یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تگ کنونیکال چه چیزی است؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تگ کنونیکال چه چیزی است؟

۱,۶۳۶ بازديد

تگ کنونیکال برای معرفی ورژن اصلی یک برگه به موتورهای جست و جو به کار گیری می‌گردد. این تگ موتورهای جست و جو می‌گویند که یک ورقه را چه گونه خزش نمایند و یک محتوا چه معیار اهمیت دارااست. در شرایطی که که در یک وبسایت برای یک محتوا URL های مختلفی وجود داشته باشد، با به کار گیری از این تگ میتوان به موتورهای جست و جو گفت که کدام ورژن URL ورژن اصلی میباشد و ایراد محتوای تکراری را حل نمائید و در غایت درجه محتوا را بهبود ببخشید.
سئو در مشهد
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم تماما به یادگرفتن استعمال از تگ کنونیکال که یکی مورد ها تکنیکال بهینه سازی میباشد بپردازیم. این نوشته‌ی علمی از مطالب آموزشی seo تارنما تیم اینترنت وان میباشد که امید است گزینه دقت شما قرار بگیرد.

تگ کنونیکال چه چیزی است؟


تگ کنونیکال یه قطعه کد میباشد که در کدهای HTML در بخش HEAD قرار می گیرد و به موتورهای جست وجو مهم‌ترین و مطرح ترین ورژن یک محتوا را معرفی مینماید. این تگ به طور پایین ظواهر می‌شود.

این تگ در کدهای URL های غیر اصلی قرار می‌گیرد و به موتورهای جست و جو ورژن اصلی محتوا را اعلام میکند.
در حالتی که دو یا این که یک‌سری کاغذ دارنده محتوای شبیه البته با URL های گوناگون در وب سایت خویش داشته باشید، بایستی یک تگ کنونیکال برای هرکدام از صفحه های شبیه تهیه و تنظیم فرمائید که به ورژن اصلی محتوا اشاره میکند. با این عمل URL کانونی محتوا را به گوگل معرفی می‌کنید.

مطالب دارای ربط: فراگیری تحقیق لغت ها کلیدی
چرا تگ کنونیکال برای بهینه سازی مهم میباشد؟
گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد. محتوای تکراری تعیین خزنده گوگل را برای مورد ها پایین مشقت بار مینماید:
کدام ورژن از کاغذ می بایست ایندکس شود؟
کدام ورژن از برگه در لغت ها کلیدی دارای ربط می بایست در نتیجه ها جست و جو نشان داده شود؟
اعتبار پیوند های محل ورود به یک ورقه منتقل شوند و یا این که دربین یک سری ورقه تقسیم شوند؟
با به کار گیری درست از تگ کنونیکال کلیه این ایرادات حل خواهد شد. این تگ این قابلیت را به شما می‌دهد که به گوگل اعلام فرمایید که کدام برگه را می بایست ایندکس و درجه بندی نماید و اعتبار پیوند ها را به کجا انتقال دهد.
در شرایطی که این عمل را انجام ندهید، گوگل خویش تشخیص محتوای اصلی را به عهده میگیرد. ولی سفارش میشود که‌این فعالیت را به گوگل نسپارید. چون ممکن میباشد ورژن ای را تحت عنوان محتوای اصلی شناسایی فرمایید که مد حیث شما وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.