یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

Off Page بهینه سازی چه می باشد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

Off Page بهینه سازی چه می باشد؟

۱,۶۹۳ بازديد

در درس پیشین از یادگرفتن بهینه سازی باز‌بینی کردیم که on page بهینه سازی چه چیزی است و مشتمل بر چه مواقعی میشود. در‌این درس بخش دیگر بهینه سازی یعنی Off Page بهینه سازی را معرفی خوا‌هیم کرد و شیوه‌های انجام سئوی خارجی را باز‌بینی می کنیم.

Off Page بهینه سازی چه می باشد؟
سئو در مشهد
Off Page بهینه سازی به عبارتی سئوی خارجی تارنما میباشد و به تمامی اقداماتی گفته می شود که در خارج از وبسایت انجام میدهیم تا seo اینترنت‌تارنما ما بهبود یابد. همانگونه که On page بهینه سازی‌ برای با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما لازم میباشد انجام offpage seo تارنما هم مفید خواهد بود و نباید از آن غافل شد. به همین عامل مهم ترین موردها سئوی آف پیج را درین درس لیست کرده‌ایم.

مهم‌ترین موردها Off Page بهینه سازی
بخش اعظمی از اشخاص Off Page سئو را با لینک و پیوند سازی می شناسند ولی حقیقت این میباشد که سئو آف پیج سه بخش اساسی داراست:

اخذ بک پیوند
بازاریابی کانال‌های اجتماعی
مارک سازی
بک پیوند چه چیزی است؟
بک لینک و پیوند به پیوند‌های دریافتی از دیگر اینترنت‌وبسایت‌ها گفته می گردد. مثلا در شرایطی‌که اینترنت‌وبسایت X به وب سایت شما یک پیوند دهد، وبسایت شما دارنده یک بک‌پیوند خواهد بود.

بک پیوند قلب تپنده‌ی Off Page سئو

مضمون‌ بک پیوند
لینک و پیوند‌ها سبب ساز می شوند خزنده‌ها صفحه های اینترنت‌وبسایت شما شل‌خیس پیدا نماید و ایندکس بهتر رخ بگیرد. در‌صورتی‌که اینترنت‌وبسایت X به صفحه ها وب سایت شما پیوند دهد، این لینک و پیوند بدین معنی میباشد که وبسایت X ورقه‌ی تارنما شمارا تایید کرده و بخشی از اعتبار خویش را به وب سایت شما بخشیده میباشد.
به این ترتیب اخذ بک‌لینک و پیوند از اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار، با کیفیت و دارای ربط به حیطهی کاری شما می تواند در ارتقا مرتبه‌ی صفحه های وب سایت شما و در سود در seo اینترنت‌سایتتان اثر گذار باشد.

در قبلی اخذ بک‌پیوند از دیگر اینترنت‌تارنما‌ها یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای seo بوده میباشد. به نحوی که در حالتی‌که یک اینترنت‌وبسایت تعداد بالایی بک‌لینک و پیوند با لغت ها کلیدی معین اخذ می کرد احتمالاً با جستجوی آن کلمه ها در نتیجه ها نخستین‌ی گوگل قرار می‌گرفت.

البته این تمام روایت وجود ندارد! سوء به کار بستن اینترنت‌تارنما‌های بی کیفیت و اسپم از این مورد سبب ساز شد گوگل با الگوریتم‌های خویش (الگوریتم‌ پنگوئن) استارت به جنگ با این اینترنت‌وب سایت‌ها نماید.

هنوز بک‌لینک و پیوند تاثیر خیر در بهینه سازی اینترنت‌وب سایت دارااست ولی هرگونه غلط و ایجاد لینک و پیوند به صورت تصنعی و مصنوعی و بی‌کیفیت ممکن میباشد موجب شود اینترنت‌تارنما شما در گیر پنالتی گوگل شود.

امروزه اخذ تعداد متعددی پیوند با لغات معین یا این که خرید بک‌پیوند از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میشود و موجب پنالتی شدن اینترنت‌تارنما شما خواهد شد.

گوگل پنالتی چه چیزی است؟
بهینه سازی کلاه سیاه چه میباشد؟

براین اساس عملکرد نمایید به جای خرید تعداد متعددی بک پیوند یا این که اخذ لینک و پیوند‌های اسپم محتواهای پیوند پذیر بنویسید، در انجمن‌ها عمل داشته باشید، مقاله‌ها مهمان بنویسید و…
در جلسات آتی طولانی تر در مورد بک‌پیوند توضیح خوا‌هیم بخشید.


بازاریابی در کانال‌های اجتماعی
بازاریابی در کانال‌های اجتماعی یکی‌از طریق‌های موءثر در Off Page سئو‌ میباشد. بهتر میباشد برای اینترنت‌وب سایت خویش در کانال‌های اجتماعی اکانت کاربری ساخت فرمایید و با دقت به استراتژی مشخص و معلوم و طریق‌های تبلیغاتی آغاز به کار نمائید.

حضور شما در شبکه‌های‌اجتماعی فواید متعددی داراست از پاراگراف:

جلب اعتماد یوزرها
مارک سازی
ارتقا ترافیک
رابطه متقابل با یوزرها
اخذ بک پیوند
و….
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.