یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

شیوه رفع کردن کردن خطای 404

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

شیوه رفع کردن کردن خطای 404

۱,۶۴۳ بازديد

شیوه رفع کردن کردن خطای 404


حال سراغ برطرف کردن ایراد میریم. برای برطرف کردن اختلال اتفاق افتاده و دوری از کاهش مرتبه وب سایت لازم میباشد یک‌سری فعالیت را انجام دهید. در‌پی تمامی مواقعی که لازم میباشد شما روی وبسایت خویش برای رفع نقص‌ انجام دهید را می‌توانید مطالعه فرمائید.
سئو در مشهد

تولید برگه 404 منحصر به فرد
به احتمال خیلی زیاد شما با این مدل صفحه ها تا به حالا مواجه گردیده اید. درصورتی که شما پیوند همین برگه را که اکنون در اکنون مطالعه اون میباشید رو چیزی بهش طولانی تر نمائید و اینتر بزنید، وارد برگه منحصر به فرد 404 تارنما آکادمی 98 خواهید شد. چرا‌که ورقه متبوع به هیچ وجه در وبسایت نیست. البته شما بجای رو به رو شدن با یک برگه سپید و خالی ، با ورقه ای جالب و گرافیکی مواجه شدید که یکسری سفارش هم برای شما داراست. این کاغذ می بایست قطعا درون تارنما شما وجود داشته باشد.

طریق یافت کردن ایرادات
همانگونه که فراتر اشاره شد خطای به وجود آمده در تارنما را میتوانید در گوگل سرچ کنسول (google search console) ببینید. اما لازم میباشد بدانید که برخی وب سایت ها دارنده ابزارهایی می‌باشند که به راحتی می قدرت از روش مدیر وب سایت اشتباهات را شناسایی کرد. به عنوان مثال در صورتی تارنما شما با سیستم مدیر محتوای وردپرس فعال‌سازی گردیده باشد، میتوانید با استعمال از پلاگین بهینه سازی وردپرس که منحصر یافت کردن پیوند های شکسته می باشند، استعمال نمائید.

مشاهده ارور 404 از روش google search console
چه گونه خطای 404 را در تارنما برطرف کنیم؟
برای مشاهده فی مابین آیتم های سرچ کنسول بایستی وارد بخش Coverage گردیده و مورد Excluded را فعال نمایید. لیستی که برای شما اکران داده خواهد شد یک آیتم به نام Not found 404 موجود هست. جلوی این آیتم تعداد خطاهای 404 در تارنما شما قابل مشاهده میباشد.

برای اینکه بدانید چه پیوند های شکسته می باشند بایستی روی این مورد کلیک نمائید تا وارد ورقه مرتبط با اشتباهات گردید. در ورقه مربوطه لیستی از خطاهایی که در وبسایت تحت عنوان ارور 404 تثبیت گردیده را می بینید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.