شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

رسپانسیو (برخورد‌گرا) بودن وب سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

رسپانسیو (برخورد‌گرا) بودن وب سایت

۱,۶۳۶ بازديد

رسپانسیو (برخورد‌گرا) بودن وب سایت

بهترین سئو کار

این هم یک آیتم واضح دیگر در بهینه سازی تکنیکال میباشد. وبسایت بایستی بتواند خویش را با همگی دستگاه‌ها، به ویژه گوشی سازگار نماید. بالا رفتن تعداد یوزرها موبایلی سبب ساز شده‌است گوگل سیاست‌های خویش را دراین مورد تغییر و تحول دهد و قضیه تلفن همراه فرندلی بودن تارنما‌ها را با توجه بیشتری تحقیق کند. معمولا در طراحی وب این نکته رعایت می گردد. در سرچ کنسول و بخش mobile usability میتوانید حالت تارنما را از این لحاظ باز‌بینی نمایید و خطاهای احتمالی را ملاحظه کنید.

صفحه ها 404 و ریدایرکت‌ها در seo فنی
درصورتی که برگه‌ای پیش از این در وبسایت بوده و ایندکس گردیده و اکنون حذف گردیده باشد، یوزرها با خطای 404 مواجه میگردند. در صورتی‌که یوزرها متعددی به‌این ورقه مراجعه نمایند و با این غلط مواجه شوند، ممکن میباشد سکو تارنما‌تان زخم ببیند. پس یکی شغل های ضروری در seo فنی باز‌نگری صفحه ها حذف شده‌است. بهتر میباشد تا جایی که میتوانید صفحه های را حذف نکنید. دستکاری محتوا مورد بهتری میباشد. در صورتی‌که هم بدون چاره به حذف بودید، از ریدایرکت به کار گیری فرمائید و یوزرها را به برگه دیگری ارجاع دهید.

بازبینی حالت ایندکس وبسایت
پیشین از هر چیز بایستی مطمئن گردید گوگل تارنما و صفحه ها‌تان را می‌بیند. اولیه پوشه Robot.txt را باز بینی نمائید. این فایلی میباشد که توسط آن، جلوی خزیدن گوگل در صفحاتی مثل پنل رئیس وبسایت را می گیرید. برای این که مشاهده کنید خزنده‌های گوگل این فولدر را تشخیص میدهند یا این که خیر، میتوانید از روش سرچ کنسول و بخش robots.txt Tester مبادرت نمائید.

نکته بعدی این میباشد که مطمئن گردید دسترسی ربات‌های گوگل از صفحه ها مطلوب (برگه پنل، فولدرها یا این که …) و خیر صفحه ها دیگر، گرفته شده‌است. گهگاه اشتباهاتی در این مورد چهره می دهد و صفحه ها مهم وبسایت ایندکس نمی شوند.

یک آیتم مهم دیگر در seo تکنیکال معرفی نقشه وب سایت به گوگل میباشد. با ارائه نقشه ترازو اهمیت صفحه های متعدد را به گوگل نشان می‌دهید و جنبش خزنده‌ها را سریعتر میکنید. این نقشه بایستی از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی شود.

همانطور که اشاره کردم موردها گوناگون دیگری را نیز می توانیم به‌این لیست طولانی تر کنیم. نکاتی که مطرح شد موردها اصلی و اساسی بود. اعتنا فرمائید که تمام جنبه‌های seo با هم رابطه دارا هستند. برای مثال رابطه بهینه سازی آن پیج با بهینه سازی فنی چه میباشد ؟ این دو گزینه گهگاه هم‌پوشانی دارا‌هستند. مثلا می‌اقتدار به با صرفه‌سازی url یا این که نشانی‌های صفحه های وبسایت اشاره نمود. در غایت مجدد بدین نکته می‌رسیم که برای داشتن seo عالی و مرتبه خوب، می بایست کانال‌ای در هم تنیده از معیارها را رعایت نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.