هنوز ایندکس نشده میباشد. آیا میخواهید این ورقه را ایندکس فرمایید؟ شما جواب می دهید: آری. و بعداز چندین ثانیه پیام می‌آید که درخواست شما تثبیت گردیده و کاغذ متبوع بزودی ایندکس می گردد.

اتفاقی که می افتد، اینست که کاغذ درخواستی شما در حق تقدم ایندکس سایتها قرار میگیرد و طی یکی از دو روز یا این که ۳ روز غایت، به گوگل معرفی گردیده و در جستجوی گوگل اکران داده خواهد شد.




کلیک فرمایید تا عکس بزرگتر شود…

بالا آوردن وب سایت ها در گوگل
بعد از ایندکس شدن تارنما شما در گوگل، ممکن میباشد متوجه بشوید که تارنما شما در ورقه اولیه گوگل وجود ندارد و ترافیک متعددی از سمت گوگل به وبسایت شما روانه نمیشود.

برای اینکه وبسایت شما به برگه اولیه گوگل بیاید، یک شغل موجود است بنام “باصرفه ساز وب سایت” یا این که بهینه سازی. seo عمل کسی میباشد که وبسایت شمارا در مشت گرفته و طی حداکثر ۴ ماه تارنما شما‌را به کاغذ نخستین گوگل می‌آورد. معمولاً مخارج بالایی پرداخته میشود (بسته به بازار و رقابت و جور عبارات کلیدی)، و صاحب و مالک وب سایت مقاله های آموزشی و خواندنی تهیه و تنظیم کرده و در دست seo عمل قرار می دهد تا با طرز های متداول بهینه سازی، تارنما شما به بالای برگه اولیه گوگل ارتقا داده شود. با این اکنون، تمامی چیز صد درصد وجود ندارد، و الگوریتم های گوگل برای اکران وب سایت ها در کاغذ اولیه مدام در حالا تغییر و تحول میباشند، پس می بایست شکیبا بود و برهه زمانی متعددی روی وب سایت فعالیت کرد تا فیض دلخواه را گرفت. نئو مارکت با سالها تجربه در بهینه سازی میتواند به وبسایت شما در ابتدا وارد شدن در گوگل یاری دهد.



وارد کردن اسم کمپانی یا این که دکان به گوگل مپ (Google Maps)
گوگل مپ این قابلیت را مهیا کرده که هرکسی بتواند بیزنس یا این که مغازه یا این که آفیس خویش را در آن تثبیت نماید. در بیرون از کشور‌ایران این قابلیت و امکان موجود هست که هر کسی بیزنس تثبیت گردیده در گوگل را Claim نماید، یعنی تایید نماید که صاحب اصلی آن بیزنس میباشد. متاسفانه بخاطر محدودیت های حاضر، این قابلیت و امکان Claim کردن برای بیزنس های درون جمهوری اسلامی ایران نیست، اما همچنان می قدرت املاک را در گوگل مپ ذخیره کرد.

برای این فعالیت لازم میباشد که شما یک وب سایت داشته باشید و نشانی و شماره تلفن تارنما شما با نشانی و شماره تلفنی که در گوگل مپ ذخیره میکنید مطابقت و همخوانی داشته باشد.

برای آغاز، در آغاز در گوگل لاگین نمایید. و به maps.google.com بروید و با زوم و ابزار Hand به نشانی متبوع بروید. روی نقطه متبوع کلیک نمایید تا یک مارکر به رنگ مشکی ظواهر شود، روی مارکر رایت کلیک نمایید و add a missing place را زده و فرم تثبیت محل را مالامال فرمائید و ارسال نمایید تا بعد از مرور بوسیله کارشناسان گوگل، آیتم تایید قرار گرفته و کمپانی شما در گوگل مپ ظواهر شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.