یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

۵ نکته حائض اهمیت در seo تکنیکال وب سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

۵ نکته حائض اهمیت در seo تکنیکال وب سایت

۱,۶۳۹ بازديد

۵ نکته حائض اهمیت در seo تکنیکال وب سایت
چرا بهینه سازی تکنیکال وبسایت منجر ارتقاء بازدید محتوا میشود؟
بعد از سال ۲۰۱۱ با تغییراتی که به جهت معرفی الگوریتم های سکو بندی گوگل در دنیای seo و سئو وب سایت
بهترین سئو کار 

وبسیما - کمپانی طراحی وب و مغازه اینترنتی در تهران

تاکسی خلاقیت وبسیما یکی دارای اعتبار ترین و چیره ترین موسسات فعال در قضیه طراحی وب، پباده سازی دکان اینترنتی و بهینه سازی در جمهوری اسلامی ایران میباشد. ما سرسخت، منظم و ایده پرداز هستیم!
بوجود آمد، اصول بهینه سازی تغییر تحول جهت قابل توجهی را تجربه کرد. عامل اصلی این تغییر تحول، ارتقا اعتنا موتور جستجوی گوگل به کیفیت محتوای وب سایت ها بود. این فعالیت سبب ساز بوجود داخل شدن موج بازاریابی محتوایی در تارنما ها و شبکه‌های‌مردمی شد.
بعداز این واقعه اکثری از بازاریابان و مجله نگاران وارد حوزه ایجاد محتوا شدند و بهینه سازی را اضافه از آن‌گاه محتوایی اجرا کردند. در حالی که محتوا اهمیت کمتری نسبت به مباحث بهینه سازی تکنیکال تارنما و برنامه نویسی داراست. در حالتی‌که ساختار سایتی صحیح نباشد و اصول بهینه سازی در آن به صورت درست رعایت نشده باشد، قیمت محتوا وب سایت نیز از در بین رفته و به صدق به وسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش ایندکس نمیشود. اینگونه سایت در گوگل سکو نیکی بدست نیاورده و تعداد بازدیدکنندگان آن کاهش می‌یابد.

اهمیت seo تکنیکال وبسایت وقتی معین می گردد که انگیزه ارائه یک تجربه کاربری کیفیت خوب به یوزرها و ارتقاء فروش وب سایت باشد. وجود خطاها تکنیکال در مسیر جنبش استفاده کننده در تارنما، منجر سردرگمی و کلافه شدن وی گردیده و حتی‌د‌ر مورد ها متعددی او‌را از خرید منصرف می‌کند. این عمل به معنای حیف کردن مشتریان و واگذار کردن سهم بازار به رقبا میباشد.



پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و تحت به کار گیری نمایید.


اهمیت بهینه سازی تکنیکال تارنما وقتی معلوم میشود که انگیزه ارائه یک تجربه کاربری کیفیت بالا به یوزرها و ارتقاء فروش وب سایت باشد. وجود اشتباهات تکنیکال در مسیر جنبش استفاده کننده در وبسایت، سبب سردرگمی و کلافه شدن وی گردیده و حتی‌در موردها متعددی او‌را از خرید منصرف می‌کند. این فعالیت به معنای حیف کردن مشتریان و واگذار کردن سهم بازار به رقبا میباشد.

در بهینه سازی تکنیکال وبسایت مشکلات متعددی فیس می‌دهد که بعضی از آنان حتی‌د‌ر تارنما های پر اسم و رسم به کرات تکرار میشود. به‌دنبال ۵ نکته قابل توجه در بهینه سازی تکنیکال وبسایت را بازبینی میکنیم.

۱. کدهای حالت HTTP
به صورت بی آلایش کاربرد کدهای شرایط HTTP به عبارتی ارسال و اخذ درخواست ها بین کلاینت (مرورگر) و سرور میباشد. شما می بایست اطمینان نتیجه ها نمایید که محتوای تارنما‌تان به صدق بوسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش ایندکس می گردد و یوزرها نیز می‌توانند به صدق به آن دسترسی یابند. چنانچه گوگل نتواند به صدق محتوای وب سایت‌تان را ایندکس نماید، تارنما شما در نتیجه ها گوگل جایگاه خیر و خوبی بدست نیاورده و ترافیک محل ورود به وب سایت‌تان کاهش می‌یابد. یکی‌از شایسته ترین امور برای خزش بهتر وب سایت به وسیله گوگل، کاهش کدهای حالت 4xx و 3xx میباشد.

کدهای کلاس 3xx معمولا برای تغییر تحول مسیر روان یا این که مسیر درخواست استعمال می‌شوند. مثلا کد 301 مرتبط با ریدایرکت کردن یا این که تغییر و تحول نشانی یک لینک و پیوند به آدرسی نو میباشد. کدهای کلاس 4xx مرتبط با خطای HTTP از طرف استفاده کننده میباشد، مثلا کد 404 به معنای عدم وجود ورقه متبوع استفاده کننده در وبسایت میباشد. شایسته ترین فعالیت برای کاهش این کدهای موقعیت HTTP، بروز رسانی همگی صفحاتی میباشد که دارنده کدهای شرایط 404, 301, 302 میباشند. کلیه این کارایی ها به‌این مراد میباشد که زمانی استفاده کننده بر روی لینکی کلیک کرد، محتوای متبوع وی اکران داده شود و با خطای 404 یا این که برگه ای که نمی مراد رو به رو نشود. همینطور کاهش این کدها موجب خودداری از حیران شدن موتورهای کاوش هنگام ایندکس محتوای وبسایت می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.