دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز چه می‌باشد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز چه می‌باشد؟

۱,۶۵۷ بازديد

گوگل ادوردز از ابزارهای عمل خط مش‌انداز گوگل میباشد که به صاحبان کسب و امور و یوزرها امداد می نمایند تا شل‌خیس به غرض خویش که فروش و خرید متاع یا این که سرویس ها میباشد، برسند. سئو موتورهای کاوش (Search Engine Optimization) گروه تنظیماتی میباشد که مبتنی بر استانداردهای گوگل انجام می گیرد تا مطالب و محتواهای وب سایت، در جایگاه‌های بالای حاصل جستجوی گوگل قرار بگیرد. یک کدام از مهم ترین اقداماتی که در بهبود سکو وبسایت انجام می گیرد، تحقیق کلمه ها کلیدی و ساخت محتوا مبنی بر آن‌هاست. مدیران وب سایت‌ها، سئوکاران و متخصصان بازاریابی میتوانند با به کارگیری از خدمت ادوردز گوگل، لغات کلیدی را از آن خویش نمایند و در ابتدا نتیجه ها کاوش اکران داده شوند. ادوردز که در واقع کوتاه گردیده عبارت گوگل ادوردز میباشد، نوعی از تبلیغات گوگل میباشد که خط مش میانبری برای کسب و امور و دستیابی به سکو بهتر وبسایت و جذب ترافیک و بازدید بیش تر میباشد. گوگل ادرودز Google Adwords از یوزرها براساس تعداد کلیک هزینه دریافت می‌نماید. به همین برهان به آن پرداخت به ازاری هر کلیک یا این که PPC-Pay Per Click هم می‌گویند.
سئو در مشهد
بخش اعظمی از کسب و کارهایی که جدیدا وارد فضای رقابتی مجازی می شوند، با اختلال اکران داده شدن در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل مواجه می باشند. متخصصان بهینه سازی و افرادی که با گوگل و قانون ها آن شناخت دارا‌هستند میدانند که seo فرایندی روزگار‌بر میباشد و در خوش‌بینانه‌ترین وضعیت ممکن، به سه الی شش ماه دوران نیاز داراست؛ البته گوگل برای کسب و کارهایی که شکیبایی کمتری دارا‌هستند و نمی خواهند وارد راه و روش‌هایی شوند که از دید گوگل تخلف به حساب می آید، قابلیت به کار گیری از گوگل ادز را مهیا نموده است. گوگل ادوردز خدمت آنلاین تبلیغاتی گوگل میباشد که فعالیت را برای متخصصان بازاریابی و صاحبان کسب و امور راحت می کند و به آنها اذن میدهد تا جنس و سرویس ها خویش را در گوگل تبلیغ نمایند. مبنا فعالیت گوگل ادوردز، تعیین لغات کلیدی مطلوب و هدایت یوزرها به صفحه های موردنظر بازاریابان میباشد. وجه ممیزه تبلیغات گوگل (گوگل ادز) با لینک و پیوند‌هایی که به صورت طبیعی در گوگل اکران داده می گردند، عبارت Adیا Sponsored linkاست که در کنار پیوند‌ها نوشته می شود. یوزرها با کلیک بر روی لینک و پیوند‌های معمولی، می توانند وارد کاغذ موردنظر شوند.



تفاوت بهینه سازی و گوگل ادوردز چه می‌باشد؟
رقابت در فضای مجازی در میان کسب و امور به یک حوزه خیلی مهم محدود می شود و آن seo تارنما و کارایی برای قرار به چنگ آوردن در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. گوگل یکی‌از موتورهای کاوشگر اینترنتی میباشد که از دیگر موتورهای کاوش، پراهمیت‌خیس میباشد و وبسایت‌ها برای آنکه در دسترس مشتریان قرار بگیرند، عموما عملیات با صرفه‌سازی وب سایت را انجام میدهند. یوزرها به گوگل اعتماد فوق العاده‌ای دارا هستند، به این ترتیب مهم میباشد که گوگل چه چیزی به آن ها بگوید. گوگل بات‌ها و الگوریتم‌های متنوعی برای باز‌نگری محتوا وبسایت‌ها و تحلیل کیفیت آنها داراست. وقتی که گوگل از اعتبار و اصالت یک وبسایت یا این که وبلاگ مطمئن میشود، آن را به بقیه یوزرها معرفی می کند و ترافیک وب سایت را بالا میبرد. چهت نیل بدین رده، وب سایت‌ها نیاز دارا‌هستند که از حیث فنی، تجهیزات داخلی، تنظیم منو، لینک و پیوند سازی، محتوا، شبکه‌های‌مردمی و…استانداردهای گوگل را رعایت کرده باشند که مراحل روزگار‌بر و هزینه‌بری میباشد. همین زمینه سبب شده‌است که بهینه سازی یکی معضل‌برانگیزترین منطقههای رقابتی در فضای مجازی باشد و گوگل برای جدید واردها و کمپانی‌های کوچکی که نو پا گرفته‌اند، امکانی در لحاظ بگیرد تا در حالتی که کیفیت مد لحاظ گوگل را نتوانستند تامین نمایند، با پرداخت هزینه، به مشتری سفارش داده شوند.

seo یا این که ادوردز؟ با توضیحاتی که در صدر داده شد، بی تردید به تفاوت seo و گوگل ادوردز پی برده‌اید. فعلا می دانید که سئو وبسایت(سئو) را همگی وبمستران انجام میدهند؛ ولی تمامی وبمستران از گوگل ادوردز به کارگیری نمیکنند، چون تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با seo گران میباشد.
seo مراحل همگی‌جانبه‌ای میباشد و فقط عمل کردن بر روی offpage seo وبسایت، نمی‌تواند شما‌را به هدفی که برای خودتان در حیث گرفته‌اید، برساند و شما نیاز به صرف هزینه، نیرو و دوران متعددی دارید. براین اساس گوگل با فعال‌ساز‌ی خدمت مبلغی گوگل ادوردز، به کسب و شغل های طفل یا این که وبسایت‌هایی که دیر به تاءمل بهبود seo افتاده‌اند، امداد می کند تا برای خویش مشتری جذب نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.